Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 September 2009

DUA INDIA BERGADUH KAKI BODEK MASUK CAMPUR




MADEY BERHAK KRITIK SESIAPA SAHAJA
- melayau

Mahathir Mohamad berhak mengkritik sesiapa sahaja kerana beliau adalah negarawan yang banyak berjasa kepada pelbagai pihak termasuk MIC dan para pemimpin parti itu di negara ini.

Rais Yatim berkata, Presiden MIC, Samy Vellu pun naik ke mercu kerjaya pada era Dr. Mahathir.

Katanya, sebahagian besar kemudahan yang diterima MIC selama ini adalah pemberian bekas Perdana Menteri melalui Samy Vellu atau pemimpin lain.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BETUL… TEPAT… HAK MAHAFIRAUN UNTUK MENGKRITIK…. kah kah kah..

kah kah kah…INI CAKAP KAKI BODEK… BAKAR JEMBATAN PUNYA CAKAP…kah kah kah

kah kah kah… RAKYAT SATU MALAYSIA PUN ADA HAK… kah kah kah..

kah kah kah… TAKKAN MUNKEE SAJA ADA HAK… RAKYAT PUN ADA HAK JUGA …kah kah kah..

kah kah kah… DAH ROMPAK NEGARA SAMPAI KERING… PATUT PUN KENA BALING SELIPAR…. kah kah kah..

nota:
standard madey ini hanya kena baling selipar
jamban. doc marten blundstone lumberjack bukan
tahap madey. sila simpan kasut kasut jenis itu
nanti mesti ada munkee yang nak kena kasut kah kah kah


p/s : dua india gaduh tolong jangan masuk campur



15 ulasan:

ShahrilRosli berkata...

mmg ayat kaki bodek..dulu takde pun dia bersuara time mahafiraun lawan pakcik badawi..

Keliwontron berkata...

Madey adalah Maha Firaun ....RAis Yatim adalah tukang sihir Madey ....sikit hari lagi Rais yatim akan bawak tongkat baling kat MIC kah kah kah ...Bila Madey mati Rais Yatim akan bina piramid di Sunway utk Madey dimumiakan ....
Rais Yatim sendiri akan buat proses pemumiaan tu ..secara langsung dekat RTM1 ...semua organ2 Madey akan di jarkan dan di simpan di PetroSains ...isi badan Madey akan di ganti dengan resit2 tol Samy Vellu

fredo berkata...

jadi..kasut aku tu kena simpan la ekk..

Tanpa Nama berkata...

“The Rule of Law and Judicial Independence” FINALLY TAKES IT'S PLACE IN MALAYSIA IN MALYSIAN JUDICIAL HISTORY.

"Anwar fails in bid to remove prosecutors "

THANKS GOD YOU HAVE ANSWERED OUR PRAYERS.

DIN, IT’S ALL OVER FOR ANWAR FOR NOW.

ANWAR IS GOING TO HAVE NIGHTMARE.

I DOUBT ANWAR CAN SLEEP WELL FROM NOW ON.

FINALY JUSTICE FOR SAIFUL.

Keliwontron berkata...

Justice for Saiful ...are u bloody crazy ka tanpanama ....?
God answering your prayers ? You must be kidding me !

Gatalnya perut ku hari nie !!Ops gatalnya punggong ku ...i bet Saiful's arse is itching as well opss no every Malaysian's arse is grossly itching now coz malaysia is a land of arses thanks to Saiful !!!

Dear Saiful , i now pronounce you as Penaung Tetap of soon-to be minted Institute of Arselogy ...hooray!

Haji Kepala Lembu berkata...

pirrrrahhh...kaki bodek..bapa dinosour..pi belajar ict dengan budak taska.

ahmad fauzi berkata...

jangan lupa dibulan Ramadhan yang mulia ini...kita mesti perihatin dan membantu anak-anak yatim.

Anak yatim berhak mendapat simpati.

DiMalaysia ada macam macam anak yatim...dari bangsa India, Melayu, Cina , Iban , kadazan, Bajau, murut, Biduyuh, Penan.....lain lain lagi.

Sejenis ikan air tawar yang mempunyai bentuk badan seakan-akan ikan belida tetapi sisik agak cerah sikit dinamakan ikan lais.

Ikan lais hidup ditepi tebing sungei . Anak ikan yang kematian induk akan menjadi anak ikan yatim.

Di Negeri Sembilan orang suka makan ikan lais gulai kuning bercili. Orang India tak makan ikan lais . Cuma ikan lais suka kalau dimakan orang India. Ikan lais tidak ada tulang cuma tulang belakang . Ikan lais ada lidah tapi tak bertulang.

Juasseh Estate 1962

AntiBeerEnd berkata...

Ada gak lagi org yg otaknya MENGONG..

Masih pecaya lagi cerita dongeng orang tua 60+ tahun yg mengalami sakit belakang kronik boleh l***t anak muda trang tang tang tanpa kerelaan...

Memang otak lembu betullah pencacai LembUMNO ni...

Tanpa Nama berkata...

AIYOYO !!!

SV: Jangan bikini ini macam. Cakap sudah lah. Jangan sebut 'selipar'. Nanti besar saya pun kemaluan
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

PEMBACA

Sambil berehat, sila baca ini:

http://www.melayu-boleh.org/forum/lawak-jenaka/1782-dedicated-samy-vellu.html

Tanpa Nama berkata...

