Isnin, 8 Oktober 2018

ADA KES BARU






CISS

ADA KES BARU

WOIT INI 

MALAYSIA BARU

PDRM TAKKAN

TUTUP KES


Polis akan ambil keterangan Anwar berkaitan ‘tuduhan liwat terbaru’

POLIS tetap akan mengambil keterangan Anwar Ibrahim mengenai tuduhan palsu bahawa bakal perdana menteri kelapan itu meliwat seorang pelajar di Singapura, lapor akhbar Sinar Harian.

Timbalan Ketua Polis Port Dickson Mohd Faisal Mohd Noor dipetik berkata yang polis sudah memaklumkan Anwar yang keterangan itu perlu diambil.

“Dalam masa terdekat juga, kita akan merakam keterangan Anwar. Beliau sedia maklum perkara ini dan akan memberikan kerjasama kepada polis,” katanya di Ibu Pejabat Polis Port Dickson hari ini.



BERSEGAMA

DI SINGAPURA?

KAH KAH KAH

PATUTLAH DASAI

KATA BILA DASAI

JADI PM

NEGARA PERTAMA

AKAN DI LIWAT

OPSSS...

AKAN DILAWAT

IALAH 

SINGAPURA

KAH KAH KAH

------------------

4 ulasan:

Anonymous berkata...

Sosialis bodoo....repot di singapore...polis malaysia nak keterangan anwar dulu seblm tangkap lokeman adam...posting oleh lokeman adam sudah diarah buang oleh mediacorp singapore....
Polis singapore sudah napi terima laporan...

Tukar tiub bodooo...berita dah basi bongok..

Tanpa Nama berkata...

Ada kote di sebalik teloq rupanya.

Tanpa Nama berkata...

Kah3x.. segala artikel dan tulisan x menjadi, hambar dan meloyakan artikel taik.. yang nyata orang kat PD semakin ramai x sabar nak undi Anwar bagi menang PRK ini.. rugi besar la orang yang taja ko utk cuba busukkan nama Anwar.. gi melutut kat boss ko minta balance upah.. Kuthi le kaifan

Tanpa Nama berkata...

siapa ada gambar ..siapa ada gambar..ini hebat..ini bole jadi projek ugut..bangsa singapore tidak akan bangun melawan spt warga malaysia..presiden lee akan terus berkuasa dan berkata dgn rakyat, i got a picture of tuutttt and we can get cheap water from bangsa johor..modal next pru bro..