Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 September 2008

USAH BUANG MASA BERDEBAT HAL POLITIK - Utusan Melayau

SUNGAI PETANI 14 Sept. - Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, sudah tiba masa untuk semua pihak berhenti membuang masa memikirkan hal-hal politik atau terus berdebat sehingga menjejaskan parti.

Kah kah kah.... la.... nama sama tapi kepala entah kemana?

Wak ......kalau tak debat hal politik nak debat apa........kah kah kah .... nak debat harga cincau kat pasar chow kit.....kah kah kah

5 ulasan:

cucupakkasim berkata...

kah..kah..kah..,ya betul..kita kena biar mereka saja berpolitik...,kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Abang isam,

harga cincau di chow kit pun amat berhubung rapat dengan politik..
kerana kuasa politik (BN) la yang menaikkan harga cincau sesuka hati tanpa memikirkan kesan kepada penggemar penggemar cincau..

radioroom berkata...

Nama pun politik, mesti lah boleh debat.

Kalau tak nak debat buat la sistem anarki, dan kalau pakai sistem anarki, Kerismudin pun tak layak cakap pasal politik!

Takkan Umnoputra saja yang layak berpolitik?

Adoi! Bila la PR nak ambik alih ni, aku dah bosan tengok Umnoputra tak sedar diri.

Out!

Broken Vision berkata...

"nama sama tapi kepala entah kemana?" ..... Kah..kah..kah...Lawak..Lawak

amoker berkata...

Ya, jadi pengikut shj. Apa yang Pembesar UMNO kata tu semuanya betul. Tak payah fikir dan guna otak. Ambik duit dan tanya selera.