Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 September 2009

PEMIMPIN INDIA SETIA PADA BANGSA




SELIPAR: MAHATHIR SEDIH DI KECAM UMNO
- malaysiakini

Mahathir Mohamad berkata beliau tidak sedih atau marah dengan cadangan seorang anggota MIC agar gambar beliau dikalung selipar.

Bekas perdana menteri itu berkata beliau tidak merasakan apa-apa dengan kecaman tersebut kerana "bukan saya jadi apa-apa".

Sebaliknya, Dr Mahathir berkata, beliau amat sedih dan marah sekiranya kecaman datang daripada anggota Umno sendiri seperti yang pernah berlaku.

"Ini bukan kali pertama saya dikecam. Dulu orang dah lupa macam mana pemimpin Umno kecam saya.

"Nazri dan menteri besar Kedah dahulu nak buang saya daripada Umno.

"Tapi masa itu tak ada siapa bagi reaksi apa pun. Tak ada orang berani cakap apa," katanya.

KAH KAH KAH….

woit… MESTILAH TAK MARAH PADA MIC…. kah kah kah..

woit… INI TANDA KESETIAAN PADA BANGSA SENDIRI… kah kah kah..

woit… CONTOHI LAH MUNKEE INI… kah kah kah..

kah kah kah… ABANG ADIK…. NAK MARAH APA…kah kah kah…

kah kah kah…. DATANG SATU TONGKANG….SATU KABILAH… kah kah kah

nota:
nazri aziz hang kencing kat mana?
jangan kencing tepi tembok
itu tempat madey ludah sireh kah kah kah





5 ulasan:

Haji Kepala Lembu berkata...

aku tak percaya kalau madey tak marah. cuma dah tak berani nak marah sebab dah tak ada kuasa sebenarnya. kalau masih berkuasa ISA budak tu

neurmatt berkata...

betul..betul...betul

Tanpa Nama berkata...

Nazri lu kena ingat baik2, jangan sebarang cakap...

Old man dah terasa & menyimpan dalam hati dia.

Lu nasib baik dia dah tak ada gigi, kalau tidak lu memang kena rehat kat No. 15A, Kemunting Resort ....

Tanpa Nama berkata...

Apa boleh buat satu kapal kan?? xkan dia marah pulak.

Sudin berkata...

kah,kah,kah......woit Mahafiraun,mamak pukimak setan !!!
Lu punya ayat kasi laga-laga sama sendiri......banyak pandai !
Lempar batu sembunyi tangan.....!!!!

Hutang bila mahu bayar ?
Aku tuntut sampai lubang kubur....!
Tuntut sampai lubang cacing !
Tak habis-habis menipu,anak beranak kaki penipu....bila lu mati lu punya anak pun gua tibai...!!!!!celaka punya mamak...

apa janji pengswastaan ?
wah,wah,wah...rupanya pengswastaan adalah jalan untuk curi dan rompak harta rakyat.
woit....mahathir setan !
Gua dendam sama lu sudah banyak lama.....tak dapat kepala lu....lu punya keturunan gua tunggu dengan parang panjang atau parang lading.......
Lu punya swasta sudah kasi susah sama gua.......

Lu ingat Mahathir....! Lu punya kepala gua cari........!!!!!!!
sudah dapat kalu saya bawa balik kerala !!!!!
Setan !!!!!!!!

Mengata dulang paku serpih !
mengata Tunku darah siam,
tak sedor diri tu keturunan keling paria...auta keling !!!!
ni keturunan keling penipu ni....!
Tak sedor dah nak mampus !
Babi punya mamak !
Mati esok bagi makan anjing lagi baik.....celaka punya mamak !