Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 Jun 2009

KAH KAH KAH !





NIK AZIZ MINTA NASHARUDDIN LEPAS JAWATAN



KOTA BAHARU 17 Jun — Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik hari ini meminta Nasharuddin Mat Isa melepaskan jawatannya sebagai Timbalan Presiden parti dan sebagai Ahli Parlimen Bachok jika berhasrat meneruskan agenda kerajaan perpaduan.

“Isu kerajaan perpaduan bukannya datang daripada Pas, ia adalah lontaran (idea) peribadi. Perkara itu tidak pernah dibincangkan dalam kertas sebagai agenda Pas mahupun dalam kertas pakatan pembangkang.

“Kalau benar Nasharuddin nak setuju (dengan kerajaan perpaduan) lebih baik dia masuk UMNO, letak jawatan timbalan (presiden Pas) dan di Bachok. Apa buat sampah, menyusahkan,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat exco kerajaan negeri di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH…


kah kah kah... TOK GURU SUDAH MARAH... kah kah kah



28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan dok durhaka kat tok guru, nanti kena tulah.. tibai ja sapa yang ketegaq.. aku kat ofis ni, najib jangan marah no.. aku bawa modem sendiri.. hahahahahahaha

bro din penang

Tanpa Nama berkata...

Haaa.. kan dah kena sound... mandai-mandai je...

Tok Moh berkata...

Woi Bonggok..Hang dengar tak cakap Tok Guru...!!

Kalau hang nak jadi gerombolan sangat baik lu blah...la..
cibai..lu...
baru dapat jawatan dah nak lawan tok Guru.. Pergii cium kopek Bik Mama la...manatau hang boleh jadi kaya...kami rakyat takmau sama gerombolan...UMNGOOK!!

Janggut baru sejemput dan tunjuk terror...sekali tok guru angin..naya lu beb...
kanina..lu, cibai, punya orang..

aZRoy berkata...

kah kah kah kah kah

jgn kasik tok guru marah ha~

mau kalu berPADUan, kasi kuar PAS, join itu ameno, close case. ehh nanti, jgn lupa letak jawatan sebagai ahli parlimen bachok sekali.

kah kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Ikanbilis berkata...

tu la..pandai2 lg..

kan da kena marah...

Tokei Kelab Dangdut berkata...

kahkahkah....
pigi dah Nasha.....
tak baik lawan tok guru....
apa lagi letak jawatan lah..
aku pun dah naik hangit tgk kau...

Tanpa Nama berkata...

Yang jelas Hadi, Nasharudin dan ramai lagi dalam PAS yang terpikat dengan 'Ketuanan Melayu'. Sama juga ada dalam PKR yang senyap-senyap mendukung Ketuanan Melayu. Kini mereka selimutkan kulit sebenar mereka dengan "Islam" atau
nasionalisme Melayu. Tiba peluang terbuak atau dipaksa kelak mereka akan masuk UMNO yang sebenarnya adalah 'bapak' Ketuanan Melayu, yang mana semua Ketua Bahagiannya adalah 'undeclared billionaires'

Hamba berkata...

Praksi2 UMNO ni semua jenis yg mempergunakan agama utk dpt duit, harta dan pangkat..... Kalau tu dah matlamat dia dalam politik, buat apa duduk dalam PAS. Lebih baik duduk dalam UMNO...Pegi lah kecek kat UMNO selangor ke, Khir Toyo ke, mintak sikit duit yg diaorang dah kebas dari PKFZ tu.... RM100 juta kalau mintak sure mesti dapat punya...Nasha oiiii....

Tanpa Nama berkata...

memang patut pon nasa ni..hj hadi takkan tak terase kot...nk sangat perpaduan, ntah ape2..tak sedar diri lagi ke dh kena dulu???

Tanpa Nama berkata...

tekan jangan tak tekan, tekan sampai lari

Tanpa Nama berkata...

padan muko ko jang...den dah bilang jangan doge' kan dah kono sobijik...apa2pun memang padan muko ko nash ooiii....kakakakakakakakakaaa...

Tanpa Nama berkata...

Timbalan Presiden PAS cari modal nak bayar duit bunggalow. hahahahahaha akhir nya pecah tembelang nak pangkat dan duit rupa nya tapi berlakun.
Dengar lah cakap Tok Guru pergi bertanding kat negeri Sembilan, tengok bolih menang tak atau pun minta dengan Mat Monggol bertanding di Monggolia atau jadi duta di Monggol jaga anak Altuntuya.
hahahahahhaha poraaah punya pemimpin PAS, baik gua pangkah gerombolan dah tahu dah perangai buruk tapi bolih tumpang sekaki. hhahahahahha tunggu PRU !3 kita pangkah Madey yang nak jadi calun bebas lawan Mat ngantuk kat Kepala Batas.hahahahahahhaa

Tanpa Nama berkata...

