Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 September 2008

MT UMNO BERHAK TANGGUHKAN AGM – MUHYIDDIN - mSTAR

KUALA LUMPUR: Penangguhan mesyuarat dan Perhimpunan Agung Umno ke Mac depan tidak melanggar manamana peraturan perlembagaan parti, kata Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Beliau berkata, Majlis Tertinggi (MT) Umno berhak menetapkan tarikh Perhimpunan Agung.


kah kah kah….. mamat sembab ni apa hal ni….. tak de sapa pun peduli ada agm atau tidak….. orang sibuk nak bakar lemang…. nak anyam ketupat …. sapa ambil pot…. kah kah kah… mamat ni takut pada sapa ni…..

woit buatlaaaa apa nak buat….. tak de siapa yang peduli lagi….yang penting jangan kansel sidang parlimen…. yang lain tu silakan…. nak tendang dolah ke…. nak tendang najib ke…. nak jilat madey ke…. silakan…. satu je rakyat nak tahu muka sembab ni kerana apa?..... kah kah kah…. napa tak botox…..kah kah kah


6 ulasan:

Uttana berkata...

Dah mula lagi sorang ni bersuara. Ada saja peluang dia boleh bersuara, cepat dia buka mulut. Muhyiddin, Muhyiddin. Bila la engkau nak sedar ni..
Kau tu pengecut. Cakap je lebih.
Macam tin kosong.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) berkata...

selamat hari raya.... tayar tak mau tukar ke?

pillkills berkata...

dear bro,
aku pelik mamat sembam ni. semenjak2 ni, mulut dia tak penah berhenti nak mengata. Kejap sokong kejap tak sokong...hish..nak panggil raja katak, nanti pak brahim marah pulak...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum Abang Isham
Selamat Hari Raya!
Saya nak menjemput Abang Isham datang ke rumah saya nanti.
Please email me at shamoozter@gmail.com, if you're keen.
Boleh kita berlabun dan ketawa berdekah-dekah!

cucupakkasim berkata...

mamat sorang ni cakap pusing-pusing daaa...dia pun flip-flop..

tayar pancit berkata...

sembab ngan lebab pasal dia ADK...Air Daun Ketum...