Khamis, 18 Disember 2008

SPR SUDAH BOSAN ISU PENGUNDI HANTU



PUTRAJAYA 17 Dis. - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengingatkan semua parti politik yang bertanding pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu Januari depan supaya tidak lagi membangkitkan isu 'pengundi hantu'.

Timbalan Pengerusinya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar menegaskan, mereka perlu memberi kepercayaan penuh kepada daftar pemilih yang disemak pada 4 Disember lalu serta diwartakan sehari kemudian yang mengeluarkan nama pengundi yang meninggal dunia dari senarai.

''Daftar pemilih ini adalah bersih dan bebas daripada data-data yang dianggap tidak wujud sekali gus isu pengundi hantu tidak lagi relevan.

''Saya harap pihak-pihak tertentu tidak lagi membangkitkan isu pengundi hantu ini. SPR sudah bosan dengan dakwaan ini yang dibangkitkan pada setiap kali kita menghadapi pilihan raya kecil," katanya kepada Utusan Malaysia hari ini.


kah kah kah…. KALAU SPR DAH BOSAN…. RAKYAT LAGI SEJUTA KALI BOSAN…. kah kah kah…..

woit… kes pengundi hantu ni bukan boleh lupa lupakan saja…. ni kes tipu… nak lupa macam mana…. kah kah kah…

woit…. undi hanti ni termasuk UNDI POS…. di KT ada 1000 UNDI POS…. tak kan tak tahu…. jangan buat buat tak tahu….

kah kah kah… ni mesti dah ada projek nak bawa pengundi hantu…. selalunya kalau media kata tak ada ertinya ada…. kah kah kah…

woit… cukuplaaaa… jangan tipu melayu… hentikanlaaa projek membodohkan orang melayu…. berilaa buah fikiran yang menjadikan fikarah melayu dapat berfikiran kritikal…





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Tok Hisham,

Ini kelentong banyak lapuk punye...

Kah kah kah

Tapi itu la antara "penyelamat" parti Dacing....

Kah kah kah

BudAk hijAu berkata...

KAH, KAH, KAH DAN KAH LAGI....

Pelan Cap Ayam berkata...

Boleh pulak bosan dengan isu pengundi hantu? Eh? Senangnya. Apa pasal macam bangsat SPR ni? Ini macam nak lepas tangan?? Kalau ada isu hantu SPR tak nak layan? Wah wah..Ini lebih kurang Polis sudah bosan dengan isu perompak dan perogol..Boleh ke?

Tanpa Nama berkata...

bersih ? wakakah ! pemilihan umno pun ada pengundi hantu. apa punya jembalang naib pengerusi SPR ni! NO EGG ?