Isnin, 8 Oktober 2018

INI KES APA PULAK



INI KES APA?

KES LIWAT KE?

PAS yakin mahkamah akan singkir Anwar

PORT DICKSON: PAS berharap mahkamah akan mengisytiharkan calon dengan undi kedua terbanyak akan terpilih menjadi Ahli Parlimen Port Dickson, sekiranya  Anwar Ibrahim menang dan hilang kelayakan selepas itu.

Setiausaha Agung Tuan Haji Takiyuddin Hassan hari ini mengulangi dakwaan Anwar tidak layak bertanding pada pilihan raya kecil Port Dickson kerana Agong hanya memberikan “pengampunan penuh” dan bukan “pengampunan bebas”.

WOIT

DAH BOSAN LAH

RAKYAT NAK TAU

APA

KEPUTUSAN PIDI

ANWAR DAPAT TOP

ATAU

SIAFOL TERUS 

JADI BOTTOM

--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada orang bertanyakn saiful "apa yg buat kamu masuk tanding di prk PD".. saiful jawab dgn tenang... "sebab masih terasa pedih dn ngilu nya" bukan di hati tapi disitu sambil menoleh kebawah..

rosli shahuddin berkata...

Udah2 la tu TT,tak habis fitnah..ingat2 la Allah..

Tanpa Nama berkata...

Wahh dari minggu lepas kemain TT asyik berzikir nama Saifool je.. tiap2 hari highlight citer saifool je..geng cartel xde isu lain ke selain isu ni je nak burukkan nama Anwar?
Tulis artikel lucah je pandai dengan fitnah.. Pulti kacang Pulut la