Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Oktober 2008

PM BERHAK TEGUR MAHATHIR - malayau

Perdana Menteri berhak menegur Tun Dr. Mahathir Mohamad kerana ia adalah suatu perkara biasa bagi membetulkan keadaan.

Datuk Seri Syed Hamid Albar
Ahli Majlis Tertinggi UMNO


Tidak pernah berlaku orang luar mengatur pemilihan parti dan kalau berlaku pun tak patut benda itu berlaku.


Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin
Ahli Majlis Tertinggi UMNO


Tindakan Dr. Mahathir itu hanya akan menjejaskan tanggapan rakyat terhadap beliau sebagai seorang negarawan.

Datuk Ahmad Shabery Cheek
Menteri Penerangan


Orang luar jangan campur urusan dalaman UMNO dan biarkan orang UMNO sendiri membuat penilaian.

MOHAMED AZIZ
Ketua UMNO Bahagian Sri Gading

kah kah kah….. ini adalah pahlawan-pahlawan dan panglima wak dolah…. silap-silap semuanya hangus kena pancung oleh mat mongol….kah kah kah ….

kah kah kah…. baru sekarang mereka sedar yang madey bukan ahli gerombolan… kah kah kah…..tapi tak mengapa…. biar lambat asalkan melwan….. lawan jangan tak lawan …. rakyat nak tengok sapa kuat….sapa kuat dia dapat….gaduh jangan tak gaduh….biar mati berdiri jangan mati dalam perigi….kah kah kah



12 ulasan:

Anasir berkata...

kah kah kah...kelakar...kah kah kah..memang kelakar gile bila ingat balik mereka jilat bontot Tun...kah kah kah...Dolah PM pertama yang takkan dapat tun kot...kah kah kah...kalau dia dapat gak title Tun tu lagi kah kah kah la jawabnya!

anak malaysia berkata...

baru sedar dari tido ni suma ni kah kah kah..kan paklah suka tido jadi pahlawan pahlawan dia ikot tido..tak lama suma hancur kena bom C4 ngan mamat mongol..

Tanpa Nama berkata...

Alahai daha lama dah Madey duk pukul Pak Lah, ahli UMNO yang pekak tak dengar nasihatnya dan masih terus mensasarkan kritiknya baru kini Pak Lah dan gengnya nak respons. Nak respons pun kena sabar banyak dan tunggu dulu mengikut isyarat daripada orang tertentu.
Orang UMNO cukup takut atau terlalu hormat membuta tuli pada Madey. Sikat feudal masih tebal bagi mereka yang berpegang kepada ketuanan melayu.
Tengok kalau Najis menjadi PM dan tidak merestu permintaan-permintaan Madey, mesti dia kena bantai lagi, lalu kena tunggu lama baru Najis dan gengnya akan respons kerana terlalu taku atau tak tahu nak tanganinya. Tahu sajalah Madey dia pukul semua, dari Presiden AS hingga ke AI.

pemikir muda berkata...

sebelum ini Abdullah hanya berdiam diri sahaja bila Mahathir mahu beliau untuk berundur.sekarang tiba masa pulak untuk Abdullah
"counterattack" setelah bertubi-tubi serangan diterima dari Mahathir dan konco-konconya.

cucupakkasim berkata...

kita dok tunggu juga..,awat tak dak panglima-panglima perang si Dol,tak bangun-bangun nak sanggah madey ni... lambat sikit rupanya.

kah..kah..kah..

wokyoh berkata...

demo kata "panglima panglima wak dolah???"

jangan kata begitu...nanti ada yang marah!!!
kah kah kah kah kah.....

Johnny B. Rempit berkata...

Kasut perlu di jilat,
Ego perlu di angkat...

najis dowl berkata...

adakah pok loh sudah terjaga dari tidur..tidakk...pok loh hanya mengigau...esok lusa dia tidur semula

mahsyar berkata...

"Mahathir seperti tidak mahu ""berundur"" dari persada politik tanahair.tak salah jika Tun hendak memberikan pandangan.cuma yang tak sedapnya bila pandangannya itu macam ""memaksa"" orang lain untuk ikut.

kalau masa zaman dia jadi PM dulu,susah untuk orang lain menafikan apa yang dia buat dan cakap.kalau adapun,terima sajalah padahnya."

v-jolt berkata...

Madey ni mmg nak kena taji ni.

Dolah ni plak kalu dia dr dulu dia lawan baru la best. Masa dah nak full time baru nak bangun tido.

Farouk berkata...

Mahathir hanya 'pengacau' yang cuba nak serapkan fahaman Mahathirism dalam UMNO. Sebab itulah beliau cuba memberi nasihat kepada Najib berhubung pemilihan UMNO. Beliau hanya orang luar yang memang tak layak untuk campur tangan, apatah lagi campurtangan itu memang menunjukkan bahawa beliau memang anti Pak Lah...

muram! berkata...

kalau dia sendiri dalam umno takpa juga nak bagi cadangan. sekarang ni dia siap bukan ahli lagi tu. apa lagi dia nak. takkan nak orang dengar cakap dia je. jangan mengganggu semua ni!