Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Januari 2009

PEMIMPIN DIDAKWA SPRM TIDAK BOLEH BERTANDING - melayau


PEKAN 24 Jan. - Pemimpin dan ahli UMNO yang ditahan serta didakwa oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung politik wang tidak dibenarkan bertanding pada pemilihan parti Mac ini.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, bagaimanapun seseorang pemimpin atau ahli yang masih dalam siasatan oleh SPRM berhubung gejala itu masih dibenarkan bertanding.

Tegas beliau, anggota perwakilan yang ditahan dan didakwa oleh SPRM juga tidak dibenarkan menghadiri perhimpunan tersebut.


kah kah kah…. betul ke sprm ni serious…. kah kah kah…. balik-balik 200 ringgit…kah kah kah…

woit…. napa tak ada yang lebih dari 200 ringgit…. kah kah kah…. susah nak kira ke?...kah kah kah…

woit…. kali ni ada dua pekara yang akan berlaku…. kah kah kah…. pertama perhimhupanan agung gerombolan gagal…. tak cukup korum…. tah kah kah….

kah kah kah…. kedua… semua menang tak bertanding…. kah kah kah…. kesian ku li… apa punya nasib… mahafiraun lebong ku li tiga kali…. nak jadi ghurkha pun tak dapat… kah kah kah…



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam mana tak kira RM200 masa sekolah dulu kira duit dari RM1 sampai RM200 jer.Lepas RM200 cikgu matematik pun mati....

suka_aman berkata...

adil lah ni.yang didakwa tak payah bermimpi dan bertanding dan yang belum terbukti salah boleh lagi meneruskan aktiviti politik macam biasa.

tapi macamaman pula dengan pendirian PR jika ada ahli mereka yang didakwa oleh SPRM?

rashid berkata...

nampak macam UMNO all out dalam misi untuk membanteras politik wang.kalau macam tu memang baguslah.tak kira apa juga yang pembangkang kata asalkan UMNO bersedia nak berubah agar terus dapat sokongan.

lebih baik berbuat sesuatu dari tak buat apa-apa langsung.