Isnin, 29 September 2008

LAGI PEMIMPIN GERAKAN SERTAI PKR - mStar

PETALING JAYA: Lebih 20 ahli Gerakan Wilayah Persekutuan menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini dengan lebih ramai dijangka berbuat demikian dalam beberapa minggu akan datang.

Bekas Ketua Biro Penerangan Gerakan Wilayah Persekutuan, Gan Kok Keng berkata, sekurang-kurangnya 300 orang dari empat bahagian bakal menyertai parti pembangkang tersebut.

Bahagian-bahagian itu ialah Setiawangsa, Wangsa Maju, Bukit Bintang dan Kepong.

Gan yang telah menjadi anggota Gerakan sejak 24 tahun lalu berkata, pihaknya bertindak keluar parti kerana ia sudah tidak berupaya untuk memainkan peranan yang berkesan dalam Barisan Nasional (BN)


ah kah kah….. berita ini gua tak faham….. kah kah kah…. ada munkee mana-mana yang bolih terangkan makna berita ini….. kah kah kah

kah kah kah... ni berita apa ni... gua bingonglaaaa.... kah kah kah



3 ulasan:

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,


Ni berita main mercun ni tuan... dulu seronok sakan dapat tengok bunga api dan main mercun dan lani bial mercun di haramkan terus jadi begini lah..

Gua pun tak paham......apa pun selamat menyabut hari raya buat semua blogawan tak kira di mana jua anda berada..

Salam mesra,

Tanpa Nama berkata...

Tapi dalam berita (The Star dan MalaysiaKini, Dr. Koh menyatakan bahawa mereka masih berfikir mengenai 'cross-over' tersebut, ini kerana mereka tidak mahu dipengaruhi oleh sentiment semata-mata.
Jadi bagaimana pula dengan berita ni?

Tanpa Nama berkata...

execute order 66