Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Oktober 2008

TANDA INGIN PERUBAHAN – MUKHRIZ – U. malayau

KUALA LUMPUR 13 Okt. - Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Mahathir yang melepasi kelayakan untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO pada pemilihan parti Mac depan menyifatkan perkembangan itu sebagai petanda perwakilan di peringkat bahagian mahukan perubahan.

Menurutnya, pencalonan yang diterima menunjukkan perwakilan di peringkat bahagian juga melihat beliau sebagai mampu membawa perubahan yang mereka inginkan.

kah kah kah… firaun kecil ni nak buat perubahan…. firaun kecil ni nak sediakan kedatangan mahafiraun….. kah kah kah….habis pitis negara…. habis duit minyak…dulu duit minyak selmatkan kapal adiknya tenggelam…. hospital adiknya bankrap….. ni mahafiraun nak datang…. rakyat wajib waspada…..abis harta negara.



12 ulasan:

mieaab berkata...

Anak jin dan mula mengepak. Bapa Jin akan turun lepas nak kembagkan sayap dan nak hancurkan negara selepas dia dah telah berpuluh bilion untuk projek giler dan merapu. Lepas ni adalah lagi program bodoh terbesar dan terpanjang dalam dunia. Yang tak pernah terpapar dalam mana-mana akhbar dunia pun. Cuma akhbar melayau dan kaki jilat jer suka post dan ulang tayang tiap hari.
Makin jumudlah fikiran rakyat Tanah melayu ni lagi...

Jon berkata...

kah kah kah...memang lucu abang bagi dia nama "firaun kecik"

gojira berkata...

akar umbi sebenarnya tidak mahukan KJ jadi mereka tiada pilihan lain selain Mukhriz.

Mukhriz mempunyai kelebihan iaitu dia merupakan Mahathir Jr. dan pengaruh bapanya masih kuat mengalir dalam UMNO.jika Mukhriz bukan anak kenapa Dr.M,mungkin Mukhriz hanya "another leader in UMNO".

samada mampu atau tidak Mukhriz perform jika menang,kita tunggu dan lihat.

FatimahIbrahim berkata...

Apa benda mengarut si Mukhriz ni cakap. Semua orang tahu yang menyokong dia tu sebenarnya sokong bapa dia.
Hey..perubahan ape ke benda nya kalau macam tu. Itu balik ke zaman dulu juga.

pemikir lapuk berkata...

betul sht tu bro...dah tua pun masih nak jadi ketua pemuda....ckgu aku ajar dulu...yg umur 40thn ke atas bukan di panggil pmuda....

Farouk berkata...

Yelah... perubahan dari Pak Lahism ke Mahathirism semula. Ataupun Mukhrizism.. Tapi sama je sebenarnya antara Mahathirism dan Mukhrizism...

tayar pancit berkata...

budak botak dari jerlun dah bersuara...berani berubah la katakan...dah dapat cukup pencalonan mulalah nak tunjuk sinaran botaknya...tapi dia kena jaga-jaga...takut bila mac depan terjadi suatu peristiwa yang magis lagi tragedi...kera jantan yang tak popular menang ketua pemuda...baru dia tau sapa orang muda terkaya di malaya ni...

Tanpa Nama berkata...

bro isham

lu silap la, bukan adik tapi abang

azlan berkata...

akarumbi melihat Mukhriz sebagai anak Mahathir dan Mahathir pernah menjadi PM Malaysia.walaupun tidak lagi memegang tampuk pemerintahan,namun dia tetap punya pengikut dan pengaruh yang kuat.

jadi sokongan akarumbi kepada Mukhriz berteraskan kepada Mukhriz anak Mahathir.

jika dia sama seperti Khir Toyo,rasanya mungkin Mukhriz tidak dicalonkan.

pekanpahang berkata...

Botak dahhhh nak jadi ketua pemuda lagi,alahai,Umno dah ketandusan pemimpin ke?.Nanti negara pun dibotakannya,kalau Umno masih berkuasa.

Tanpa Nama berkata...

Ramailah lagi akan bergayut pd anak jin tanah ni.
Bila bapak jin dah nak isap darah balik dia akan mengembangkan sayap. Siaplah rakyat Tanah Melayu, banyaklah yang akan jadi mangsa penghisap darah moden ni.

ilovebudu berkata...

tapi tetap lupa beli topi...panas la cuaca malaysia nie..opss rumah diorang ada penghawa dingin...