Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Mei 2009

HOT HOT HOT



NIZAR MB YANG SAH

Ini keputusan dari Mahkamah Timnggi.

Nizar menteri besar sah Perak

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengumumkan Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin sebagai menteri besar sah Perak setelah digugurkan jawatan tersebut awal bulan lalu.




46 ulasan:

Pyanhabib berkata...

sama zambry gua mabu bergambar,
sebelum zambry di kasi selipar!

Jarri berkata...

HAHAHAHAHA.

apa kata najis?
apa kata mamak zambery?
apa kata raja nazrin?
apa kata sultan azlan?

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah!
justice prevails at long last
& justice shall always rise up eventually for those who have steadfast patience, God willing...
Takbir! Takbir! Takbir!
-average joe-

Tanpa Nama berkata...

kensel lelong Camry...kita pakat lelong Zambry pulak...kah kah kah..sapa mau beli? sapa mau? ini cicit generasi ke 23 Dayang Senandung...

nan

Goku berkata...

zambry bukan mb sah
melayu dia pun sah ke?

Tanpa Nama berkata...

melah berkata:-

nizar ai lav yu

-thethinker- berkata...

satu kemaluan yg teramat besar pada hari lahir UMNO ( lama )

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Nizar

ikanbilis berkata...

TAhniah Nizar...

Bubar..Bubar DUn!!

ejal berkata...

kasi halau la sama itu zambry black...suh dia kemas brg2 dia kt pjbt mb cpat sket...handel sangat gayenyer yea dak!!!!!!

tukang kebun berkata...

oh begitu rupanya...

RockyPru berkata...

hahaha...
apa cerita pulak lepas ni... mesti umno mintak bubar dun..berani ke dia..

Tanpa Nama berkata...

Apo lagi pilihan raya untuk seluruh Perak, peniaga kecil, perayu politik, pakej rangsangan dan dinamik dan sentimen rakyat Perak diuja sekali lagi. Aden pun turut tumpang semangkuk. Malaikat maut menanti UMNO di Perak

pinatbate berkata...

Alhamdulillah..

DiD berkata...

mmg panas la brader!
kahkahkah!
ini bolih buat yg hitam jadi merah padam! kahkahkah!
malu la brader!

Mantot berkata...

HAHAHAHAHAHAH.
PADAN MUKA ZAMBRY!KALAU TAKUT KENA BELASAH,JANGAN KACAU BINI ORANG!

APA LAGI,
Bubarkan DUN.Kita lawan secara depan-depan.

oghekiter berkata...

TAKBIRRR...
APA LAGI BUBAR LA DUN TUU...
BIOR KAMI TENTUKAN SAPA MB BARU...

mamai berkata...

Tahniah buat Nizar...lepas ni apa pulak yang nak di buat oleh UMNO ngan BN yer.....sidang tergempar undi tidak percaya pada Nizar....dapat aku rasakan

RockyPru berkata...

diorang ni tak sempat beli hakim ke apa? ke silap pilih hakim? hahaha...
ni mesti kena tibai hakim tu lepas ni...sian kat hakim tu....

ATAU adakah UMNO nak cuba skrip baru?

Tanpa Nama berkata...

Tahniah MB Nizar..... Bubarkan DUN....

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah, tahniah ir. nizar atas kecekalan hadapi puak2 malaun nie... membujur lalu melintang patah....

Tanpa Nama berkata...

Hidup Rakyat... Hidup Rakyat... Hidup Rakyat.

Syabas.... Zamry dan munkee-munkee dah kena halau..kah..kah..kah..


Sekali lagi... Hidup Rakyat !!!!!


Dakis.

amatur berkata...

bubar dun..bubar dun..bubar dun..

amatur berkata...

bubar dun..bubar dun..bubar dun...
takbir!!

Tanpa Nama berkata...

Hooray Tuhan Mahakuasa. Tahniah kepada Dato" Nizar dan PR. Yang sah sah juga. Yang tidak halal memang tidak halal! Zambry, Hee, Ganesan padan muka!! bagus bungkus bantal dan berhembus.

Dato" Nizar bubarkan DUN Perak dan adakan PU dengan segera. Biar rakyat membuat penghukuman yang setimpal dengan DOSA Najib. Habiskan umno dibumi Perak!!

mahaza berkata...

Rekod Malaysia yang Baru ke? MB paling pendek tempoh (walupun MB haram)

Khun Pana aka johanssm berkata...

Aiya,...ini malu...malu...kemaluan besar.

zombie kemaluan besar.
sultan pon kemaluan besar.
Kemaluan besar susah di tutop.
Ini makna tuan speaking Siva bolih terus jadi Tuan Speaking dalam dewan.
lain orang bolih keluar dari dewan.
Tuan speaking tetap Tuan speaking yang sah.
sekarang bolih Saman polis ceroboh dewan.
Polis inspigtor general pon kemalauan sungguh besar.

