Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Oktober 2008

WANITA UMNO PULA BALING KERUSI

KUALA SELANGOR: Semalam Persidangan Pemuda Umno Bahagian Rantau Panjang.

Hari ini Persidangan Wanita Umno Bahagian Kuala Selangor kecoh dengan insiden baling kerusi dan tindakan keluar dewan oleh beberapa perwakilan cawangan.

Kedua-dua insiden itu berpunca daripada bantahan mereka terhadap tindakan Pengerusi Tetap Wanita Umno Kuala Selangor, Zaini Khalid yang tidak memberi peluang kepada perwakilan terbabit untuk mencadangkan 10 nama perwakilan cawangan untuk menghadiri mesyuarat bahagian itu esok.

kah kah kah…… tak ado apo yang den buleh khoba kan…. kah kah kah… lah hodoh betul mak cik mak cik bila gaduh…. tarik tarik rambut…. singkap singkap kain tak mian laaaa…. mana ada kelas…. baling kerusi laaaa…..lebih mancho….kah kah kah… woit mic patut copy rights hak baling kerusi ini….. mereka yang memulkan trend ini…. so nak haramkan mic ke ?..... kah kah kah



8 ulasan:

ainon mohd berkata...

Adumak! Malunya!

Hanief berkata...

Melilau cari gambor tak jumpa. Kalau ada boleh bikin video.

DIN berkata...

kuasa punya pasal beb, mana ada kemaluan... bedal-jer.

malu kalu, kempunan la.

din
manchester
http://ceritarassa.blogspot.com/

yb4all berkata...

Saudara Isham

Syok juga dengar kisah begini di petang Ahad yang dingin. Ya lah, itukan wanita mithali dalam Islam Hadhari.

Betul ke kaum hawa tu Isham?
Begitukah ketrampilan mereka?
Kepimpinan dan teladan apa yang diterapkan selama ini?

Mana pergi sopan santun, berbudi bahasa, lemah lembut dalam pertuturan, elok tingkah laku, lemah gemalai.....

Oh, saya silap ke Isham?
Yang lembut bersopan itu lelaki ya?

oooo patutlah...

ilovebudu berkata...

tangan wanita bukan juga mampu mengoncang kerusi....malah mampu membaling baling ke udara macam royalondong

Tanpa Nama berkata...

Isham, setau aku, circus baling kerusi ni bermula di Taiwan. Lepas tu, MCA pulak. Beberapa hari kemudian giliran MIC. Sekarang UMNO. Aptly called political circus when there are more clowns than real politicians. kah kah kah kah kah

Khun Pana aka johanssm berkata...

WARNING!

Ya betul , amaran paling keras.Lebeh keras dari batang keras dan buah keras.

Amaran keras kepada umno dan wanita umno khusus nya.
Bahawa adengan -adengan dengan aksi atau lakonan samada sengaja atau tidak iaitu buang kerusi, lontar kerusi , tendang kerusi , makan kerusi , tumbuk kerusi , kerusi terbang dan dengan sengaja rosakan kerusi semasa dalam sebarang jenis perjumpaan ada lah di haram kan.
Sebab semua adengan yang di sebut diatas adalah Hak Cipta Terpelihara parti mic.
Misti dapat izin dari mic terlebeh dahulu.

Lagi pun , makcik , nenek , janda , awek umno yang miang bukan dan tidak dilatih untuk adengan di atas.
Kerusi layang adalah bahaya jika tak pakai topi keledar yang di luluskan oleh SIRIM.
Kalau kena kepala pasti pecah dan mati macam katak atau masuk rumah sakit kepala.

Dengan ini, saya syok kan Si Botak dari Yemen yang sedang kangkang Kementerian Keselamatan Dalam Negeri untuk ISA kan semua yang terlibat dalam buang kerusi itu.
Jika tidak , murid-murid sekolah rendah pun akan buang kerusi ke atas mana mana kepala botak dari kerajaan yang datang "merliwat"..ya merlawat.

Susah lah negara kalau wanita umno terus jadi ganas dan panas. Tak tahu lah kalau mereka tu hadapi syndrome menopause.

jebatderhaka berkata...

nak cakap ape lagi klu karipap2 UMNO dah tunjukkan kita inti karipap dalam kainnye....ada inti sardin yg pandang skali 2 mcm ikan duri ( coz kena cawat besi p/s: takut bini kena raba ngan abg2 UMNO yg nakal ) ,kentang kari ( nie kira kategori expired, klu kat chow kit depa nie boleh layan kita dengan bayaran 20 ringgit skali pancut),ayam campur ubi keledek masak kari ( nie cam crita nujum pak belalang - 2-kadang-kadang..tapi UMNO version dia lain skit... bulu?? jarang-jarang..al-maklum la..ayam tua...bulu pun dah takder...dan yang terbaru karipap berinti kayu...dari mane datangnye??? kita KENA tanya tokey karipap botox....sapa??? sendiri mau ingat laaaaaa..kah kah kah...jangan marah haaa...nanti kena JUAL....