Khamis, 16 Oktober 2008

NAJIB KATA DIA TAK SALAH - TERBARU ! HOT

Najib Razak sekali lagi menafikan yang dia telah menyalah gunakan kuasa dalm kes Sms gadis cun Altantuya dari Mongolia.

Najib memberi tahu para YB Barisan Nasional di parlimen.

‘ Najib kata dia tak salah guna kuasa. Kalau dia salah guna, Razak sudah bebas,’ kata seorang YB kepada Malaysian Insider.

Dua hari dulu Najib juga telah membuat pengakuan yang sama.

Rakyat dan orang ramai terutama orang Melayu sedang menunggu-menunggu bilakah agaknya Najib Razak akan bersumpah sekali lagi. Beberapa bulan dahulu Najib telah bersumpah yang dia tidak mengenali gadis cun Altantuya dari Mongolia.

Kali ini orang ramai ternanti-nanti sumpah Najib tentang komunikasi Sms antara Najib dengan Shafee Abdullah , peguam Razak Baginda. Razak Baginda ialah penasihat dan juga rakan niaga Najib Razak.



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sudah la jib....

Jib ni kalu ada hidung pinochio aku rasa kita dah boleh sampai london kot.

Tanpa Nama berkata...

berapa kali mau angkat sumpah da...
lu macam takut je...
kalau tak buat jangan la takut...
hahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah....Wak Monggol ni dah terkelenjat.. Makin nak jadik PM, makin banyak rahsia kene "korek.. korek.. korek". Tali leher yang dipakai terasa makin menjerut leher. Last-last Wak Dollah buat mcm Mahafiraun buat kat DSAI dulu jek. Lucut jawatan atas alasan masalah disiplin (suka entot-entot)... Maka Wak Dollah pun tak jadi la Turun bulan March ni.

goddamn those who should b damn berkata...

najib memang tak salah pun.yg salah ialah mereka yg dok sokongnya sampai jadi TPM.

Tanpa Nama berkata...

Potong lidahnya sekalipun dia tetap tidak akan mengaku. Najis sudah berjaya dengan cemerlangnya membangun seni menyangkal sesuatu tanpa menonjolkan rasa salah yang boleh dibaca oleh orang kebanyakan. Dia akan putarkan kepalanya 180 darjah sambil beretempek suatu ketika nanti" saya tak buat kerja ini....ini adalah kerja fitnah pada kadar tertinggi, fitnah ini nak merosakkan perpaduan bangsa/agama/ dan negara . Ini semua nak rosakkan program saya nak jadi PM ke-6. Jangan percaya semua itu, tak percaya tanya Pak Lah atau mak minah di Felda sana"
Apa kata Shafee pula? Sekarang dia dak bengggang mencari jalan yang sama. Mesti menyangkal dengan tanpa tanda sebarang tanda rasa salah.
Polis buat apa? Tak mau siasat kerana masih tunggu arahan dari atas langit!

Tanpa Nama berkata...

Najib,najib...
Dah kau entot-entot tak nak mengaku pulak.
Patutnya anu kau tu diikat kat monorail,lepas tu seret sampai......
Busuk punya olang!

Tanpa Nama berkata...

selalunya orang yang bersalah tak akan kata dia bersalah kecuali bila dah terbukti dia bersalah.

Najib punya hal ni aku tak tau la pulak kalau betul dia bersalah atau.tapi jangan risau.kalau betul dia ada kaitan,maka lambat laun dia akan kena jugak balasannya nanti.

Unknown berkata...

takklah Najib yang mengaku dia salah selagi belum terbukti dia bersalah.sama macam Anwar.takkan mengaku Anwar dan Najib selagi tiada bukti kukuh yang boleh mengatakan mereka bersalah.

Tanpa Nama berkata...

Analisa terbaru kenapa Pak lah akan kekal jadi PM dan kenapa Najib tak akan jadi PM. Baca di:

http://diskopi.wordpress.com

goddamn those who should b damn berkata...

cik lossmaq:i warn u,my husband mr lajis will b back in an hour!!

Sahloqhan:but i do nothing ruth!!

lossmaq: i know, but if u want to do it, u got less than an hour to do so

pemikir lapuk berkata...

najib adalah insan yg paling mulia dlm dlm um NO..sebelum tu mahathir...lepas tu dollah...adalh insan2 yg mulia dlm um NO hahahahaha

mamasita berkata...

Hai guys!Are you all very sure this is not 'fitnah'?You all semua pasti ke DSN buat apa you cakap?Jangan joke joke things like this?Nanti balik ke diri sendiri or ke your anakbini or ke adikbradik baru you all tahu!Orang tua2 kata jangan terlalu mencaci hal peribadi orang lain..jangan jaga tepi kain orang..did you remember what your mak cakap?Betul atau tak,antara dia dengan Tuhan.Dahlah..thank you guys!Dosa kita pun dah berkepuk.

Tanpa Nama berkata...

Mamasita,
( Minta laluan Sdra Isham )

Barang siapa nak jadi pemimpin apatah lagi perdana Menteri mestilah orang yang bersih sekurang-kurang pada persepsi.
Rakyat yg bertanggungjawab mesti memastikan pemimpinnya baik, amanah dan kalau boleh baik mengikut semua istilah moral yang lain.

Itu bukan menjaga tepi kain orang namanya. kalau Najib tak mahu tepi kainnya dijaga orang dia jangan jadi pemimpin. saya pun tak akan pedulikan dia lagi.

Tapi
Najib bukan lelaki biasa. banyak benar persepsi negatif keatasnya. Semuanya jadi tanda tanya. banyak laporan dibuat terhadapnya tapi yg ditahan sipembuiat laporan.

Ini macam ka...Malaysia memilih pemimpin. Kata UMNO ada hampir 3 juta ahli. Masakan yg lain itu tak ada kualiti nak jadi PM.

kekadang..kesian aku...

Wassalam.
Adnan M

Tanpa Nama berkata...

Kalao najib kata macam tu, DSAI pun tak salah guna kuasa lah.. dia tak terlepas..

Tanpa Nama berkata...

Tak tahulah nak kata sama ada isu ini benar atau tidak. Seandainya Najib bersumpah untuk menafikan isu itu, ia masih belum selesai. Ada kala, hukuman Allah boleh diterima masa di dunia lagi. Ada orang kata Tuhan bayar cash kat dunia. Ada juga yang Allah akan balas masa Hari Akhirat nanti. Apapun itu hak NYA untuk membuat apa yang DIA ingini...