Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Oktober 2008

PAC DIARAH HALUSI PEMBELIAN EUROCOPTER - malayau

PEKAN 19 Okt. - Kerajaan mengarahkan Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) memperhalusi isu pembelian helikopter Eurocopter EC725 bagi menggantikan Nuri sebelum mengambil keputusan untuk membeli pesawat itu.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, keputusan membeli pesawat tersebut perlu dikaji secara mendalam walaupun proses perolehan helikopter itu dikatakan dilakukan mengikut peraturan dan tidak dipengaruhi mana-mana pihak.

"Dalam mesyuarat Kabinet kelmarin, saya mengusulkan supaya isu pembelian helikopter Eurocopter diperhalusi PAC.

kah kah kah….. mat mongol ni ambil kesempatan…. macam dia yang arahkan…. kah kah kah … bukan nak kaji…. Nak kaji buat apa ….. orang nak siasat dia …. Dia nak buat kelentong lagi laaa ni…. kah kah kah…… apa lagi trick mat mongol ni…. kah kah kah …. orang semua dah tahu…. bawa masuklaaa badan pencegah rasuah…. bila lagi wak dolah nak hantar BPR … tak kan nak tunggu BPR baru…..tak boleh tunggu…. nanti ada yang lari….kah kah kah



5 ulasan:

enche treq berkata...

hak3...
sma mcm ketua pencuri mnyuruh orang mnyiasat brg yg dicurinya..

cucupakkasim berkata...

boleh bagi award..,lakonan paling baik...

tarik tikar berkata...

nak "memperhalusi" itu tiada masalah.memang dipersilakan.tapi kena halusi dari segala aspeklah.dan perlu juga disiasat Najib kerana perjanjian Eurocopter tersebut diadakan ketika dia menjadi Menteri Pertahanan.

Farouk berkata...

Pembelian Eurocopter memang patut dihalusi kerana ia melibatkan kos yang terlalu tinggi. Yang penting Najib juga patut di'halusi' oleh BPR dalam hal ini. Beliau juga orang penting dalam isu ini...

tayar pancit berkata...

tu dia punya hebat si mamat mongol...main putar-putar...arah pac konon...dah isu jadi besar baru nak arah...kalau tidak, buat diam ja...pastu masuk komisen...entah betul ka tidak dia yang arahkan...pac siapa jaga sekarang? bukan ka mamat padang besar yang kahwin pastu lari ikut pintu belakang...dengar cerita mamat tu lagi tak leh pakai...