.

Rabu, 9 Ogos 2017

CERITA KARUT TAK MASUK AKAL




FACE BOOK

Ada pihak seperti ISMA dan PAS, kempen menuduh yang menggunakan akal adalah muktazilah dan liberal.
Ini kerana, mungkin mereka meyakini bahawa sunni adalah aliran yang tidak menggunakan akal.
Kesan dari tidak menggunakan akal, ulama seperti Habib Taha al-Jailani pun orang percaya.


BILA GUNA

AKAL BANYAK

CERITA KARUT

TAK MASUK 

AKAL

Mafiq Syujaq Merekayasa serah pada mu la wan ji no....
LikeShow more reactions
Reply40 mins
Manage
Wanji Wanhussin Wanji mafiq antara yang percaya dengan habib Taha al-Jailani..
LikeShow more reactions
Reply40 mins
Manage
Mafiq Syujaq X pernah kenal hingga timbul isu.... faktanya begitu...
LikeShow more reactions
Reply39 mins
Manage
Wanji Wanhussin Wanji dah kantoi, takkan nak ngaku kot.
LikeShow more reactions
Reply39 mins
Manage
Mafiq Syujaq Dengn jawapan akhir tu... maka menyerlahkan lg sikap mu wan ji... janji aku tembak... betul x betul x peduli....
LikeShow more reactions
Reply34 mins
Manage
Wanji Wanhussin Wanji cara Tuan Ibrahim Tuan Man ini, kita tau lama dah.. Mula-mula kata, berpuas hati. lepas kantoi, cakap lain pula... TITM ini, pemimpin PAS.
LikeShow more reactions
Reply33 mins
Manage
Muhammad Amin hmm....smpai bila kau nk pecah belah kan ummat...

sedeh aku...
LikeShow more reactions
Reply26 mins
Manage
Ismarul Wardi Abdullah Rmh DSAI pun Habib Toha masuk
LikeShow more reactions
Reply26 mins



-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rompak 2.6 bilion duit 1mdb tak pecah belahkan umat. Itu pecahkan satu malaysia. Orang Pas tak apa dengan isu 1mdb sebab orang Pas cuma tegas untuk isu yang pecahkan umat. Orang sabah dan sarawak pulak tak apa dengan isu 1mdb sebab orang sabah dan sarawak kata duit 1mdb bukan duit orang sabah dan sarawak, duit orang sabah dan sarawak cuma kat royalty petroleum je.