Hah! Nasha 'basah' bila Jib Mongol sambut risikan...hau hau hau hau...aparaaa tak pasal pasal, tetiba shoot your own foot!
Nasha nak join jadi katak ke?

Tanpa Nama berkata...

Nasha tu memang 'Trojan Horse' UMNO di PAS !!

dialah diantara musuh di dalam selimut.... harap TGNA dapat tendang kuda jahat ini keluar dari Parti PAS !!

Hidup Rakyat !!

Kucing Parsi berkata...

masuk la lu UMNO....

gua tak heran...

tapi lu kasi itu balik jawatan ahli parlimen bachok!!!

Tanpa Nama berkata...

Pas sambut baik pendirian Najib: Nasharuddin ~~~~~Sinar harian

KUALA LUMPUR – Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa menyambut baik kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengenai kesediaan UMNO bekerjasama dengan parti itu demi kebaikan negara.

Nasharuddin berkata, beliau mengalu-alukan pendirian itu dan akan memaklumkan perkara itu kepada Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang ketika ini berada di luar negara.

“Ini reaksi pertama kali datang secara serius Perdana Menteri dan saya sendiri akan bawa perkara ini kepada Presiden.

“Saya tidak boleh bercakap untuk parti dalam konteks ini kerana ini satu benda yang besar dan tentulah Presiden sendiri harus memberikan reaksi,” katanya ketika ditemui media di lobi Parlimen, semalam.

Terdahulu, Najib berkata beliau tidak menolak sebarang kerjasama yang boleh memberi kebaikan untuk negara dan percaya Pas ikhlas dalam cadangan mewujudkan kerajaan perpaduan.

Menurutnya, Pas tidak boleh membuat keputusan terhadap perkembangan positif itu dalam masa terdekat kerana ia memerlukan keputusan daripada seluruh kepimpinan tertinggi parti.

“Ini adalah reaksi yang besar, benda yang tidak boleh kita buat (keputusan) dalam sehari dua dan bukan saya yang akan menentukan keputusannya sebab ini harus dibawa kepada parti,” katanya.

Bagaimanapun, Ahli Parlimen Bachok itu menegaskan, kerjasama itu bukan bermaksud mewujudkan kerajaan perpaduan dengan UMNO-Barisan Nasional (BN).

“Tidak pernah ada dalam agenda mana-mana pemimpin pas untuk masuk UMNO-BN, yang ada kita tidak tutup ruang untuk berbincang dengan sesiapa pun,” katanya.

Menurutnya, Pas akan membawa perkara itu dalam mesyuarat pimpinan Pakatan Rakyat (PR) yang terdekat ini.

Nasharuddin sangkal laporan sebuah laman web mengatakan beliau tidak bersetuju tindakan Ahli Parlimen Bukit Gantang, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin berhubung insiden dalam Dewan Rakyat, kelmarin.

Tanpa Nama berkata...

Tok Guru pun mesti halau Ibrahim Ali dari PR kerana dia banyak memperlekehkan PAS/PKR/PR selama ini sedangkan dia menang atas tiket PAS. Tok Guru ada titik lembut pada Ibrahim ke? Ibrahim Ali pun mesti kena lanyak jangan Nasahruddin dan kelak Hadi pula. Tok Guru Nik Aziz nampak macam ada power beb
Najis kata jangan banyak politik dan kes 'kerajaan perpaduan' adalah syok politik tanah air ni, melebihi politik Perak pula.

wak kanchong berkata...

Hello bro,
Takkan sorang aje yg kena sound ,yg lainnya bila lagi nak kena……..dah cakap tak mahu dengar,….ahaa aaa… kan dah kena….apa mac am ??? …..itu baru sikit tu…belum lagi seluruh ahli pas yg sound…..meleleh tahi telinga keluar kang..!!! so pada siapa siapa yg masih menggatal tu .., jaga-jaga lah…batalkan saja niat tu..!!!
Haribaaa handeleeee

tut tut tut berkata...

wala tak wala belakang kira, ..kalau pemimpin tak betul dia ikut syok sendiri….kita kita ramai-ramai rembat dia keluar , ramai lagi org yg bagus boleh kita ambil jadi pemimpin .kalau kita wala sekalipun sampai parti tonggang langgang pun tak guna….(senderi pikir)…..kalau tegur cara baik tak mahu dengar ..masih lagi menggatal….cara apa lagi yg kita boleh guna…..(senderi pikir)….suruh dia letak jawatan sajalah cara nya…….

