Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 September 2009

MALAYSIA TODAY DI GUDDAM




BERITA GEMPAR


Laman Malaysia- Today-net yang di kendalikan oleh Raja Petra telah di guddam.

Ini kerana beberapa hari ini laman ini telah membocorkan rashia kelentong tentang skandal Projek Perniagaan Bebas Perlabuhan Klang.

Skandal ini melibatkan hampir 12 bilion ringgit duit rakyat.

Duit sebanyak ini membolehkan semua rakyat Malaysia yang Islam dan bukan Islam pergi naik haji sekali seorang.

Duit sebanyak ini boleh membuat satu hospital bertaraf antarabngsa di setiap ibu negeri.

Duit sebanyak ini dapat membeli alat dialysis untuk setiap masjid di setiap mukim di seluruh Malaysia.

Duit sebanyak ini - keping 50 ringgut - kalau di susun ke atas boleh telah melintasi Gunung Everest.

Kalau di susun ke selatan boleh sampai ke Tasmania.

Kalau di susun ke barat boleh sampai ke Grace Land ke makam Elvis Presley.

Kalau disusun ke utara boleh sampai ke tepi tangga rumah arwah Altatuya di Ulan Bator.

Kalau 12 bilion ini disusun -satu ringgut - satu persatu boleh mengililingi sekali dunia ini.

Kalau duit 12 bilion ringgit ini dijadikan duit siling 50 sen - ianya boleh disusun untuk membuat tembok satu Malaysia - tak perlu ada kapal selam.

Banyangkan ! Masih nak sokong gerombolan kah kah kah.




12 ulasan:

budak kampung online berkata...

kah..kah.. guddam sampai lunyai

Tanpa Nama berkata...

Habis duit rakyat masuk pokek kroni UBN. Dulu dikatakan sebanyak RM52 bilion yang diprogramkan untuk membantu buniputra atau Melayu habis hangus, berbilion hangus dalam banyak program atau projek seperti kapal selam, maminco, pewaja, Bank Bumi, banyak lagi sampai tak ingatlah sehingga terbaharu Projek Perniagaan bebas Perlabuhan Klang. Tapi kesedaran mengenainya belum masuk ke sanubari majoriti rakyat Malaysia. banyak projek membazir sana sini.Yag menerajunya ialah pentadbir UBN, tak percaya lihat kekayaan setiap Ketua Bahagian daripada si pekak Datuk Derus Zakaria(Klang), Toyo, Pak Lah, Zaid danbanyak lagi. Duit disapu oleh kroni UMNO/BN.Merekalah yang betul-betul berhari raya, yang lain asyik mengeluh seraya berkata 'Tuhan tu kaya dan merekan dihukum nanti di padang Mashar!'

Haji Kepala Lembu berkata...

selagi tak tukar pemerintah selagi itulah malaysia binasa. tapi masih ramai rakyat malaysia yang buta pekak, bisu, babal, bagang, dungu. tak payah tengok ketua bahagian umno, driver ketua bahagian pun dah jadi jutawan hasil duit rakyat. tak caya..jom pi negeri bawah bayu..siok ada minum-minum lagi sampai maboks

Johan berkata...

sms yg diterima dari Malaysiakini sms alert:
PM Najib says cops will probe Malaysia Today over PKFZ 'cabinet paper' expose.

Sudin berkata...

kah,kah,kah.......
Akta OSA akan menyusul......

Akta penyelamat akan di guna pakai oleh gerombolan lanun dan cukong china setan pukimak ni.....
Siapa ajar ?
British dan baruanya ?
Siapa barua ? Ahli gerombolan lanun Umno/Bn........

Woit....setan najib !
Ini akidah apa ?
Duit dan burit/jubor kepala bana !

Akidah ahli Umno/Bn bertuhankan duit dan puki !
kah,kah,kah......akidah konon....
kah,kah,kah......tak sedar rukun iman ahli Umno dah bertambah jadi lapan.
Kah,kah,kah.....apa lagi dua tu ?
Percaya hantu dan bomoh !
kah,kah,kah.........rukun iman dah bertambah kome oi !

