Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Mei 2009

MUNKEE NI TIDOO DI MANA ?




TIMBALAN MENTERI TINJAU MASALAH
– berita hairan 21 APRIL berita harian

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Ahmad Maslan mengambil pendekatan bermalam di rumah peneroka Felda di seluruh negara setiap minggu dalam usaha mendekati serta mendapatkan gambaran sebenar masalah dihadapi golongan itu.

Buat permulaan, beliau yang bertanggungjawab ke atas Felda, memilih bermalam di rumah Mohd Zahari Marzuki, 58, peneroka di Felda Bukit Batu.

KAH KAH KAH….KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…

woit… TOLONG PERIKSA UJUNG MINGGU NI MUNKEE NI TIDOO DI MANA?.... kah kah kah

kah kah kah… JANGAN BAGI CHAN DIA KELENTONG MAK CIK FELDA…kah kah kah…



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baguslah die buat macam tu. Ambil tahu hal rakyat. Niat dia biar Allah yang tentukan. Sepatutnya awak sokong pemimpin macam ni. Dasar manusia taksub parti. Apa parti lawan buat semua tak betul.

Tanpa Nama berkata...

kepada tanpa nama:

kalu dah rasa baik sangat niat tu, ajak la menteri tu datang lepak kat rumah awak pastu wat kenduri 7 hari 7 malam...jangan lupa panggil tv3, RTM skali. suratkhabar utusan melayau tarok muka depan..biar 1 melayau tau....hehehe...

bongok!
nak beramal pun nak kecoh ke?
PERLU KEr...??? (fikir-fikirkan)

Tanpa Nama berkata...

Munkee ni buat prenagkap sendiri. berapa lama boleh buat prgram begini. Ini hanya buat pablisiti je! Yb akan takut dengan nyamok jadi alasan supaya tidak pigi ke Felda. Nyanyok!!

Tanpa Nama berkata...

masalah apa ada kat felda?? Aci ronda la mana2 felda... Rata2 pakcik dan makcik2 felda dah ada rumah besar...tahap banglo 3 tingkat pun ada. Zahari Marzuki 58 tu sapa?? Mesti ada jawatan lain..