Pak Rais ini selalu bawak nasib malang bagi negara ini....dulu masa di semangat 46 sikit punya hebatkah kutuk Tun Dr. Mahatir...bukan orang tak kenal team A dan Team B yang begitu bermusuhan dalam UMNO.Bukan orang UMNO tak tahu TDM nyaris-nyaris dikalahkan dalam pemilihan UMNO dengan ku Li...siapa yang berpaling tadah pada saat terakhir bukankah orang itu yang jadi PM sekarang...inilah balasan budi TDM kepada Najib...Pak rais ini masa jadi Menteri Luar negara "batu putih" hilang tapi kini ditukar ke Menteri Penerangan "orang Melayu Malaysia hilang maruah dengan Melayu Indonesia"..apa yang dia buat sebagai menteri penerangan atau pun cuma jadi menteri kegelapan bagi maruah kebudayaan Melayu Malaysia kononya dituduh orang Indonesia menjadi Malin sial!.

Kes TDM dan MIC memang seperti dua India mcm mabuk todi..kerana satu selalu kena kutuk dengan dia dan jadikan dirinya sebagai pembuli politik dinegara ini . Sekiranya kita mahu jadi negarawan ulung perlulah kita menjadi seorang rakyat Malaysia yang sejati walau pun dari apa keturunan kita...kalau orang India di negara sukakan samy; biaq piilah dengan depa..kita nak jadi hero untuk mereka kenapa?..mesti ada sebabnya.Takut Samy bawak MIC masuk pakatan?.Tak mustahilkan.Maka ini isu UMNO yang takut ditinggalkan keseorangan maka timbulah isu kepala lembu dan cerita sliper jamban ini.Bila kepala lembu dipijak-pijak.... hero-hero ini tak tak bela pun kaum india ini..tetapi kenapa negarawan ini masuk campur memilih ketua kaum India?...kerana politik?..kaum India sukar dibantu oleh sesiapa pun..inilah hakikatnya...mereka sendiri kena fikir apa yang terbaik untuk mereka.Banyak juga parti kaum India timbul di negara ini untuk menjatuhkan Samy tapi semuanya gagal kenapa?.Betulkah MIC ini sebenarnya kuat?.Masalah utama kaum India di negara ini ialah mereka tak fikir perkara pokok bagaimana nak bantu kaum meereka tapi memikirkan bagaimana nak jatuhkan samy!.Ini kegagalan semua parti politik India di negara ini.Kenapa samy kena jatuhkan?.kerana dia tercerdik dari pemimpin politik India di negara ini?.kenapa orang melayu teramat benci dgn Samy?.Apakah dia menjadi anti melayu...tidak bukan!.UMNO sekarang bukan takut samy tapi kepercayaan kaum India yang selama ini yakin pada UMNO dan melayu telah tercalar oleh segolongan pemimpin UMNO sendiri...maka tidak mungkin samy punyai agenda tersendiri untuk ugut UMNO di PR13 akan datang!. Inilah cabaran yang perlu dhadapi oleh UMNO di PR13 nanti.Pecah dan perintah segelintir UMNO telah menyusahkan UMNO sendiri sekarang. Berkongsi kuasa yang dibawa pemimpin sebelum TDM telah tiada lagi dinegara ini.harapan kaum India mungin kepada Najib...itu pun bagaimana Najib boleh kawal pemimpin UMNO yang lain yang dipengaruhi oleh minda pemikiran Negarawan perosak kaum yang ulung.Negarawan itu sekarang tidak senang duduk kerana dia takutkan bayang-bayang sendiri.

Nabi benci kepada rasis. Allah melarang kita megah dengan keturunan. Tiada ada kaum yang lebih hebat dari kaum yang lain...ini Allah yang kata.Maka apabila rasisi memepengaruhi jiwa kita ia kan meroskan hati kita dan minda kita dan jadikan kita berpenyakit. Maka marilah kita bina sebuah negara melalui berpengetahuan melalui Islam dimana bukan Islan dan Orang islam tinggal dengan harmoni dan maju. Inilah dikatakan negara Islam yang sebenar Allah kehendaki maka itulah sebab di Al-Quran tidak meletakan sebarang cara-cara memerintah negara islam. Allah cuma keghendaki pemerintah yang adil dan saksama kepada rakyatnya termasuk bukan Islam.

Zap Zap berkata...

wahkakakakaka!

http://img2.imageshack.us/img2/6264/ntv7poll20090915.jpg

Tanpa Nama berkata...

Layak kritik sesiapa saja kecuali Umno, kerajaan BN dan PM. Ingat dulu, masa zaman Pak Lah, Mahadey macam ketua pembangkang pula!

Tanpa Nama berkata...

' FINALY JUSTICE FOR SAIFUL. '

mangkuk ni apahal? apsal bongok sangat xleh pikiaq.. sian, bulan ramadhan pun x dapat cahaya fitrah lg.. makan duit rasuah lg bebanyak ye.. bg anak cucu mkn skali..

shuhh.. shuhh.. pi main jejauh..

hijauoren berkata...

i accidentally come over to ur blog.. kelaka bangat! nice light reading.. keep up ur writing.. =)