Selasa, 14 Oktober 2008

EKONOMI NEGARA TIDAK AKAN MELESET – PM – U.malayau

KUALA LUMPUR 13 Okt. - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yakin ekonomi Malaysia tidak akan menjurus ke arah kemelesetan walaupun di sebalik kelembapan ekonomi dunia sekarang

Sebaliknya, Perdana Menteri yakin bahawa Malaysia mampu mengharungi segala cabaran.

kah kah kah….. tolong jangan panggil dia ni bodohwi….tak mulia... tapi nak panggil pandaiwi pun tak boleh juga….. nampak sangat munkee ni bebal dan ngok…. dah berbilion ringgit nilai stok lesap… tak meleset juga…. bursa kl dah jatuh… tak meleset juga….. apa punya tuuur dolah ni….. macam mana nak meniaga kain batik….asas ekonomi pun tak paham….kah kah kah…..

macam mana nak jadi ketua bahagian kepala batas …..kepala dia sendiri amat terbatas…. kah kah kah…



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nampak macam KLSE nak kena masalah teknikal,dan dagangan terpaksa digantung lagi...
kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

dollah buduhwi memang UNIK

Tanpa Nama berkata...

awak agama apa? atau belajar agama dari sapa?
dino_yp@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

ok apa keadaan ekonomi kita sekarang.kita pernah kena yang lebih teruk dari sebelum ni dan dapat melepasi dengan jayanya (skema la pulak ayat!).

saya percaya keadaan kita tidaklah terlalu runcing.kita semua masih boleh meneruskan aktiviti harian seperti biasa.

Unknown berkata...

pada pendapat peribadi aku,aku rasa aku boleh survive lagi dengan keadaan ekonomi yang sekarang ni.Alhamdullilah aku ada kerja dan tiap-tiap bulan dapat gaji.itu lebih baik dari tak kerja langsung sebab sekarang ini makin lama makin susah pulak hendak dapatkan kerja.

apapun,krisis ekonomi di US sedikit sebanyak mempengaruhi ekonomi di Malaysia kerana apa yang terjadi di US telah menjadikan ia satu isu yang global yang jika tidak dibendung segera maka padahnya akan menjadi lebih kritikal.

enche treq berkata...

xsangka aku negara kita neh power gla..
stu dunia ekonomi mleset..-mlysia bleh stabil...-bangga2..
index komposit dh jtuh jd 3digit ja pn ekonomi kta stabil..

enche treq berkata...

dgar kta di US dh jd lbeh trok dr 1929...

Tanpa Nama berkata...

Yang penting saya masih bersyukur kepada Allah SWT kerana walaupun ekonomi agak slow, tapi masih mempunyai pekerjaan bergaji bulanan. Isteri pun kerja di Jabatan kerajaan dan bergaji bulan. Alhamdulillah...

Tanpa Nama berkata...

Saya pun bersyukur kerana masih mempunyai gaji dan ister bekerja sebagai guru sekolah rendah. alhamdulillah...