Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 Jun 2009

SIAPA YANG DI TIPU OLEH LEE KUAN YEW -




MEREKA INI MENENTANG PEMBUATAN JEMBATAN KE TIGA DAN MENJUAL PASIR :


Mereka dibawah ini telah mengeluarkan pandangan untuk menentang pembuatan jambatan ketiga dan penjualan pasir kepada Singapura.

MEREKA IALAH :

Ketua Pakatan Rakyat Yb Anwar Inrahim
Yb Shahrir Samad – Johor Bahru
Yb Khiry Jamluddin - Rembau
Yb Idris Haron - Tangga Batu

Malah Shahrir telah berkata :

“It’s bullshit. The government should address the many problems facing the existing bridge, like traffic congestions and so on, and not waste time on something totally unnecessary,” he said.

Yang menyokong membuat jembatan ketiga dan menjual pasir untuk menyenangkan Lee Kuan Yew hanyalah Rosmah dan isterinya kah kah kah.



17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madey bertitah " Hoi Anwar kenapa kao hendak bantah jambatan ke-tiga ...pasir tak da masalah ..kami buleh amik kat Permatang Pasir "kah kah kah ..

Tanpa Nama berkata...

Oitt Syahril hang sekarang dah jadik hobbit org tak mau dengar ...sekarang Sarumon Najib yg perintah pulak ...elok 3rd bridge tu buat kalau bule sambung ngan Pulau BAtu Puteh sekali bagi rakyat Mesia tgk pulau johor yg kami dah hilang sebab Mesia hantar Gani 4 Tahil tahik pi lawan Singapore

Tanpa Nama berkata...

Bengong tidak boleh di ajar! Suka buat kerja menyenangkan orang lain tapi rakyat menderita...sampai bila mangkok hayon tahap gaban nak blaja? Rasenye kalau di xray kepala mereka ini, tiada satu benda pun dalam kepala!....hau hau hau hau..nothing between the ears!

Tok Uban berkata...

Ala sham....kau tengoklah nanti...semua akhbar cap ayam, akan interview semua prof. kangkung, pakar ekonomi, akauntan dan bermacam-macam pakar lagilah...semuanya akan setuju...biasalah...masa nilah nak bodek...

leecopperten berkata...

Semua tu berok matyeh....

kluangman berkata...

Kahkahkahkah dulu puak ni tak setuju jambatan bengkok terutama shahrir - la ni depa terbalik pulak...

Ikanbilis berkata...

Wak sembab diam jer..stanby kroni nak jual pasir la kot..


kahkahkah

azmie berkata...

tu namanya keja bodoh. buat jambatan pi s'pore nak mengayakan singapore. klu buat di penang boleh kayakan penang. tapi dah bodo nak buat mcmana. konon nak ada pengaliran wang masuk dari s'pore, pirah yg keluar ke s'pore ada, nak masuk dr s'pore sori

Tanpa Nama berkata...

saya kat ofis nie kah kah kah

pakabuana berkata...

Aku

Tanpa Nama berkata...

nak buat mcmana, laki najib dah sound awal2 lagi kat bini dia.. so kena ikut cakap laki la, takut nanti org kata durhaka plak..hari tu kan bini najib yang bakar sate mandrem kat uncle lee..

bro din penang

Gedong Lalang berkata...

Membuat jambatan ketiga ke singapura adalah kerja membazir dan sia sia. Di waktu ekonomi meleset sepatutnya kerajaan membiayai projek yang lebeh faedah rakyat seperti jambatan kedua Pulau Pinang. Kesesakan di jambatan Pulau Pinang sudah sampai kepada kemuncaknya dan jambatan kedua amat perlu.

Buat masa ini jambatan ketiga menghubugi Singapura tidak perlu disegerakan kerana pelanchong Singapura menggunakan feri ke Johor.

Tanpa Nama berkata...

Projek itu mendatangkan komisyen yang mahal, kerjanya mesti diteruskan. Apa yang akan terjadi selepas itu tidak penting tapi RM/USD/SD/Rupiah/Bath mesti diutamakan dulu.

Masa senang makan seorang
Bila susah dikait semua orang
"Sungguh celaka pemikiran pemimpin UMNO".

Apa cerita tentang kapal selam...?

Kucing Parsi berkata...

gua sokong shahrir samad walaupun dia umno, yang kj tu memang sial gua takder sokong dia...

shahrir samad sendiri ada cakap jangan bazirkan wang, tapi improve kan sistem ferry...

ada betol nya...

aku ni pembangkang, tapi tengok ada kebaikan aku sokong la...

nak buat 5 jambatan ke 30 jambatan ke buatlah...

tapi biar singapore keluar duit!!!

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

kua sangka pk lah tu bodo sb batal kan jambatan bengkok...

rupanya najis ni lagi lah bodo.... 1000x bodoooooo...

buat apa jmbatan ke3.. nk bagi kemudahan pada singapura!!

tujuan cek det nk buat jmbatan benkok dulu supaya tembok johor boleh dipecahkan jadi boleh kapal lalu tk payah dok tawaf 1 singapore...
nk wat jam batan ke3 buat apa bodoooo???

yes berkata...

Nasib Malaysia. Dapat PM ada isteri gila wang. Dulu PM yang selalu ngantok. Masa depan nak dapat apa belum tahu lagi.

sham berkata...

moleklah tu gerombolan penyamun jumpe dgn penyangak