Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 September 2009

HARI HARI AKHIR SAEKOR TOYO



MAHKAMAH GANTUNG PEMBUBARAN BALKIS
- malaysiakini

Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini memerintahkan penggantungan perlaksanaan keputusan Pendaftar Pertubuhan (ROS) membubarkan Badan Kebajikan Isteri-isteri Wakil Rakyat Selangor (Balkis).

Bagaimanapun Pesuruhjaya Kehakiman Mohamad Ariff Md Yusof yang membuat keputusan itu di dalam kamar memutuskan Kompleks Wawasan Balkis boleh diuruskan Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri (Bakti) sehingga tamat kes tersebut.

Peguam Derek J Fernandez yang mewakili kerajaan negeri Selangor (pemohon) memberitahu pemberita bahawa pengurusan aset-aset lain seperti wang tabungan turut digantung dan ia tidak boleh digunakan.

"Kami berpuas hati dengan keputusan ini dan ia menjamin aset tidak terjejas.

"Mengenai Kompleks Wawasan, kami tiada masalah dengan perkara itu, lagipun ia adalah tempat untuk kanak-kanak belajar dan bermain," katanya.

nota:
tanda tanda sudah sampai bahawa hari hari akhir
telah semakin dekat kepada toyo. sprm telah memulakan
sandiwara . enam jam toyo membuat ketumbuk ketampi
hinggakan berpeloh-peloh.

kes balkis akan dibuka pula. inilah tanda tanda tali gantung
nak sampai. suami najib tak boleh tahan dengan toyol ini.
selamat jalan toyol ku sayang kita jumpa lagi di disney kah kah kah




6 ulasan:

Keliwontron berkata...

Ehhhh ..nanti kalau Toyo dah tak dak otak sapa lagi yg gerombolan nak pakai utk jadi ahli fikir Shaft-Ee Bedal Ketua UMno Kedah tu ka ...?

Toyo nie gerenti lepas punya lah ...dulu Mr Z sampai 37 tuduhan pun bule lepas ..sampai seronok sangat terus masuk kubur

Tapi kalau SPRM bule siasat Bini Toyo yg banyak misai tu pun ok jugak ...dulu jadik nurse gahi 2 ribu tiba2 jadik makdatin pow duit kerajaan negeri pulak buat PKNS mcm ATM sendiri

Haji Kepala Lembu berkata...

YB Toy terpaksa minta suaka politik di seksyen 23..

mosabit berkata...

toyol dah tak dapat hisap darah ibu jari kaki...
matilah yoyol ini macam...ader ker penderma ibu jari kaki ...sila hubungi toyol segera ...
tapi tolong jangan bagi ibu jari kaki lembu....kat situ tiada saluran darah....
kah kah kah kah kah .....

master berkata...

Sebab dia nak jatuh, mari ramai-ramai kita sokong Khir Toyo. Khir Toyo mesti ketuai pembangkang Selangor dalam PRU-13.

Malaun kena memimpin UMNO Selangor, baru rakyat Selangor undi Pakatan. Hak hak.

Tanpa Nama berkata...

Badi sial penyapu tak habis habis untuk si anak Toyo...orang melayu kata main penyapu tu sial.....hau hau hau hau....ojo dadi malang sial, main kepala lembu macam kelakuan abang becak jakarta sweeping malaysia!

Tanpa Nama berkata...

Hisham, apa cerita lawyer saman utusan dan geng 50 juta. Bagi ulasan sikit.