Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Januari 2009

GEMPAR!!!! GEMPAR!!!! GEMPAR!!!!! GEMPAR !!!!! HOT!!!! HOT!!! HOT !!!! SELAMAT TAHUN BARU


DATUK NASARUDIN HASHIM, Adun Bota Perak baru sahaja meningalkan gerombolan dan masuk Parti Keadilan Rakyat.

Datuk Nasarudin Hashim, Umno Perak’s assemblyman for Bota, has quit the party with immediate effect and crossed over to PKR.




9 ulasan:

Sivakumar berkata...

Moga-moga ini mendorong lebih ramai lagi menyertai Pakatan Rakyat, terutamanya di kalangan ahli Dewan Rakyat dari Barisan Nasional, yahooo!!

adik awak berkata...

gempark glo...kah kah terkincit pak lah dan najib

Tanpa Nama berkata...

Hahahahaha sah dah orang benci Mat Monggol. Tak kan Mat Monggol nak 'Ti ci ' kat Mat Ngantuk sebab Mat Ngantuk kat Luar negara bagi ceramah macam mana nak mengantuk cepat.
Sah dah sah dah..... Bik Mama tak dapat pujuk. Mari kita dengar apa kata kerabat dari Kerala''''......
Brader bila nak buat theater "Anak Kecil Main Api@BTN".

Akutakata berkata...

Lagi bala untuk UMNO

Kalah kat KT kemudian ADUN Bota belot.....

Tanda - tanda kelupusan UMNO...

Takziah

Tanpa Nama berkata...

yyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
pesta acara lompat bergalah dan lompat dalam guni sudah bermula,,, nantikan kejutan kejutan menarik! fuh!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sekurang2nya 2 lagi adun akan lompat bro,
kah kah kah kah...... kah kah kah kah.... mamposlah gerombolan kali nih... pelak mali talak sombong, gerombolan gila talak kah kah kah kah kah......wa kasi itu lompat katak sikali wooo,,,, itu ada belapa lagi lompatan woo...... itu negeli lain pun ala juga ma,,,,, tunggu ma,,,,, kah kah kah kah kah kah,,,,,, kah kah kah kah kah,,,,,,gerombolah gerombolan....
abislah PEKEMBAR KAH KAH KAH KAH

Sivakumar berkata...

Kalau ADUN Barisan di Negeri Sembilan melompat, maka Negeri Sembilan akan tumbang ke tangan Pakatan Rakyat...

kulopdollah berkata...

udah le kalah dalam PRK, dah menang pun kalah juga..memang lebai malang..memang be en, cuma tunggu the end.

Tanpa Nama berkata...

memang umno da x relevan,tnggu ms nk rntuh je,kuakua..tahun ni tahun umno hancur!!!lompat jgn x lompat