Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Februari 2009

PEMIMPIN UMNO SETUJU TERIMA SEMULA IBRAHIM ALI - melayau


KUALA LUMPUR 23 Feb. - "Kita tak ada masalah nak terima dia (Datuk Ibrahim Ali) semula, lebih-lebih lagi dalam keadaan UMNO kini memerlukan sokongan padu."

Itu pandangan beberapa pemimpin parti mengenai cadangan supaya Ibrahim yang merupakan Ahli Parlimen Pasir Mas dibenarkan kembali kepada UMNO.

Ini kerana langkah tersebut dilihat mampu mengukuhkan kedudukan UMNO ketika ini selain mengharapkan ada lagi bekas ahli parti yang menurut jejak langkahnya.

Ketua Penerangan parti, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib berkata, UMNO memang memerlukan tokoh seperti Ibrahim bagi menguatkan kedudukan parti di mata orang Melayu ketika ini.



kah kah kah…. kah kah kah… kah kah kah…..LAST KOPEK…kah kah kah




9 ulasan:

nami o fish berkata...

kah kah kah..

gua ingat dorang tak boleh pakai logo keris la..

dorang kena pakai logo katak pulak laa..kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Logo katak tengah melompat lagi cantik.
Lepas ni ramai lagi akan lompat dan megelaurkan warna dan rupa sebenar.
macam cerita pontianak sundal siang.
Macam camaleon yang berwarna warni.
Macam biasa, katak-katak diperlukan masa susah.
Lepas ni katak akan diberi makan pada ular pulak.
Heran... masih ramai yang sanggup menjadi macam ni..

Tanpa Nama berkata...

kalaau dah katak tu, katak juga la
ibrahim katak @ tongong yg kuat menjadi penjilat madey...

zack berkata...

biasalah undang2 umno sentiasa boleh diubah2 macam di perak.Kerana pada mereka segala tindakan adalah betul
...sehingga terpaksa pergi ke london
dptkan nasihat...apa punya turr...
dulu kutuk pembangkang pasal kes DSAI
Amerika c/p/tangan.(Komen dr Amerika
kita tak adu)...ni terang2 sendiri
pergi adu pada penjajah hal negara
APA...PUNYA HAL NI?

Tok Uban berkata...

cepat-cepat brahim apply..join umino...gerenti mu jadi menteri..

fredo berkata...

ape lg cik taik nih.. ko agak2 isham, bpe si "taik" nih bayar untuk msukkn berita dia kt melayau tu..??

AMENE berkata...

Kesian, UMNO.... ketandusan application membership baru yang mahu masuk UMNO ke?

Tanpa Nama berkata...

apa tak nya...ibrahim rasa tercabar sebab ade sekor katak baru dari perak yg telah pecah rekod, terpantas di dalam lompat melompat niie...so, nak semula lah rampas rekod tu balik...
apa punya katak daaa....

Farouk berkata...

Cheh!Kata kat UMNO pula katak. Padahal PKR dulu yang katak... PKR lebih 'katak' daripada UMNO. Jangan nak alihkan gelaran tu pada UMNO pula. Apa salahnya Ibrahim Ali sertai UMNO semula... Itu hak beliau...