Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mac 2009

BERITA TER SOOOROK !!!!! SIAPA DIA ? - mStar




Seorang pembantu kanan menteri ditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) lewat malam Rabu lalu berhubung dakwaan menerima suapan bernilai RM70,000.

Bagaimanapun, dia dibebaskan semalam.

Difahamkan lelaki tersebut ditahan lewat malam Rabu lalu dan dibebaskan beberapa jam kemudian selepas SPRM merekodkan kenyataan daripadanya.

Sementara itu, ibu pejabat Umno yang cuba dihubungi tidak dapat mengesahkan berita tersebut.

Sumber pejabat menteri berkenaan juga tidak dapat dihubungi untuk pengesahan.

Difahamkan, menteri berkenaan akan bertanding jawatan Majlis Tertinggi dalam pemlihan parti itu hujung bulan ini.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada penahanan pegawai tersebut ada kaitan dengan kempen pemilihan Umno.





10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Patutlah tersoorok... puak UMNO, kalaulah puak PR, siap... tiap 1/2 jam cerita pasal benda tu, lepas tu minta semua menteri komen, minta rakyat komen tapi yang mengutuk aje yang diambil... satu lagi habis biodata mamat kena gali,siapa family dia, jiran dia, cikgu dia dll

Tanpa Nama berkata...

siapo konon tu????

dari menteri "makan angin" ke?...

kakaka.......

Tanpa Nama berkata...

Sah menteri perempuan yang pandai KARATE tu....hahahaha

awan berkata...

Dengau cerita SP azlina Othman betul ke?

Tanpa Nama berkata...

Woi...brader apasal menteri tu tak kahwin kahwin hahahahahahaa terkena siapa dia .....tak kan tak tahu lagu dia juga mesra alam dengan Mat Monggol.

Miss-peninG berkata...

menteri wanita yang berambut pendek yang menang tanpa bertanding dalam PRU 12 dulu kah?

hehehe

fredo berkata...

dia nih la yg sebok sgt cter pasal moral kn..??? bermoral nyer dia!!!


eh... xnk ngadu kt tuanku ke..?? kahkahkah!!!

ngadu la...

http://x-tra-wang.blogspot.com berkata...

mestila sorok ... konon baru je disyaki...cuba MP PR sekejap je tau sapa orang nye

Tanpa Nama berkata...

cuti cuti malaysia lah tu, nak pergi cutiiiiiiii!!!

Sudin berkata...

Salam abang isham,

Purtan ke Purtat ?

Reformasi.....
Dalam rumah anwar masa tu,gua cakap lu.....pakai lumberjack.

Siot ! ingatkan jantan........
Siap panggil aisyah ghani.....
Lawyer sesumpah ni !!!!!!!

Last-last,lu kedalam,
ini purtan haram jadah jadi menteri.....
memang celaka puak-puak gerombolan ni !!!