Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Februari 2009

PENGUMUMAN AWAM


PERHIMPUNAN 'SEMANGAT 46 LEMBU' - (MENYOKONG MB SELANGOR DAN DESAK SPRM SIASAT NAJIB DAN KHIR TOYO)


Perkara di atas adalah dirujuk.

Angkatan Muda Keadilan Malaysia (AMK) dengan kerjasama AMK Selangor akan melancarkan satu program yang dinamakan "Perhimpunan Semangat 46 Lembu". Perhimpunan ini akan diadakan dengan bertujuan untuk menunjukkan mesej bahawa SPRM telah menjadi 'lembu yang dicucuk hidungnya' kepada UMNO-BN.

Butiran lanjut program tersebut adalah seperti berikut:-

Tarikh : 25 Februari 2009 (Rabu)
Masa : 2.00 petang
Tempat: Pejabat SPRM, Plaza Massalam, Seksyen 9, Shah Alam

Semua penyokong dan wartawan KECUALI Utusan Malaysia adalah dijemput hadir.

Sekian, harap maklum.

Hasmuzair Hassan
Sekretariat
Angkatan Muda Keadilan Malaysia
014-8422155



13 ulasan:

Che Guevara berkata...

tv3 boleh dtg join ke??

solonti berkata...

Tak setujuh Utusan Melayu di boikot sebab nya ini akan menjadi kita seperti Umno/BN.

Surat khabar MSM seperti Uusan, Malay Mail, Berita Harian, Star NST, TV1, TV2, TV3 juga NTV7 tidak lagi di percayai sangat oleh rakyat sebab berat sebelah.

Blogs juga Malaysiakini lebiah dipercayai dan popular sebab menyiarkan berita lain dari MSM yg pro BN.

Lain kali kalau PR memerintah dan impose ban keatas mana mana surat khabar kerana anti-PR, maka perkara yg sama akan terjadi dimana rakyat tidak akan mempercayai blogs atau media yg pro-PR.

Lebih baik jangan ban. Rakyat sudah tahu menilai.

kasutlama berkata...

PROVO LAGI....
ADUHAI....

pekakbutabisudungu berkata...

semangat 46?
KENAPA NAK TAMBAH MUSUH ?

Tanpa Nama berkata...

hahahaha bekas ahli semangat 46 boleh join tak hahahaha

jemput ibrahim ali tu hahaha...ehhh tapi ibrahim ali tu katak bukan lembu...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa bawa taik lembu beri pada SPRM.
Mat Monggol pakai ilmu kebal bomoh nya kangkang Bik Mama hahahahahahaha.
Tentukan Mat Monggol dan Toyol disiasat dan gantung tugas Mat Monggol segera.
Woi...Mat Ngantuk takut ke?

jebatderhaka berkata...

boleh bawak telur busuk x?? teringin nak masuk paper la bro....
tajuk muka depan...
"Ahmad Said Hamdan di baling telur oleh budak nakal"

Tanpa Nama berkata...

Tolong ... Jangan korbankan lembu-lembu. Tunggulah raya haji lain tahun.

keylee daud berkata...

kakakka...depa tulis pasal pemilihan sudah..pasal 126 ahli pas masuk amno di bukit selambau sudah..kakakkaa

Tanpa Nama berkata...

Dengar berita ketua pemuda pas (PR) salahudin anak ayub telah di lantik jadi ahli MA C C oleh al-Tiduri? Hampa kena demo depan dia. Bukan dia tak helo hampa masa nak duk dlm kabinet dengan al-Tiduri dan al-Tantuyai. atau anak ayub dah jadi kerabat di raja Perak.

Zolgoji, Bukit Lanjan

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalau 46 lembu sudah di korban kan , maka tak ada "saksi".
46 lembu tu lah jadi saksi.
Harap Bapak anjing..maaf bukan nya anjing tapi polis akan hantar pakar forensick untuk ambil DNA tulang tulang lembu untuk bukti kan MB Selangor Khalid benar-benar rasuah.

Tapi ni bukan nya rasuah, rasuah masuk poket sendiri atau poket kaum saudara yang sejenis..
Kalau MB Selangor tak masuk lembu dalam kocik , mau charge dengan apa?
Terbayar lebeh untuk lembu ke macham mau terlebeh bayar untuk beli eurokopter .
Kenapa najis tak di soal nak bayar banyak-banyak untuk eurokopter?
Atau lembu selangor haram di KL ke?

Untuk perhatian TT
utusan malau tak ada wartawan.
Utusan Malau chuma ada kaki pusing cherita.
Kaki tukang pusing cherita pon ada 2-4 bini dan keluarga untuk disara dan mungkin emak ,bapak atau kucing mereka sakit tenat dan perlu wang berawat.
Biar lah media malau-malau mari.

ZACKARAS berkata...

biarkan saja akhbar2 yg macam lembu tu datang...jangan kita amalkan cara gerombolan memerintah....kerana kita perlu tunjukkan amalan kebebasan media dari sekarang...jngn tunjukkan
yg PR juga akan menjadi mcam kerajaan sekarang apabila memerintah...kebebasan media perlu dikekalkan biar rakyat yg menapis
samada benar atau salah...

Tanpa Nama berkata...

Hoi Zolgoji, hampa tak tahu ka anak ayub khan, ketua pemuda pass tu dah jumpa paduka raja muda perak menyatakan kekesalan akan kebangkitan rakyat melayu kuala kangsari, democrazy terhadap paduka raja.
Sebab tu al-tiduri dan al-tantuyai terima dia dlm kabinet.
Lepas ni hampa tahulah nak main politik dgn anak ayoub khan al-johori.

Jaafar Ahmadi, Bukit Bintang KL