Jumaat, 28 Ogos 2020

DUNIA DITERAJU OLEH 3 KUMPULAN






 MENERAJU DUNIA
DUNIA HARI INI
DITERAJUI OLEH
TIGA KAUM
KAUM YAHUDI 
KAUM MARXIS 
DAN KAUM GAY
MEREKA  ADALAH KAUM
YANG DITINDAS
KERANA DITINDAS 
MAKA MEREKA BERFIKIR
EINSTEIN ITU  SOSOK YAHUDI
AMIN
biasa lah komunis tak pernah belajar dari kesilapan... dah banyak kali gagal.. masih lagi nak cuba.. Einstein kata buat benda sama banyak kali mengharapkan hasil berbeza kerja orang bodoh... komunis bodoh
 on 
KESILAPAN 
SATU PENGAJARAN
Publish | Delete | Spam
Ketua Pengarang
on 27/08/20

s

2 ulasan:

Ketua Pengarang berkata...

betul dunia hari ini dikuasai komunis. tapi kenapa komunis macam kau selalu fikir diri diri anti establishment. Sedangkan komunis (haluan kiri) adalah establishment... ! tak percaya? di barat kalau kutuk LBGT boleh kena buang kerja! di university buku2 dipenuhi tokoh haluan kiri! pensyarah univeristy, journalists kebanyakan berhaluan kiri! sampai ke sektor korporat pun ada marxists yang berkuasa!

kalau betul2 nak jadi anti establishment dan counterculture ikut haluan kanan!

Einstein bijak tapi tak semestinya dia tak boleh silap.. contoh, dia puji Lenin.. sedangkan Lenin seorang pembunuh

Tanpa Nama berkata...

Biasalah dunia akhir zaman.Dahulu pada awal zaman manusia ini berasal dari 1 keturunan adam dan hawa, sudah beranak pinak maka adalah bangsa melayu,cina ,india dan bangsa peribumi sabah dan sarawak.Masaalah manusia lupa asal dan usul diri,diakhir zaman perangai manusia ini sangat assobiah/tahik rasis maka kurniaan tuhan yang menjadikan kaum berbilang bangsa dan agama.inilah Ukuran pemikiran manusia tidak menghargai apa yang telah terjadi adalah mengikut kehendak tuhan, bukan ditentukan puak penunggang agama dan bangsa.