Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Jun 2009

LIMA CARA UNTUK MENJADI OBESE



MANOHARA SERET SULTYAN, RAJA PEREMPUAN DALAM DAKWAAN KES CULIK , DERA
- mkini

Manohara Odelia Pinot akhirnya membuat aduan polis terhadap istana Kelantan, termasuk Sultan dan Raja Perempuan, berhubung dakwaannya beliau diculik dan didera suaminya Tengku Muhammad Fakhry Petra.

Bekas model muda itu, yang bergelar Cik Puan Temenggong Kelantan, membuat aduan tersebut di ibu pejabat polis Indonesia di Jakarta semalam, lapor akhbar Surya hari ini.

Peguamnya Hotman Paris Hutapea dipetik berkata, Manohara juga melaporkan nama kapten pesawat peribadi yang didakwa melarikannya dari Jeddah pada Mac lalu, kenalan dekat suaminya Mohd Soberi Shafii dan seorang pengawal peribadi yang dituduh memukulnya dalam pesawat tersebut.

Peguam itu berkata kelapan-lapan itu ingin dituntut disiasat menurut Seksyen 285 Kitab Undang-undang Hukum Pidana (seperti Kanun Keseksaan di Malaysia) berhubung kesalahan penganiayaan dan penculikan.


KAH KAH KAH…


kah kah kah…. CISSS DERHAKA KAMU…. kah kah kah..

kah kah kah…. CISSS MINAH INI DULU BETUL BETUL CUN…. kah kah kah…

kah kah kah…. CISSS MACAM MANA MINAH SLIM INI JADI GEDEBAB?.... kah kah kah..

woit… INI YANG BUAT RAKYAT MURKA…kah kah kah...

kah kah kah... DAH GEDEBAB.... MESTI POTONG STIM… kah kah kah…



8 ulasan:

Alias Mohd Yusof berkata...

Omak den pun ado cito hal ni:
http://www.youtube.com/watch?v=2vP2wDVBtvA&eurl=http%3A%2F%2Fimpianrakyat%2Eblogspot%2Ecom%2F2009%2F06%2Fvideo%2Disteri%2Dnajib%2Dguna%2Dlmu%2Dhitam%2Ehtml&feature=player_embedded

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=2vP2wDVBtvA

video tentang rosmah di youtube

bukan saya yang upload, cuma terjumpa je.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nak ajar orang malaysia cari penyakit

ni sudah lebih

ha ha ha

ni perli suami najib ke??

nak masuk isa balik isyam?!

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

TT tentulah kena potong 'stim' !
Semua cerita minah buat....

opps ! bukan TT Tukar Tiub ye....tapi TT yang berdiri diselah itu !



Dakis.

sydeen berkata...

gedebab pun masih cun bro..kah..kah..kah bagi kat aku pun boleh lagi nih..kah..kah..kah. macam beli ferrari seken jer...masih cun tu

bokbon berkata...

nak jadi kerabat, mana boleh suka-suka hati keluar situ sini buat itu buat ini sesedap rasa. semuanya ada protokol..

agaknya itulah apa yang dikatakan manohara sebagai mengongkong, tuduhan memukul dan mendera? ahhh...

tapi diatas alasan yang lain dan bukan manohara, gua tetap tidak senang dengan kerabat kelantan ni, huh..!

Tanpa Nama berkata...

Ingat tu...
Memang mudah cari bini tapi sukar nak cari 'isteri'....
baik jangan nikah dari dapat 'bini', syukur badan jika dapat 'isteri'...

Tanpa Nama berkata...

dakwa jangan tak dakwa, siasat jangan tak siasat , aku sudah busan ceter2 gulungan ini. kita hidop di abad yg 21 bukan di zaman harunnun allrasyid di zaman albughdadiah, faham2 lah ,mana ada kahwin bawa lari, dgn jet pula tu,dari mana pula tu, dari makkah.orang pi buat umrah, kita pi bawa lari anak dara orang. kah kah kah,,,,,,,