Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Oktober 2008

KHIR CABAR AMBIL TINDAKAN TERHADAP KONTRAKTOR UMNO - melayau

SHAH ALAM 21 Okt. - Ketua Pembangkang Selangor, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo hari ini mencabar kerajaan negeri mengambil tindakan terhadap mana-mana kontraktor dari kalangan ahli UMNO sekiranya didapati tidak mengikut peraturan.

kah kah kah… kerajaan Pakatan Rakyat bukan hanya nak ambil tindakan terhadap gerombolan kontraktor …. Pakatan nak semak kemabali semua tanah-tanah yang munkee ni dah songlap…kah kah kah…

wak jangan risau wak… wak lupa ke malam wak kalah tu wak banyak koyakkan dokumen…. kah kah kah… napa wak koyak dan bakar dokumen wak…. ada apa-apa ke ? kh kah kah

sabar wak sabar aje laaaa…. tidak lama lagi akan ada laporan tentang tanah-tanah selangor yang wak songlap…. kah kah kah…..

kah kah kah...PENYAPU hari itu kenapa wak tak pulangan ke pejabat MB?…. wak bawa pulang rumah ya…. kah kah kah… itu harta rakyat selangor…. kah kah kah..



4 ulasan:

Tok Moh berkata...

Kah..kah..kah..
Wak Jawa Muka Gebu ni...
ha..ha.. Woi..mabuk tempe ka..
Atau Mabuk botok...

Wak gi Betong ka, Hatyai ka...
kasi service skit kepala tu...
penuh dah tu...


Sent from my 2hand handphone® wireless device via pondok telephon-TM Mobile/depan rumah Ketua Kampung.

Mat Smokey berkata...

Saudara Isham,

Perut ku rasa nak pecah,
Sebab ketawa berdekah-dekah,
Tulisan mu hebat,
Kritikan mu tepat..



Aduhai Wak..

Di Selangor wak dah hilang kuasa,
Skrg wak sebok rebut Ketua Pemuda,
Dah perangai wak suka penyapu,
Semua kuasa wak nak sapu,
Wak koyak dokumen kerajaan negeri,
Sebab "sejuk"..nak buat unggun api,

Apa wak ingat wak masih kuat??
Sedarle oooiii..wak dah ditolak RAKYAT..

ceria! berkata...

jangan hanya setakat kontraktor dari ahli UMNO saja yang patut disiasat,kontraktor ahli PR juga patut disiasat jika ada laporan salah laku atau penyelewangan berlaku.tak boleh pilih bulu.kena "fair and square".

tapi hendak buat siasatan pun biarlah elok-elok.kalau tak nanti Khir Toyo akan bagi hadiah - penyapu!.

Zackry berkata...

Kalau Wak Tempe nie tak cukup pencalonan Ketua Pemuda um-NO ada baiknya dihadiahkan PENYAPU KAT Wak Tempe nie. Dah tak releven dah Wak Tempe bukak bisnes Tempe je la.