Tahniah kepada Nizar.
Ini berita Bagus.Ini berita baik.
Nasib baik tuan hakim kali ini bukan buta.Nasib baik hakim kali ini tiada kaitan dengan Lingam dan vincent seTan

RockyPru berkata...

aku gusar..
aku rasa ini masih lagi dalam permainan umno.
aku rasa ni taktik Mahathir.
aku rasa dia nak tipu dalam pilihanraya baru negeri perak lepas ni.
aku rasa dia dah plan untuk adakan pilihanraya negeri.
aku rasa dia nak guna taktik kotor dan menang pilihanraya negeri nanti dan boleh cakap besar dan lantik MB umno dengan senang hati. tak boleh lawan lagi kat mahkamah.
sebarang petisyen pilihanraya nanti akan ditolak mentah2 oleh SPR.
PR hendaklah berjaga2.

Hamba berkata...

Sekarang semua blogger2 UMNO terkulat2 macam anjing jilat najis Munkee dan orangutans. Semua dah dok monyok. Malu besar tapi kemaluan yg dah termasuk kedalam ialah si mamak Zambry. Terus kecut macam pisang salai! LOL!

uncle_abu berkata...

hahahahahahhaaaaa....
suh zambry bukak mapley laa...
Restoren Zambry Maju....
hahahahhaaaaa...xtahan siottt.

ilhamsanctuary berkata...

alhamdulillah...ada jugak jistice at last.hahaha,mesti malu c azlan shah.huahuahua.suka2 nak lantik MB baru xrefer law

Tanpa Nama berkata...

zambry,teh tarik satu!

Tanpa Nama berkata...

oi sume... tgk sini... kahkahkahkah.. malu oiiii...

http://www.perak.gov.my/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=23

Tanpa Nama berkata...

oi sume... tgk sini... kahkahkahkah.. malu oiiii...

http://www.perak.gov.my/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=23

fredo berkata...

xlelong camry, di lelong zambry??

xmau la aku!!! x laku!!!wekk!!!

Tanpa Nama berkata...

Zombie boleh masih buku beer, rekod MB terpendek aka MB Kontot...hau hau hau hau...boleh pegang macam macam rekod...bogus MB pun buleh....sedang gilo maliek boruk berayun...hau hau hau hau

edolah berkata...

sama itu zambry gua mahu kasi ingat
lu yang sudah hangit dengar itu keputusan mahkamah pasti terkulat-kulat!

Rakyat Perak berkata...

Sesiapa yg dah takde hak duduk di pejabat dan rumah rasmi MB Perak tolong la keluar. Tolong jangan buat muka tak malu. Kami tak gamak nak tengok. Loya!

Rakyat Perak berkata...

Klu gitu, sidang DUN bawah pokok sah.

Zambry & The Gang yg digantung dr masuk ke Dewan Undangan tak boleh masuk DUN lagi.

Maknanya PR pegang majoriti!

Tak payah adakan State By-Election, gantung diorang sampai PRU 13 je.

Saman Polis, KDN, SUK & Antong Sabri dan jugak Bentara DUN sbb menceroboh dan menghina DUN dengan mengheret keluar Speaker sah 7 Mei hari tu!

Saman juga Zambry & The Gang yg digantung tp masih menceroboh masuk dun 7 Mei hr tu.

Alias Mohd Yusof berkata...

DUN Perak, Nizar atau Zambry yang tak ikut undang-undang?

ujang berkata...

TUAN HAKIM PENDERHAKA!!!! kehkehkeh...

Tanpa Nama berkata...

Sekali ni mapuh lah 3 ekor katak tu. Nak gi ke mana sekagang. Abis cerita. GAme over.

Sambri tu macam mana? kena mintak balik baju MB dan kena berdiri di matahari selama 1 jam sebagai hukuman. Padan muka. Ke ke Ke.

siv berkata...

berdoa ; tuhan selamatkan Dato' seri Nizar ; selamatkan rakyat ; beri yang terbaik buat semua ;

Tanpa Nama berkata...

tahniah hakim. tahniah nizar. tahniah rakyat. laman tukartiub paling cool. pengomen semua cool. tahniah bro sham.

rasca berkata...

tahniah tok isham .. ada masa jumpa lagi ... jg diri bro ...

ct berkata...

ada jugak hakim yg masih mengikut undang2. terkezut den. Pas ni diorang akan argue lak speaker mana yg sah. Mungkin undi x percaya lak.