Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Oktober 2009

BERITA GEMPAR WAJIB BACA PKR HANCUR !!!




TUAN SAHARUDEEN



KETUA PENAJA PKR KELUAR PARTI -melayau

PORT DICKSON 2 Okt. - Ahli Jawatankuasa Parti Keadilan Rakyat (PKR) Teluk Kemang, Shaharudin Abd. Hamid, 52, hari ini mengisytiharkan keluar parti itu untuk membolehkannya bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang sebagai calon Bebas.

Serentak dengan itu beliau juga melucutkan jawatan sebagai Ketua Penaja PKR DUN Lukut serta ahli PKR.

Dengan keputusan itu, beliau akan meneruskan hasratnya bertanding dan hadir pada hari penamaan calon esok bersama para penyokongnya. -

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH

woit… MALAON INI BESAR PANGKATNYA …WOOOIIII…. kah kah kah..

kah kah kah… PENAJA PKR…. PENAJA !!!.... kah kah kah…

woit…. KALAU TAK ADA MALAON INI PKR TAK WUJUD….kah kah kah…

woit… ABIS… RUNTUH… LINGKUP….kah kah kah…

kah kah kah…PENAJA? …PENAJA NI APA?... kah kah kah…

woit…. PENAJUR TAHU LAH… TEPI LAUT ..TEPI SUNGAI… PASANG TAJUR…kah kah kah..

nota:

maloan ini sedang menajur
untung untung ada udang masyuuk tajur.
untung untung ada ikan masyuuk tajur
untung untung ada gerombolan masyuuk tajur
untung ada biawak masyuuk tajur
angkat angkat tajur ada katak dimata tajur kah kah kah

jamin ziana zian tak masuk tajur - dia suka isap
air krim magnolia kah kah kah

MUKA JERAWAT BATU PEMASANG TAJUR





22 ulasan:

Rudy berkata...

Saudara Hisham,

Aku ini adalah peminat setia hasil2 penulisan kau. Kebanyakannya sangat memberikan ilmu dan juga pendapat yang boleh membina pemikaran OUTSIDE THE BOX. Tpai, yang kau balik2 tulis pasal Ziana Zain thu, aku ingat, tak berapa elok lah. Ini Ziana sudah tak ambil pot, kau tulis pasai dia balik2 pasai ah?

Johan berkata...

seekor lagi berudu dah membesar jadi katak..kahkahkah

tu la,bila orang kutuk sikit pkr,pas,dap terus ada mat bebal tuduh gua budak mykmu lah,cybertrooper umno lah..tolong sedar sikit penyokong2 PR yang taksub sangat,ramai malaon2 dlm PR yang masih belum menetas menjadi katak dan byk berudu2 yg tnggu masa membesar menjadi katak..

memang betul kita sokong PR tapi jangan sampai otak tu tak reti nak fikir,jadi pak turut,semua yang berlaku dlm PR kita langsung tak persoalkan..

Tanpa Nama berkata...

BRO, PEHAL KATAK2 PKR NI AH?

KASI TIBAI LA SKET, SURUH DSAI HANTAM SATU KALI, SUSAH LA NAK JAGA SUMMA KATAK2 NIH. SIYAL PUNYA ORANG . MELAYU PLAK TUH.

Ronn berkata...

biaq pi la... tu hak dia..

Tanpa Nama berkata...

http://steadyaku-steadyaku-husseinhamid.blogspot.com/2009/10/bagan-pinang-one-tan-sri-two-datuks.html

Hijat Panjang... berkata...

kah kah kah...kao nak komen pasai ziana zain ka, era pazira ka...brader isham TT kompom takkan jawab langsung...kah kah kah

abu muaz berkata...

sekor katak lagi dicipta oleh ahli sains . Profesor yg menciptanya bernama Dr. Isaeh rasssu ahh (keturunan mana aku belum dapat lagi maklumatnya)

matstimketum berkata...

tak ada ke melaon lain yang nak tawarkan diri bertanding sebagai calon bebas? abang pekida dari parit perak tak datang ke? the more the merrier!

penanggah berkata...

makin banyak masyukkk.. makin tinggi la diorang melompat.. cehhhh..

Sukj berkata...

MULA-MULA PENAJA...

LEPAS TU 'PELINGKUP'...kah kah kah kah kah kah..kah kah

INI DUA PUPU ATAU TIGA PUPU DENGAN CHIEF OF SETAN NIH...kah kah kah kah kah kah

pmtgpauh1m berkata...

Itulah wajah sebenar ahli2 PKR..dah ada jawatan pun boleh letak..demi cita2...demi cita2 juga sanggup laku apa saja...

PKR...

Parti Kekalutan Rakyat

Parti Kacau Rakyat

Parti Kill Rakyat

Parti Kartunkan Rakyat

Parti Kantoi Rakyat

Parti Kebodohan Rakyat...

cicitHJHASSANu berkata...

akuuuuuuuuu
punnnnnnnnnnn
minattttttttttt

ziana zainnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ooooo... mamat ni rupanyan yang beria-ia sgt nak bertanding. Isham, kat PD mamat ni lebih dikenali dgn nama Kapten Shah. Bukan Kapten askar tapi Kapten Pub & Lounge sbb mamat ni dulu pernah berkerja di Pub & Lounge sekitar PD. Patut le dia kata dia ramai pengikut2... Kau org pun dh boleh agak sape pengikut2nya nanti. Sape lagi kalu bukan GRO, bouncer, kaki pukul, mat pit dan yg sewaktu dengannya. Elok le PKR nyah kan dia...


- Bro Badar

karunakaran berkata...

Ziana Zainn punya ponggong.. ppergghh sahih tonggek... mulut pun besar..

http://www.youtube.com/watch?v=rKuMZ3t6tc0&feature=related

Tanpa Nama berkata...

yg ni spesis katak minyak..lg banyak minyak..lagi kuat melekat kat pintu jamban..

Tanpa Nama berkata...

yg ni spesis katak minyak..lg banyak minyak..lagi kuat melekat kat pintu jamban..

poknik berkata...

PENAJA = :
1-orang yg menaja atau yg mempelopori sesuatu.
2- orang yg menaja, orang yg mempelopori sesuatu: : beliau ialah salah seorang drpd ~ parti tersebut; : : 2. : syarikat dsb yg menaja sesuatu rancangan radio atau televisyen.
3-orang yg menaja (mempelo­pori atau membiayai) sesuatu.

HAAAAAAAAAAAA..........BESOR BENOR PANGKAT DIA ( nasib bukan lubang idung )

anakpahang berkata...

Mata dia ada tertulis RM , banyak pulak tu

anuar abraham berkata...

Aku pun minat jugak kat Ziana Zain. Bontot baik punya!!! kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

elok la katak ni lompat awal2,sok klu menang dapat n9 x lah jd cam perak..bru la lompat2,elok la tu penajur makan umpn sendiri

Ah Leong berkata...

Pedap I. Asyik crita ZZ je. Takde kisah lain ke?
ZZ tu sape? Ade kene mengene ngan Isa 'Rasuah' Samad ke? Kalo ade ok gak. Kalo xde jangan bising nnt Mat Monggol dgr dia marah plak. Kalo Big Mama dgr lagi dia mrh sbb tak smpat nk letupkan...kah kah kah.

puteh berkata...

x de misai
x de janggut
pakai songkok
perut boroi
g masjid bila ade majlis je
minum arak
mkn rasuah
berani ngutok ulama'
bini x pakai tudung....
berzina
membunuh!!!!!!!


agak2 pemimpin parti ggapo oghe nning?

pak anwar.....bo la dok amik keto buhgok. beli keto baghu la.