Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Oktober 2009

DULU SUDAH DIBERI TAHU – TAK PERCAYA ?




SUNTIKAN HP: PERLU PENGESAHAN IBU BAPA
- bernama

KUALA LUMPUR 1 Okt. — Kementerian Pelajaran akan mendapatkan pengesahan daripada ibu bapa untuk membenarkan anak-anak mereka diberi pelalian ’human papillomavirus’(HPV) yang bertujuan melindungi mereka daripada kanser pangkal rahim.

Ketua Pengarah Pelajaran, Alimuddin Mohd. Dom berkata, ibu bapa akan diberi pilihan sama ada membenarkan anak perempuan mereka diberi suntikan itu atau sebaliknya melalui surat persetujuan daripada sekolah.

“Setakat ini kementerian masih lagi menunggu arahan selanjutnya daripada Kementerian Kesihatan berkaitan pelaksanaan suntikan itu yang dikatakan akan bermula tahun depan.

“Jika diarahkan, kementerian bersedia bekerjasama dengan Kementerian Kesihatan bagi melaksanakannnya. Bagaimanapun, ibu bapa perlu menandatangani surat kebenaran terlebih dahulu untuk menyatakan persetujuan mereka suntukan HPV diberikan kepada anak perempuan mereka,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan hadiah kepada pemenang Pertandingan Robotik Peringkat Kebangsaan di Pusat Sains Negara di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… IBU BAPA TANDA TANGAN SURAT BERI KEBENARAN… kah kah kah..

kah kah kah… IBU BAPA INI TUAN DUUKTUUR KE … kah kah kah…

woit… KALAU SUDAH TANDA TANGAN… ANAK MATI TERPELEKOK… kah kah kah…

kah kah kah…IBU BAPA TANGGUNG JAWAB… BUKAN KRONI YANG DAPAT PROJEK… kah kah kah..

kah kah kah... BIJAK... BIJAK... BIJAK.. BIJAK..... kah kah kah..

kah kah kah… SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU… kah kah kah..

nota:
H1N1 adalah projek ketenteraan dan syarikat buat ubat.
di amerika ada hubungan rapat antara militiry industrial complexs
dengan syarikat membuat ubatan. bagi sakit dulu kemudian jual
ubat.

ini juga projek hendak pengurangan rakyat dalam dunia.
rakyat dunia akan mencecah tujuh bilion. alangkah indahnya dunia
ini untuk kaum kapitalis jika ianya hanya berada ditahap satu bilion.
sembilan ratus sembilan puluh juta untuk memburuh. yang lainnya
untuk berehat menjadi tuan dengan bala tentera polis dan senjata.

semua petai jering dan durian milik mereka. bayangkan nikmatnya kah kah kah.

SILA BACA INI

Harold Burbank
2008 CT Green Party candidate, US House
Release: No. H1N1-15
Date Mailed: Sept. 15, 2009
For Immediate Release
Contact: Rob Potter–(959) 715-1520 or 310-877-5002

LOS ANGELES, CA — Drug-industry investigators have uncovered documents exposing an international drug ring, operating from New York City, is behind the H1N1 swine flu fright and vaccination preparations.

Dr. Leonard G. Horowitz and Sherri Kane, an investigative journalist, have released evidence in legal affidavits that leaders of a private global biotechnology “trust” are behind the pandemic flu, including its origin and alleged prevention via vaccinations. Their documents, being sent by attorneys to the FBI this week, evidence industrialists are operating a crime ring within the “Partnership for New York City” (PNYC), and are behind the pandemic’s creation, media persuasions, vaccination preparations, and health official promotions.

“David Rockefeller’s trust, that engages several powerful partners on Wall Street, including media moguls Ruppert Murdock, Morton Zuckerman, Thomas Glocer, and former Chairman of the Board of Directors of the Federal Reserve Bank of New York, Jerry Speyer, are implicated in advancing global genocide,” Dr. Horowitz wrote to FBI directors.

