Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mac 2009

GOLONGAN CELAKA MAHU TERUSKAN PPSMI:HADI -Harakahdaily


"Tindakan tersebut merupakan satu perbuatan menipu bangsa sendiri."

Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Haji Hadi Awang mengelarkan mereka yang masih mahu meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) sebagai golongan celaka.


kah kah kah…. CELAKA LAGI…. kah kah kah…

woit… BERAPA KALI NAK CELAKAN DAAAAA…. kah kah kah…

woit… BILA HADI CAKAP CELAKA… TAK ADE PULAK ANGGOTA GEROMBOLAN YANG MENJERIT-JERIT… kah kah kah




18 ulasan:

jidan berkata...

gerombolan takut doa Haji Hadi...eh gerombolan tu Islam ke???

dragsuperstar berkata...

cuba UMNO kepong HADI..

mau kena sembelih dengan orang-orang OTAI PAS nie..

try ler..confirm LAJIN ke, PAKEDA ka..kena sapu ngan orang-orang camnie..

hahahahha nama ja Ayahanda Lajin Ipoh..tapi pangai cam SIAL

Tanpa Nama berkata...

Celaka betul pemuda kampong dusun...!!!mana dia pembela2 celaka yg tergugat sangat dgn perkataan celaka...???Sebenarnya sebutan perkataan ini dah lama kita dengar diparlimen sebelum kes "pemuda celaka oleh Karpal singh".Disebabkan
untuk menunjukkan kejantanan masing2
menjelang perhimpunan umno isu itu dijadikan modal khairy untuk mendapatkan sokongan kepada pemuda umno dibawah pimpinannya......

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..Kah..
Woi berani ka..?
Kah..Kah..Kah...

Terima Kasih pada semua stesen tv yang dok sebut Pemuda UMNO Celaka hari-hari..kah..kah..kah..
satu malaya dah tahu kamu memang Pemuda UMNO Celaka..

Woit..mana Ketua kamu yang lidah kontot tu..? Aww..aww.. Woit Junjung la keris.. apalagi amuk la..kah..kah..kah..

Mamak pun dah mengaku melayu woit..
kah..kah..kah..
woit yang nama ada naina, kutty, merican, kader tu melayu tulen ke..? Kah..Kah..Kah...

Ramai Mamak masuk UMNO Nak jadi melayu..kah..kah..kah..
Woit Ali Rustam mana..?
Mana Toyo? kau taknak bela ke pemuda kau yang celaka tu..?

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

umno celaka
pemuda umno celaka
BN celaka
Najib celah kang-kang

jawa peranakan berkata...

aku cadangkan matematik & sains diajar dalam bahasa jawa..

bahasa melayu juga boleh diajar dalam bahasa jawa..

SUKJ berkata...

Oitt...kena sebut 4 x CELAKA !

Kenapa?

Kerana PPSMI itu ilham PM-4. HAHA..

daLyaanoon berkata...

dah sedar...CELAKA!

Yanaam berkata...

Itu tandanya mereka setuju dengan apa yang Hadi cakap.

Memang celaka.

fredo] berkata...

ada bran ka..??

apsal tgk2 sengih2 jek..

gi la sapu hadi plak..!!! kah kah kah!!

tau takut!!!

ngan OKU korrang bole la.. eh.. lupa..dasar CELAKA, mmg cenggitu.. kalo x marah kang pe "anak2" korang ckp plak.."an...an...an...!!"

kah kah kah!!

bodooo!!! penakut!!!!

CELAKAAAAA!!!!

SL Chan berkata...

bukan ini saja satu sound pun takda dari gerombolan cilaka ni....
YAM Raja Perlis dah sound, YAM Sultan Selangor sound kes Eli, YAB Nik Aziz sound kes aparteid....TAPI GEROMBOLAN CILAKANI TAKDA SOUND!!! TAPI bila Raja Singh tu membebel ,kena sound maksimum ,hantar perlulu perpandu,humban dalam kolam air,tapao dia.... kah kah kah

Najib & d' Gang berkata...

Celaka pun celaka la...yg penting aku kaya raya...hahaha...eh silap gelak,sori...kahkahkah

Sivakumar berkata...

Baik panggil terus 'Pemuda Celaka'

adam berkata...

wah SUKJ, kalau bab ngutuk tua kutuk madey, bukan main lagi, KJ kesayangan hang pun CELAKA jugak sokong PPSMI

Sudin berkata...

kena buku dengan ruas,
baru ngam......

ha !
ingat menteri lidah kontot je ada keris ?
Tarzan malaya pun pakai keris......
kah,kah,kah.......

Tanpa Nama berkata...

oranr-orang tua kata
kalau 40 kali dikata orang celaka
maka alamatnya sipolan itu pun celaka lah............

Sudin berkata...

salam abang isham,

dah kena buku dengan ruas,baru ngam..

wawasan2057 berkata...

Dahulu memang ada puak yang tak mahu merdeka atas alasan 'buat jarum pun tak mampu'. Kini ada lagi puak itu - yang bersetuju dengan PPSMI. Macam lah bahasa Melayu tidak ada hala tuju untuk maju.