Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Oktober 2008

TETAP TAWAR TANDING PRESIDEN - melayau

GUA MUSANG 25 Okt. Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah tetap dengan pendiriannya untuk menawarkan diri bertanding jawatan Presiden UMNO walaupun sehingga kini beliau masih belum mendapat sebarang pencalonan.

Tengku Razaleigh berkata, pada masa ini kira-kira dua per tiga daripada 191 bahagian UMNO belum mengadakan mesyuarat dan beliau percaya peluangnya untuk bertanding jawatan berkenaan masih ada.

Ini bukan satu pertandingan... saya hanya menawarkan diri, terpulang kepada perwakilan untuk memilih. Perwakilan jangan takut untuk membuat keputusan kerana ini akan menentukan masa depan parti
.

kah kah kah…. ampun patik tuaku…. kah kah kah….ambo nak royak sikit…. ada peluang ke???…. kah kah kah…. patik kesian dulu kena tipu oleh mat mogol… kemudian kena tipu madey…. ni sapa pulak yang tipu tuanku…katakan tuanku leh menang.... kah kah kah

ni macam cerita siput dan lawan lumba lari dengan arnab…. kah kah kah…. siput menang akhirnya.... itu kerana siput banyak dalam sungai…. tapi kesian…. tuaku tak ada sapa... tuanku sorang....tak de sapa pun nak calon ….kah kah kah

tuanku sorang aje nak lawan mat mongo…. kesian kesian kesian…kah kah kah… kenapa tuanku tak nak masuk PAKATAN…. sudah pasti tuanku disambut dengan kompang…. hanya satu syarat dari PAKATAN…. syarat ini bukan susah…. Syarat ini cukup seanag…. Syaratnya jangan bawa KATAK …. kah kah kah



3 ulasan:

cucupakkasim berkata...

tunku ni sampai bila pun akan jadi kuli,tak boleh jadi towkey..

kah..kah..kah..

yb4all berkata...

Saudara Isham
Ini maklumat from some "reliable sources"

Coo Li mungkin ada agenda unik di sini. Maybe ada agreement and petition di Gua Musang?

Kerana: di Gua Musang lah si Kera Jantan dapat mata pencalonan yang dicari-cari untuk bertanding Ketua Pemuda !

Gua Musang:
Pada 24 Oktober 08 pencalonan ketua pemuda adalah si Java Botox. Si Coo Li chair.

Mesyuarat dibatalkan oleh Coo Li kerana sepatutnya diadakan pada 25 Oktober 08.

Pada 25 Oktober 08 bila pengiraan semula pencalonan, si Kera Jantan pula yang dapat pencalonan.

So? what do you think saudara?
You scratch my back and I scratch yours......

Tanpa Nama berkata...

Penyokong Najib lupa, mereka ingat Ku Li akan mereka kuburkan begitu sahaja, mereka juga lupa Pak Lah sekongkol dengan Ku Li zaman mereka lawan Madey.
kahkah kahahahahahahahahahahaha, kita akan ketawa kan mereka tiba bulan december ni.
Munkideen tu nampak sudah gentar sedikit, senyap aje, tak nak tunjuk terror lagi, mari kita jolok Munkideen yang perasan dia hebat, macam mana umur lebih tua dari Najib sanggup jadi timbalan aje dan harapkan najib mati dulu untuk dia ganti.hahahahahahahaha mat Monngo dan munkideen nak bawa malaysia kemana? jawab brother, jawab kalau tidak mati lah kita kalah perang kena tembak pesawat couger yang general Udara yang blurrrr dan tak tahu.......kahkahkahkah kalah perang kita sebab semua kang kong.