Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 September 2008

HARI HARI AKHIR SEORANG DOLAH

UMNO Bahagian Cheras di Wilayah Persekutuan Ahad malam mengambil langkah pertama kearah peralihan kepimpinan yang ditetapkan pada bulan Mac tahun depan dengan mengistiharkan akan calonkan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Presiden UMNO dan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden dalam mesyuarat UMNO Bahagian itu pada 12 Oktober ini.

UMNO Bahagian Titiwangsa sejurus itu mengikut jejak UMNO Bahagian Cheras dengan mengumumkan keputusan yang sama.


kah kah kah….. kesian dolah…. mesyuarat bahagian lum mula tapi cheras dan titiwangsa dah mula tembak…. kah kah kah…. muhyiddin jurucakap madey makin naik tocang…. dia tak tahu lepas ni dia akan kuyup sama…. kah kah kah…

kah kah kah ….napa dia orang tak sabar ni…. dolah lum buat keputusan lagi… bagilaaa chan….

kah kah kah….kesian apa akan jadi dg kj nanti…. A.B. Tahir nak lari ke mana? FBI cari dia…kah kah kah….kamaludin nak gi mana….kah kah kah….



8 ulasan:

cucupakkasim berkata...

kah..kah..kah..,takut syed ali tembak pakai peluru kapor..syed ali ni pun bukan boleh pakai.

Tanpa Nama berkata...

pemimpin datang dan pergi..
perjuangan tetap hidup dan tak akan mati..

ACI News berkata...

memang hari terakhir dollah ...

Uttanna berkata...

Betul ke ni. Tapi aku baca ada juga yang setia untuk berdiri dibelakang Pak Lah.
Memang tidak dapat dielakkan, mesti masing-masing ada calon yang mereka rasakan sesuai untuk memimpin seterusnya kan. Tak boleh nak paksa-paksa.
Apa pun kita lihat saja apa yang akan terjadi.
Pak Lah masih belum mengumumkan apa-apa.

Shankar berkata...

"seorang dolah"... hahaha... kelakar cara u gambarkan dolah.

keep up the writing bro.

poknik berkata...

memang ada yang setia di blkg paklah...tapi berapa ramai...dah teruk dah sekarang depa nih..nak
masuk tv jer cerita diaorang nih...
x abis² melatah...lu pk la sendiri..

najib berkata...

alaa..
habis LAH macam ni..
sapa nak jadi Imam Hadhari..
habis la ketuanan Melayu..
apa akan jadi dengan KJ Pemuda Yang Paling Ditakuti Di Negeri Ku Malaysia..
dia jual kain kot kat Seremban 2...
sebelah Euro Moda ngan Patrick Lim..
hahahahaha...

aku memang nak tengok nasib kau KJ lepas bapak mertua kau letak jawatan..
memang aku nak tengok..

kau akan jadi Hero ka Zero...
hahahahaha...

lahabao kau MP Rombao....

t.s.malaya berkata...

Beginilah nasib ku yang malang,
Sekejap depa suka,
Sekejap depa tak suka,
Depa nak buanglah aku,
Kemana menantu aku nak pergi
Beginilah nasib ku yang malang,
Oh!KJ oh KJ
NYanyian oleh negarawan Dolah Selamat