Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Oktober 2008

MUHYIDDIN PERJELAS MAKSUD TEMPOH KEMPEN PEMILIHAN AGAK PANJANG – berita hairan

KUALA LUMPUR: Naib Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam menafikan bahawa beliau menggesa proses peralihan kuasa antara Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan timbalannya, Datuk Seri Najib Razak dipercepatkan.

kah kah kah….. wak sembab…. senyumlaa sikit…. ni nak senyum pun tak leh… botox laaa sikit muka…. ni muka ketat makam bouncer pakida…. kah kah kah…. ada apa-apa ke?.... tak payah wak oooi nak klentong klentong …. bukan orang ramai ngoook….wak ingat rakyat bodoh macam telo….wak dah tak sabar… wak takut wak ade kes ciplak ke di johor dulu….. kah kah kah



4 ulasan:

Ngah berkata...

Aik..!
Wak Dolah cakap.
Wak Dolah tipu ke wak?
Dalam TV tu sapa yang bercakap?
Hantu?

Kah,kah,kah.......
Siap kau wak sembab!

ilovebudu berkata...

dah lama dah....mana adaaaa....kerja untuk saya,kakaka

Farouk berkata...

Muhyiddin nak nafikan pulak bahawa beliau yang menggesa Pak Lah agar mempercepatkan peralihan kuasa. Bukan beliau ke yang desak Pak Lah sampai Pak Lah naik lelah dulu? Rakyat bukan pekak tau...

regiment berkata...

mmg la dia yang ckp...
bile pula dia nafikan? korang kemukakan lah bukti klu ape yang korang cakap tu betul... kenapa plak kena mesti senyum? klu wat muke ketat xbole ke? rakyat malaysia ni da biasa tgk muka dolah badawi yang asyik tersengih je sebab tu jadi tak serius dalam semua hal... bila ada orang nak serius datang la orang mcm korang yang persoalkan tu dan ini..
mmg la rakyat x bongok tapi yang wat perhimpunan mansuh ISA tu x bonngok bin bebal ke namaya?
cina DAP seronok duduk ketawakan KEBANGANGAN pemimpin - pemimpin pas dgn PKR yang tak sedar diri tu.. Dia orang ni x tahu kalau xda ISA tu Mlaysia ni x jadi aman sampai hari ni..