Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 September 2008

KERAJAAN SELANGOR CAKAP TIDAK SERUPA BIKIN – Utusan Melayau

SHAH ALAM 14 Sept. - Keputusan membatalkan pengambilalihan Sekolah Agama Bantuan Kerajaan (SABK) membuktikan kerajaan campuran Selangor 'cakap tak serupa bikin'.
Ketua Pembangkang Selangor, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo berkata, ini kerana sebelum memerintah dan semasa kempen pilihan raya, mereka menyebarkan kepada rakyat yang keputusan kerajaan negeri dahulu menyerahkan pentadbiran SABK kepada kerajaan pusat sebagai tidak betul.


kah kah kah...... inilah tugas ketua pemabngkang yang terbaik...... ingatkan kerajaan pakatan tentang janji mereka..... nanti pakatan baru buat best......lagi lama mereka bertapak......kah kah kah..

kritik wak jangan tak kritik...... keras lagi wak....bagi mereka buat kerja .... baru mereka tip top....kah kah kah..... nanti wak leh lama duduk kat situ....kah kah kah.

4 ulasan:

rocky din berkata...

wak ...takan nak buat kilang tempe menggantikan botox.
wakakakakah.

angah berkata...

salam..

betul gak tue...
kritik lah lagi mat tempe...
bila kerajaan PR buat semua tip top silap2 dengan mat tempe pun dah hilang kat kerusi tue

Tanpa Nama berkata...

Inilah yang dikatakan 'cakap serupa bikin'.

kalawangi berkata...

Wak Khir ni kalau tak kutuk, tak boleh ker?...taulah awak tu dah miss soru...x jadi MB lagi, tentulah dah miss soru...tu pun ada hati nak jadi Ketua Pemuda...

Wak Khir baik buat bisnes tempe lagi bagus....kah kah kah kah....