Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 September 2009

BAPA BOREK ANAK LAGI BORAK




MIC PERLU MOHON MAAF SECARA TERBUKA : MUKHRIZ
– berita hairan

MIC perlu memohon maaf secara terbuka kepada bekas Mahathir Mohamad, dan juga kepada mereka yang terbabit berhubung isu "kalungan selipar," kata Mukhriz Mahathir.

Mukhriz , berkata walaupun MIC telah mengambil tindakan menggantung keanggotan perwakilannya yang mencerca Mahathir pada perhimpunan agung parti itu minggu lalu, tindakan itu tidak cukup untuk meredakan keadaan.

"Bukan hanya Mahathir yang tersinggung," katanya.

Mukhriz berkata, hanya dengan memohon maaf secara terbuka membuktikan keikhlasan MIC untuk menjaga hubungan antara parti komponen dalam Barisan Nasional dan perkara seperti itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia telah menyinggung perasaan ramai pihak.

KAH KAH KAH…

woit…. TERSINGGUNG… TERSINGGUNG….kah kah kah….

kah kah kah…. GEORGE BUAH LAGI KENA BALING KASUT….kah kah kah…

kah kah kah… APA ADA PASAL DENGAN MADEY INI…. kah kah kah…

kah kah kah… SAPA LAGI TERSINGGUNG…kah kah kah…

kah kah kah… SATU MALAYSIA KATA SYABAS !!!! ..kah kah kah…

woit…. ORANG DAH BENCI…. TAK KAN NAK SURUH CIUM TANGAN….kah kah kahh…

nota:
inilah budaya gerombolan apabila hilang kuasa
tak ada yang nak ambil pot. terkonteng konteng.

nasib baik kena selipar jamban kalau kena boot doc marten
skin head baru padan muka kah kah kah.




16 ulasan:

najib berkata...

piiiraahhhhh botak...

master berkata...

Ini fakta - Mahathir = India.

Darah india masih pekat dalam badan Mahathir sebab bapak / datuk dia adalah India dari Kerala.

Sebab itu tak ada biography fasal Mahahtir di Malaysia ini walaupun Mahathir jadi Perdana Menteri selama 22 tahun. Malaysia sebenarnya malu mempunyai warga negara asing yang masih pekat darah india nya menjadi Perdana Menteri. Macam tak ada orang lain nak jadi PM. Eloklah dia masuk MIC, jangan kelentong orang kata diri itu Melayu.

Kalau Melayu mengakulah Melayu. Kalau India mengaku India. Jangan malu-malu. Semua patut berbangga dengan asal usul masing masing. Begitu juga dengan Cina. (Cina susah sikit nak tipu sebab mata sepet, kulit putih).

Haji Kepala Lembu berkata...

piiiirrrrrrrrrrrahhhhhh..itu lu punya urusan tiada kena mengena dengan orang melayu..kalaunak selesaikan pi mahkamah india sana..

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

Kalau pemimpin dulu nak kena kalung dengan selipar jepun, benda tu dah lambat, telor dia pun dah lendut..

Mulut merah sekarang dengan blue hyppo dia yang masih ada kesempatan nak kena kalung dengan Boot Doc Mart budak budak skin...lepas tu pusing keliling api..heheh

Johan berkata...

ko dgn bapak ko pegi mampos la..tersinggung konon..woit,srh org tua tu pulangkan brbillion2 duit petronas yg dia kebas dulu..

woit mukhriz,Cyberjaya yg sekarang ntah ape citer tu sebenarnya nak dijadikan makam gergasi bapak ko ke nanti? kahkahkah

hujanrahmat berkata...

ape pon..
mahathir lagi bagus dari mat jenin (anwar) yang berangan2 nak jadi perdana menteri..

kahkahkahkahakahakakahakakahakak!!!!
kahak kahak kahak hak tuiiii pada anwar!!

Susuhunanan berkata...

"Bukan hanya Mahathir yang tersinggung,mak saya pon tersinggung..adik2 saya ape kn lagi...mcm maner plak dgn datuk dan nenek saya?nk raya ni..jgn la singguh2 kami yg tersinggung ni...sedey la kami nk raya camni.." katanya.

Sukj berkata...

MINTA TOLONG SANGAT-SANGAT NIH...

PERCEPATKAN SIKIT UPACARA PENGKALONGAN SLIPAR TUH...kah kah kah kah kah..kah kah kah

TAKUT NANTI TAK SEMPAT NAK KALONG...kah kah kah kah kah..kah kah kah

MAKLUMLAH LAGI TUA LAGI MERAPU DGN KEMARUK KUASA...kah kah kah kah kah kah..kah kah

Iskandar Tiger berkata...

allo...bro...apa kata kalungan selipar jamban tu...aku kalungkan kat bapak ko..........

mesti seronok BETUL........relaks la.....terima la kritikan tu dari Dr.M........so far korang pun tak boleh baca pemikiran dia pun.......

fredo berkata...

dot mart aku ada lg kt kg tu.. saiz 7 je.. tp steel... kalo no nk nnti aku pos kan... benag dia kuning gle lg nih.. hahaha

semggu aku kumpul rm10.. ckup rm200 aku g kl beli kt bundle.. susah woo masa tu... :((, tp madey nyer pasal.. aku x berkira la.. heee

Tanpa Nama berkata...

INi cucu Malabar nak cakap pasal ketuanan melayu? tengok rupa pun sah bukan Melayu lagi nak cakap banyak.

Tanpa Nama berkata...

Apa boleh buat UMNO sendiri ramai dari Malalabr dan Kerala.
menteri wanita pun India mari.
Dulu kewangan pun India. Cakap Melayu pun x betul. Bini pun import India juga.
Menteri Penerangan jaga RTM pun cakap Tamil di rumah dengan adik beradik dan mak bapak. Cuma mak dah laam x pakai sari jer,
Naib ketua pemuda dulu pun satu kapal, So, MIC apa takut??? orang dia dah ramai dalam kabinet dan dalam UMNO.
Kira UMNO ni MIC punya lah.

V-Jolt berkata...

Ambik boot doc martin tu campak kat mukriz & Iskandar Tiger beer ni skali.

Bodoh tak habih2.

lempeng berkata...

lagi elok sebat pakai selipar jer kepala madey tu.. lepas tu selipar tu kena samak takut najis pulak

Tanpa Nama berkata...

penulis mastika nie.... ade2 ajer... sebetulnyer tulisla kemungkarran madey tu dalam mastika... ramai sikit baca.. jangan tulis sendiri yang komen tak abis2 orang tuuuuuu jugak... ilmu tak dapat di sampaikan dan berkembang nanti....

jauhari..

mosabit berkata...

mintak maaf yer tuan tuan dan nyonya...ini aku baru baca berita terkini...
perdana menteri jepun membantah keras kepada cadangan untuk menggunakan selipar jepun bagi dilemparkan kepada madey....
kerana menurutnya selipar jepun itu lebih mulia dari madey dan grombolannya....
PM jepun mencadangkan agar madey dibaling dengan menggunakan kasut atau seliper lain.....kah kah kah kah ........