Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Mac 2009

HENTIKAN POLITIK KETERLALUN - melayau



Raja Muda Perak, Raja Dr. Nazrin Shah menggesa semua pihak menghentikan tindakan politik keterlaluan termasuk mengadakan perhimpunan haram kerana ia boleh mengheret negara ke kancah darurat ekonomi.

Menurut baginda, ketika ekonomi dunia diramalkan semakin teruk, rakyat wajar membuktikan kesetiaan dengan tidak melakukan sebarang tindak-tanduk yang boleh mencetuskan kacau-bilau kepada negara.


kah kah kah....MAT LEBONG…. OOOOOH MAT LEBONG…. kah kah kah

woit... KAMI SUKUN MAT LEBONG.... kah kah kah...



6 ulasan:

J.W.W Bitch berkata...

Nak ulang tipu Pak Kaduk nampak...

nami o fish berkata...

Raja Nazrin,
sejak bila tulis comment kat guestbook kena saman nih?

Woit Raja Nazrin,kalau nak diikutkan,aku dah berapa ramai dah boleh saman orang,Hishamudin Rais lagila ramai boleh saman orang.Ape kes guestbook website cekodok nko tu kalau comment boleh kena saman lak?

Aku nak pindah Indonesia la.Awek sana pun cun.Takde raja,takde sultan yang poyo camni.Baru kena kutuk sikit dah nak saman.Cheh podah!

mamai72 berkata...

Kesetian rakyaat kepada pemimpin dipertikai....macam mana kesetian pemimpin kepada rakyaat pulak

Tanpa Nama berkata...

Nami o fish

Bagus jugak cadangan ko. Aku ingat nak ikut pindah ke Indon jugak. Berapa ramai bekas awek aku ada kat sana.
Tapi bila aku ingat gempa bumi banyak sangat..tak jadi la pulak.

Tanpa Nama berkata...

hampa ni cakap pemimpin politik hampa tak dengag, raja nasihat pun hampa lawan, nanti sapa pun tak mau nasihat hampa

REPUBLIK PEOPLE OF MALAYSIA berkata...

Oh Sultan Nazrin...Mmg ko nak kena kuburkan cm UMNO gak...

Woiitt Sultan ko ingat ko tuhan ke.kutuk sikit nak saman2 org lak.

Ingat sikit Rakyat tanggung makan minum lu selama nih.Barua tul...

Sapa suruh masuk campur politik dlm negara nih.Duk diam2 sudah la...Mangkuk

Tggu la rakyat akan gulingkan ko seperti mana Nepal, France, dan Revolusi Iran!!!

Buat pencomment2 yg disaman oleh Sultan tuh.Jgn bimbang.Itu tandanya Sultan akan di'nyah'kan tak lama lagi dari Bumi Malaysia nih.target aku 10 tahun lagi.

Tapi sebelum tuh kita kena nyah'kan UMNO dulu.