Tanpa Nama berkata...

aku setuju sangat mamat nie keluar PAS...

mengucar kacirkan sajeee...

Pas for all, not for u !!!

Anti_Trojan@Barua berkata...

ntah, memang cibai sapa dok sebut2 perpaduan nie!

aku kalau nak "perpaduan" dah lama aku pangkah umno... watpe susah2?

pasal aku xnak ameno la, aku pegi pangkah pas...

bodo punya orang!!

ptuiii

Tanpa Nama berkata...

PAS BINCANG ISU NIK AZIZ MINTA NASHARUDDIN LEPAS JAWATAN ISNIN INI



KUALA LUMPUR: Desakan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, supaya Nasharuddin Mat Isa melepaskan jawatannya sebagai Timbalan Presiden parti kerana menyokong kerajaan perpaduan, dijangka dibincang pada mesyuarat parti itu Isnin ini yang akan dipengerusikan Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, kata beberapa pemimpin parti itu.



Abdul Hadi yang kini berada di London, dijadual pulang Sabtu ini.

Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar, berkata beliau memang terkejut dengan kenyataan yang agak keras oleh Nik Aziz terhadap Nasharuddin.

Bagaimanapun, katanya, beliau tidak menganggap ianya adalah satu permulaan perpecahan parti.

Seorang lagi Naib Presiden Pas, Salahudin Ayub, pula berkata mengikut tradisi parti, perkara sedemikian akan diputuskan pada mesyuarat parti.

Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Taib Azamuddin Md Taib, pula berkata beliau yakin pemimpin peringkat tertinggi parti itu mampu menyelesaikan perkara tersebut.

Nik Abdul Aziz hari ini secara terbuka meminta Nasharuddin meletakkan jawatan dalam parti serta sebagai Anggota Parlimen Bachok jika beliau masih berhasrat meneruskan agenda kerajaan perpaduan.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim, pula berkata beliau yakin masalah itu mampu diselesaikan dengan bijaksana oleh kepimpinan Pas.

Pemimpin kanan DAP, Lim Kit Siang, pula berkata beliau akan mendengar sendiri penjelasan berhubung perkara itu daripada Presiden Pas pada mesyuarat Isnin ini.

Di ALOR SETAR, Menteri Besar dan Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, berkata Nik Abdul Aziz seharusnya meminta penjelasan daripada Nasharuddin sebelum membuat sebarang keputusan berhubung perkara berkenaan.

"Sebagai ketua, tok guru (Nik Aziz) boleh panggil Nasharuddin, minta penjelasan, tidak boleh buat kesimpulan berdasarkan kenyataan akhbar semata-mata.

"Memang tok guru menentang (kerajaan perpaduan) tapi terlampau awal untuk buat keputusan begini kerana akan timbul kekeliruan dan jadi tidak seronok di kalangan ahli," katanya. - Bernama

sham berkata...

waoi bongok nasha!!!lu ingat ameno ikhlas ke nak wat kerajaan perpaduan ni??sampai satu tahap(lu pikir sendri) bila dah berjaya dia khianat sama pas ...kah kah kah takkan dah lupa sejarah kot....melayu mudah lupa....pas 4 all..not 4 u..

Tanpa Nama berkata...

TGNA tak salah, Nasha yg lebih sudu dari kuah.

cree berkata...

Gua sayang kat TG Nik Aziz.Belasah
terus Tuan Guru.Kepada Nasa,elok
lipat kain baju,angkat bungkus.
Orang dah cakap,dengan Tok Guru jangan lawan.

Tanpa Nama berkata...

Orang PAS dah kena beli oleh orang UMNO ke...

Sandus berkata...

geng2 perpaduan dan yg cuba2 membelakangi tokguru undurlah selakah. tampa kebangkitan rakyat kamu tak kemana,tampa kerjasama parti2 lain dlm pr pas takkan dapat buat lunjakan ,tampa pengundi dari bukan islam kamu juga tak kemana, kamu telah menkhianati harapan pengundi,balik lah kepangkal jalan ya! ustaz2,umno akan bawa kamu dan pas kepenghujung truwong yg tidak ada jalan keluar.sesat sebagai mana kaum israel yg derhaka kepada tuhan di padang pasir saina yg gersang di mesir.

Tanpa Nama berkata...

TGNA marahkan anak sindir menantu. Tak paham lagi ke yang lain tu.

TGHH pulak satu hal. Lepasan kentut pergi lari kat London. Susah 2 pencacai nak jawab. Kalau pergi umrah minta petunjuk, betullah jugak.