Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 November 2008

RAJA PETRA BEBAS MENULIS KEMBALI – AHMAD SHABERY - melayau


KEMAMAN 9 Nov. Pengendali dan editor laman blog Malaysia Today, Raja Petra Raja Kamarudin yang dibebaskan daripada tahanan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kelmarin, bebas menulis kembali tetapi beliau berdepan dengan tindakan jika didapati melanggar undang-undang, kata Menteri Penerangan, Datuk Ahmad Shabery Cheek.

Tindakan tegas akan diambil terhadap Raja Petra sekiranya didapati melanggar melanggar undang-undang melalui tulisannya pada masa depan, katanya.


Kalau selepas ini Raja Petra rasa nak menulis lagi, dia bebas menulis.

kah kah kah….. munkeee ni pen raja petra ke?..... kah kah kah… munkee ini mak raja petra ke?..... kah kah kah….. raja petra kerja untuk munkee ni ke?..... kah kah kah..


kah kah kah….. munkee ni bayar sewa stremyx raja petra ke?......raja petra nak munulis kena minta dakwat dari munkeee ni ka?..... kah kah kah

munkee ni dari sekolah mana?..... kah kah kah… munkee ni belajar dimana?.... kah kah kah…..ini mesti produk profesor kang kong …. kah kah kah…

woit …. sama ada munkee ni kata yes or no…. tak ada orang ambil pot…. kah kah kah…. munkee ni betul mat bendul….. kah kah kah…



9 ulasan:

Amaluddin Zhafir Zakaria berkata...

munkee ni bersuara sebab nak buang ayaq liuq dari meleleh keluaq kot


hahahaha

cucupakkasim berkata...

tulis benda yang baik-baik mulai hari ini,jangan pula dok cuba tulis mengatakan bahawa semua pemimpin-pemimpin united malays national organisation ada lah PENCURI BESAR,yang telah mencuri segala hasil negara dan hak-ha rakyat sejak 51 tahun lalu.. jangan pula tulis benda-benda yang boleh mengHIDUPKAN SOSIALISMA..!!
kah..kah..kah..

jebatderhaka berkata...

huah..huah..huahh..
mamat mulut bebuih nie ingat dia nie dia nie sapa???
boleh main kasi lampu ijau, lampu merah kat orng nie....
sukati org tu la nak menulis ker tak...
jangan la nak jadi cam mat bangla poyo....
jangan salah tulis...???
salah tulis apanye mamat mulut bebuih????
kalau b4 nie RPK dah salah tulis awat mahkamah bebaskan dia....???
maknenye dia tak salah tulis la dol....

awat korang dari BN suke sgt gunakan ISA pada saingan korang???
takut???
kalau takut duduk umah la dol...
duduk bawak ketiak mak...
xyak masuk politik...

lain kali kalau ahli parlimen BN nak pi masuk dewan rakyat aku syorkan u all pakai skirt rambu ramba pastu selit bunga raye kat tepi telinga...
sebab korang lembik ngalahkan bohsia selayang bile bedepan dgn saingan korang...
skit-skit ISA...skit-skit ISA
rakyat meluat laaaaaaaaaaa dol

ilovebudu berkata...

dia nak ajak debat sekali lagi kots...kekeke

nassis berkata...

owh.dah boleh mula menulis semula?.apa la pulak lepas ni yang dia nak "dedahkan".tertunggu-tunggu gak bila dia nak beri keterangan untuk kes atlantuya tu nanti.

Tanpa Nama berkata...

betul cakap bang isham. di Malaysia ni, nak menulis pun kena ada persoalan bebas tak bebas ke? pemimpin umno ni dah betul2 haprak

Tanpa Nama berkata...

lain kali tulislah cerita ikan belaga ke,kucing nak beranak ke atau paling sensasi pun camne asp haris gerak khas ngorat memey.tak pun lori pasir terbalik,cerita bab org panjat pokok petai.

kalau nak cerita pusat anak dara melayu terbujil kat KLCC pun kita ok...

tapi tolong jangan buat cerita yg menguris sanubari pemimpin ameno...klu degil siap ko...

inilah bebas stail ameno

parle926 berkata...

jgn kutuk budak sekolah gua!!! once a sdarian always a sdarian

hafiz berkata...

semakin lama. ke'getik'kan semakin bermaharajalela dihatiku. dia terlalu gedik. hahaha