Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 Jun 2009

INI BARU BETUL


MUKHRIZ : SELESAIKAN ISU PPSMI SEBELUM PUTUS SYARAT WAJIB BI
–mStar

Isu Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) perlu diselesaikan terlebih dahulu sebelum mencapai keputusan mengenai cadangan menjadikan Bahasa Inggeris syarat wajib lulus peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Mukhriz Mahathir berkata, soal PPSMI perlu menjadi keutamaan memandangkan ia menjadi isu sensitif yang mesti diberi perhatian.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… BETUL… MUKEEE BOTAK NI CAKAP BETUL…kah kah kah..

kah kah kah… WAK SEMBAB PUTAR ALAM… kah kah kah..

kah kah kah… IBU BAPA NAK HAPUS PPSMI… WAK SEMBAB CAKAP LAIN… kah kah kah…

kah kah kah… INI SEMUA JALAN NAK TIPU MELAYU…. NAK BODOHKAN MELAYU…. kah kah kah..

woit…. HENTIKANLAH PROJEK TIPU NI…. kah kah kah…



7 ulasan:

chekamala berkata...

mat sembab x reti menipu,
ari2 makan penyapu,
tiru khir toyo tempe disapu,
kini cerah dulu cam kariparpu

skyStone berkata...

hehehe..pantun tu best..(chekamala)

abg botak na wayang tinggi productions..mahu hantam itu sembab la...sb medey mau kasi itu sembab cepat jatuh...
bole la abg botak naik...

tp abg botak lupe ke???
UMNO na bekubuq...botak stopiddedd

Cerita Kita berkata...

Mat Sembab diarahkan lenyapkan isu Altantuya dan PPSMI. So Mat sembab timbulkan isu 10 mata pelajaran untuk SPM. Tak ada tunjuk perasaan. Hantu Altantuya ada lagi. Rais Yatim pula timbulkan isu Chin Peng. Tak ada juga tunjuk perasaan. Hantu Altantuya bercakap lagi. Lepas itu keluar pula isu B. Inggeris wajib lulus dalam SPM. Nak bunuh pelajar-pelajar luar bandar. Hantu Altantuya tak mahu mati juga. Isu PKFZ pun tak dapat halau hantu Altantuya. Lepas ini apa pula agaknya?

So, jangan bagi hantu Altantuya mati!!!

Tanpa Nama berkata...

sudahlah Mukhirz....hang ni bukanlah pandai sangat dan tak ada pendirian sendiri, apa macam boleh di lantik jadi timbalan menteri ??

ada udang disebalik batu kut ??


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

anak madday ini otak nya banyak bagus2 , kemelayuan nya lebeh dari bapak dia , boleh jadi kerana maknya tulin melayu.saya suka dgn dia. berani bersuara,bukan sebagaina pemimpim2 muda lain .ada kelainan , tapi harap jangan tipu, selepas naik jadi macam bapa pula.... melayu dah banyak di perbuduhkan cukup lah ya!!.....

Kucing Parsi berkata...

aik kenapa si botak tu nak hapuskan PPSMI

aik bukan bapak dia ke punya cadangan

woit anak dia lagi tak takut kenapa najib takut dengan bapak dia hah

ha ha ha

ini bukan bodoh, ini tahap babi

Tanpa Nama berkata...

APA SUDAH JADI???
TAKKAN anak mahu lawan itu bapak lepas dapat jawatan menteri?
dulu pun masuk jadi MP pun sebab bapak sudah kasi tolong dengan semua jenis bantuan wang ringgit.
Ini cerita aneh.
apa pasal mau kasi lawan itu menteri pelajaran baru yang sudah banyak tolong u punya bapak.
Ini menteri pelajaran baru sudah banyak baik sebab dia hentam itu PM lama sebab PM tu kuat tidok.
dia hentam betul-betul sampai itu PM terus resign tak berani bercakap langsung.
takkan ini menteri muda mau sokong PPSMI pulak???
PELIK BETUL NI...