Bomoh,bomoh,bomoh..........

woit......ahli umno setan !
Lu orang pegi kat farmasi hospital ipoh dan tengok berapa kerat muka melayu kerja kat situ....woit....setan ketuanan melayu !
Apsal menteri kesihatan muka china komunis......semenjak lee kim sai........?
Apsal menteri pengangkutan muka apek china pukimak...?tak pernah ada muka ketuanan melayu.....berapa banyak driving school kepunyaan ketuanan melayu ?
Mana perginya ketuanan melayu ?
woit....pukimak setan ahli Umno !
Negara nak kena jual masih tak sedarkah ?

Ada seekor doktor,ingatkan melayu...rupa-rupanya mamak.....jadi PM pulak tu.....habis lingkup ketuanan melayu.........
kah,kah,kah..........hidup-hidup melayu kena tipu oleh setan mahathir.....kah,kah,kah.....kitol dan mandeliar....habis lingkup ketuanan melayu.......raja dan sultan pula gila puki artis melayu......kah,kah,kah.......

Lingkup,lingkup........kah,kah,kah

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

SIAPA YANG GUDAM NIH....?

MELAYU PAS KA...MELAYU PKR KA...ATAU MELAYU SETAN...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

MEMANG TAK SIA-SIALAH COGAN KATA SAYA..."AKHIRNYA SETAN KENYANG...MELAYU NGANGA"

SAMPAI BILAKAH MELAYU AKAN NGANGA...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

keraspedal berkata...

tapi bro TT:

duit ini tak cukup nak belanja bik mama pergi shoping luar negara..

seluar dalam dia dah berapa harga laaa...

Tanpa Nama berkata...

Zaman pemerintahan mamak Mahathir, tiada siapa yang berani membongkar segala kezaliman dan penipuan kerajaan Barisan Nasional terhadap rakyat Malaysia.

Hari ini dan zaman ini rakyat Malaysia nampaknya sudah tidak tahan dengan perangai pemimpin kerajaan BN yang sentiasa memperbodohkan rakyat dengan segala macam jenis penipuan.

Sekarang rakyat sudah tidak takut lagi dengan ancaman polis akan menangkap dan membelasah mereka dalam lokap. Mereka sudah tidak takut lagi dengan ancaman SPRM akan membunuh....

Jika Laman Malaysia- Today-net yang di kendalikan oleh Raja Petra telah di guddam bermakna kerajaan BN cuba menutup perbuatan mereka.

Sekarang kita tahu motif sebenar mengapa Mohd. Najib sebagai pengerusi perhubungan UMNO selangor beriya-iya mahu merampas semula Selangor dari kerajaan Pakatan Rakyat. Rupa-rupanya mereka cuba menutup kes bahawa mereka adalah penyamun tarbus

Skandal PKFZ ini mesti diterangkan pada rakyat khususnya pengundi di Bagan Pinang agar mereka tahu bahawa BN adalah kerajaan yang tidak amanah, zalim dan rasuah.

Keliwontron berkata...

Huhu ....goddam Raja Petra sampai botak dan jadik hamba marhain ..
BN dah tak tentu arah ....rakyat semakin membuak marah .

Jgn ingat rakyat akan lupa bila raya nie ...kami takkan berenti selagi pemimpin2 rasuah masih bermaharaja rela di bumi Malaysia tercinta

Tunggu korek cerita kapal patrol Amin Syah pulak bila nak keluar

Tanpa Nama berkata...

Oh yes!!mt.m2day diguddam..ah,ini sign segala skandel yg dibongkarkan oleh mt.m2day adAlah BENAR BENAR BELAKA!!TAKUT CAMPUR GELISAH PUNYA PASAI,mt.m2day kena block lah..2 LATE!!ORG DAH TAU SEGALA KEHAPRAKAN!!

sby berkata...

pak lebai najib kenapa takut, cakap nak dahulukan rakyat apasal nak pakai OSA tak boleh ke rakyat nak tahu. pak lebai najib cepat letak jawatn sebab ko telah memalukan bangsa malayu yang lain...orang melayu lain bersih,amanah, cekap dek sebab ko melayu lain di pandang hina oleh bangsa lain
pak lebai najib kalo ko ada maruah diri sila letak jawatan seberapa segera....lepas raya ko tulis surat resign

Tanpa Nama berkata...

mana ada malaysia today kena godamm...amerika punya defend mesti kuat..dia kaber line la tuu..tutup sementara..kang tak pasal2 masuk jel lagi..kah kah kah kah kah..