Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 September 2009

MUKA SELIPAR JAMBAN




MAKAN SUAP: MADEY -
malaysianinsider

Ada orang politik yang berpendapat jika dapat jadi presiden parti maka kemenangan mereka dalam pilihanraya terjamin.

Justeru itu mereka ini berusaha untuk menentukan kemenangan mereka melalui penyingkiran ahli yang tidak menyokong mereka, mengguna wang untuk membeli sokongan atau mengguna apa-apa kuasa yang ada pada mereka untuk menyogok, menjanji sesuatu kepada yang akan menyokong atau mengugut.

Hasilnya mereka menang dalam parti. Tetapi rakyat memerhati segala tindak-tanduk pemimpin dan ahli seperti ini. Apabila rakyat lihat perjuangan parti bukan lagi untuk rakyat; apabila mereka lihat rasuah dan ugutan yang menentukan kepimpinan, maka kepercayaan kepada parti dan pemimpinnya akan terhakis dan mungkin hilang lenyap.

Rakyat tidak dapat membuat apa-apa, terutama apabila mulut rakyat tertutup. Demikian juga ahli parti. Tetapi apabila pilihanraya umum diadakan maka rakyat sebagai pengundi akan nyatakan kekecewaan mereka.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

woit…. MUNKEEE NI KUTUK DIRI SENDIRI….kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEEE TAK TAHU APA NAK CAKAP … kah kah kah..

kah kah kah… BUKA TEMBELANG SENDIRI…. kah kah kah..

woit… PATUT LAH SAMY PUN BERANI TIBAI….kah kah kah….

kah kah kah…. PATUT LAH PEMUDA MIC BALING SELIPAR JAMBAN…. kah kah kah..

kah kah kah... MUKA DAH HINGGAP OLEH SELIPAR...kah kah kah



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamak madey ni dah nyanyuk tahap kritikal dh ni.. bole kutuk diri sendiri rileks jer.. konon2 nk kenekan samy, tp mcm terpalit kt dia lebih.. kahkahkahhh.. ngok!

Tanpa Nama berkata...

tgk reaksi mamat botox tu.pi sprm sambil sembang2 .ckp PR nak buat apa takut kalau x salah...Hoi ingat org bodoh ke?kau ni dok dlm tempurung lae ke.1malaysia tahu sprm tu kuda engkau kau bolehlah cakap camtu..napelah org boleh vote dia ni lae?buta ke apa?

Tanpa Nama berkata...

mamak kutti mudah lupa...

Tanpa Nama berkata...

lama dah, sejak 98 bila madey kutuk anwar memacam, aku menunggu2 saat madey akan bukak mulot lalu mengeluarkan kata2 bodoh yg makan diri dia sendiri... adakah ini permulaan saat2 yg ditunggu itu?
tapi ini belum cukup cow kebodohan yg ditonjolkan... tak apa... sabar2