Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Oktober 2008

BERITA HAIRAN !!KERTAS UNDI LEBIHAN ‘MASUK’ LOKAP POLIS

ALOR GAJAH: Kertas undi bagi menentukan calon Ketua Umno bahagian Alor Gajah terpaksa dihantar ke Balai Polis Selandar, tengah malam tadi, apabila didapati berlaku lebihan dari segi jumlah.

Jawatankuasa Pemilih terpaksa menangguhkan keputusan itu dan membawa kertas undi itu ke balai polis selepas jumlah undi didapati bertambah sebanyak tiga, iaitu daripada 395 menjadi 398.


kah kah kah … ini betul betul berita hairan….. kah kah kah ….wow …. hebat…. apa agaknya kesalahan kertas undi ni….. kah kah kah ….kertas ni akan ditahan berapa lama…..kah kah kah …..

kah kah kah… sin sal la bin….kah kah kah…. kertas boleh bertambah dengan sendirii….ingatlaaaa…inilah yang selalu berlaku semasa pilihanrya umum …tapi tu kerja SPR…. tak caya lagi?.... cuba fikir cam na kertas undi boleh bertambah?....fikir dan firkan….berapa lama kita ditipu….dakwat dijari tak nak….pemerhati luar tak boleh….kerana…..kah kah kah….nak tambah kertas undilaaa…



6 ulasan:

FatimahIbrahim berkata...

Ada-ada saja cara untuk menipu. Kenapa la tak boleh, for once, pilihanraya diadakan dengan betul2?!
Asyik bercakap tentang perubahan dan itu ini, tapi bila nak mula melangkah ke arah tersebut kalau tidak dari mula pilihanraya?..

Ngah berkata...

Dah jadi darah daging.
Contoh didepan mata.
Cam na nak demokrasi ?

v-jolt berkata...

Jgn kata PRU, pilihanraya dlm parti sendiri pun nak menipu.

Mmg selama ni rakyat M'sia asyik kena tipu je dlm PRU.

only in dreams berkata...

memang betul ada lebihan "masuk" atau silap kira?.yang lebihnya pun 3 sahaja.ada kemungkinan silap kira.kalo lebih sampai 30 tu lain cerita lah.

Tanpa Nama berkata...

macam silap mata raja husin masa sekolah di jelebu ...kah kah kah (pinjam gelak sat)

aku berkata...

Kesian, pening kertas undi tu..