Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Oktober 2008

AHMAD SHABERY SOKONG KENYATAAN PM - malayau

SHAH ALAM 19 Okt. - Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek hari ini menyokong kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi bahawa Tun Dr. Mahathir Mohamad tidak sepatutnya campur tangan dalam pemilihan kepimpinan UMNO.

Beliau berkata, kenyataan Abdullah itu dibuat kerana Perdana Menteri mahu masa depan negara dan UMNO ditentukan oleh rakyat dan anggota parti itu sendiri
.

kah kah kah….. macam nilaaa mat kemaman oooi…. berani sikit…. duku kepala madey tu…. kah kah kah…. kan dulu dia duku 46 …. ni duku dia balik…. kah kah kah…. nak takut buat apa…. lepas ni pun hang akan kantoi juga…. kena pancung….kah kah kah….alang alang lebih baik tibai…. kah kah kah…. biar mati berlawan jangan mati sedang mengawan…. kah kah kah



10 ulasan:

SRK berkata...

Utusan Malayau - Filem Bollywood pilih Terengganu

Lepas nih Tan Sri Rani Mukherjee lah

anak malaysia berkata...

salam pak isham..

apa susah suh jer mat kemaman ni anjur debat sekali lagi..kali ni dia ngan madey lak kah kah kah .tgk berapa banyak buih air liur sangkut kat ujung bibir dia hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Lawan la sikit menteri penerangan. Dulu awak bukan main jantan tapi tiba tiba jadi pendiam. Apa ingat UMNO tu dah betul, jangan mimpi la brother, tak caya tunggu 5 bulan lagi sama ada kena cantas ke tidak.
Masuk je la Pakatan Rakyat, sebab jiwa awak tu pun bukan UMNO.
Mu takleh gi ngan mat monggol tu wei!!!!!!tibai demo tu, kuasa dae lagi...!!!

remaja tua berkata...

setiap pemimpin ada pengikut masing-masing.Mahathir ada pengikut dia dan Abdullah juga ada pengikutnya.terpulanglah pada sesiapa untuk mengatakan yang pengikut ini adalah "pembodek" atau "penjilat".malah orang-orang yang bukan dari kalangan politik pun ada pengikut masing-masing.

pastinya keadaan amat berbeza jika Mahathir masih menjadi PM dan ada sesiapa menegur Mahathir."menempah masalah" jika ada yang "singing different tune" dari Mahathir.nampak sangat Dr.M ambil kesempatan dari keterbukaan Abdullah seperti peluang-peluang untuk bercakapa secara "straight forward" kurang pada zaman Dr.M.

v-jolt berkata...

Satu tindakan anak jantan dr menteri mulut bebuih ni. Namapk skit la kehebatan dia lepas debat ari tu.

Bagus.. bagus..

Tapi konfem lepas ni kena cantas ngan abg jib C4.

FatimahIbrahim berkata...

kalau zaman Mahafiraun dulu, pantang buka mulut sikit dah di ISA.
Semua takut nak bersuara. Jadi kaki angguk la jawabnya.

Farouk berkata...

Saya setuju Ahmad Shabery sokong kenyataan Pak Lah...Mahathir tak layak untuk campur tangan dalam urusan politik negara...

muram! berkata...

saya pun setuju dengan farouk. memang mahathir tak patut campur tangan dalam hal2 macam ni. dia dah takda apa2 dalam umno lagi. jangan mengganggu proses pengurusan lagi, menyusahkan orang je.

kawan baik deb berkata...

Mahathir mengganggu proses orang nak menguruskan pentadbiran. Orang tahu lah apa nak buat, tak perlu dia tunjuk apa yang perlu dibuat. Bukannya apa, mula2 dia cakap bagi cadangan je, bila orang tak ikut, mula lah keluar kenyataan yang memburuk2kan orang kalau cadangannya ditolak. Tu masalah dengan Mahathir ni.

kawan baik deb berkata...

mahathir ni siapa?bukan ahli umno pun, kenapa dia nak mengganggu semua hal dalam umno?dah keluar buat lah cara dah keluar, kenapa mesti dia pun sama sibuk nak buat macam2 untuk umno, umno ada ahli sendiri yang boleh uruskan semua tu.