Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 September 2008

ABDULLAH PM HINGGA 2010 - TERKINI !!

Abdullah Ahmad Badawi dan Najib Razak telah berbincang. Persetujuan telah dicapai: Abdullah Badawi hanya akan mengundur pada tahun 2010.

5 ulasan:

reformis muda berkata...

bang isham,
confirm ke?
Betul ke?
yakin betul orang tua hampeh tu. kalau malaikat maut datang jemput tahun ni atau tahun depan, macam mana. ini boleh dikira berita palsu...kah kah kah (pinjam trademark awak)
www.pentasterbuka.blogspot.com

IP80 berkata...

Orang kampong smuer dah tau.....

TV3 suku dah ulang berminggu minggu crte tu

Prof.kangkong pun turut ulas selalu.

Habis tu kenapa dibangkit bangkitkan lagi isu tu.....

Hemmmmmm!!!!mesti ada udang disebalik batu......


Klu tidak tak kan mcm tuuuu.....

Kah!kah!kah!....ikut isham ketawa ,die yg.mulakan dulu.

Jgn Maree!!!

Hasbullah Pit berkata...

Paklah Tak beri Diskaun?


Beras Padu.

Farid Abu Talib berkata...

alhamdulillah. kahkahkah

puterabumi berkata...

Bodohlah kalu berundur awal. Poket belum penuh, anak belum cukup kaya, menantu belum jadi top 10 jutawan negara. Harap Muhyiddin jolok belum tentu gugur.