“This ‘partnership’ controls biotechnology research and development globally. Health commerce internationally is also controlled virtually entirely by this trust that also exercises near complete control over mainstream media to promote/propagandize its products and services for the drug cartel’s organized crime. This trust, in essence, makes or breaks medical and natural healing markets, primarily through the mass media companies and propaganda it wields for social engineering and market building,” Dr. Horowitz wrote.

Among the revelations from the Horowitz-Kane research are those linking Larry Silverstein of Silverstein Properties, Inc., and the 9-11 terrorist attacks, to the drug cartel’s geopolitical, economic, and population reduction activities. Mr. Silverstein, leaser of the World Trade Center who authorized to have Building-7 “pulled” [detonated] is a chief suspect in the “9-11 truth” investigation. Silverstein is currently landlord and co-partner in the biotechnology trust founded by David Rockefeller and implicated by these new discoveries.

Given the unprecedented nature and urgency of these findings, Dr. Horowitz has posted his affidavit for public review on FLUscam.com, hoping wide spread dissemination will prompt governments worldwide to cease mass vaccination preparations to avoid becoming accessories.

“The last time I contacted the FBI I warned them about the impending anthrax attacks one week before the first mailings were announced in the press,” Dr. Horowitz recalled. “It took them 6 months to respond. When they did, they made me a suspect in the mailings. This time I am warning the Justice Department a month before the deadliest genocide in history. I’m praying they’ll take kindly to my appeal for a PNYC investigation, and Court-ordered injunction, to stop the vaccinations for public protection.”

SATU LAGI UNTUK DI BACA

LOS ANGELES, CA -- Drug-industry investigators have uncovered documents exposing an international drug ring, operating from New York City, is behind the H1N1 swine flu fright and vaccination preparations.

Dr. Leonard G. Horowitz and Sherri Kane, an investigative journalist, have released evidence in legal affidavits that leaders of a private global biotechnology "trust" are behind the pandemic flu, including its origin and alleged prevention via vaccinations. Their documents, being sent by attorneys to the FBI this week, evidence industrialists are operating a crime ring within the "Partnership for New York City" (PNYC), and are behind the pandemic's creation, media persuasions, vaccination preparations, and health official promotions

With regards to FLU deaths...the UK has, on average, in excess of 19,000 natural flu deaths each year. The expected death toll from Swine Flu is expected to be less than this figure. That is interesting given the HYPE of a pandemic.

China, with arguably the most densly populated cities in the world have only had 12,000 reported cases of Swine Flu and NO reported deaths...again, interesting.

Over 40% of Doctors in the USA and UK are refusing to take the Swine Flu Vaccine themselves because...as reported in the mainstream media...they do not believe it is safe.

The USA had an outbreak of 'FLU' back in 1976...the vaccine killed more people than the Flu itself. The company who made that vaccine in 1976 was 'Baxters'...the WHO have entrusted Baxters to produce the vaccine for Swine Flu.

The vaccine that is being suggested for use will NOT be tested prior to being given to the general public in the UK. Interesting to note that the Pharmaceutical companies sought and have been granted immunity from prosecution should their vaccine prove to cause death after taking. (SKY NEWS INTERVIEW)

Many scientists have come forward suggesting that although the Swine Flu is a very real 'Flu'...it has been bio-engineered.

Every 'recorded' Flu known to man has started its journey from East to West...Swine is travelling from West to East...

Start to dissect the headlines and the mainstream media coverage how often the HYPE is projected to instill fear and panic...All the above points can be googled from very credible sources.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH...

kah kah kah...TABUR PAKU UNTUK BOCORKAN TIUB – KEMUDIAN JUAL TIUB... kah kah kah




7 ulasan:

Johan berkata...

tatkala semua ni berlaku,rakyat malaysia sibuk membuat benda2 remeh seperti membantah konsert..ni macam rumah tengah terbakar,orang tengah berusaha padamkan api tapi ada pulak mat bebal sibuk nak siram pokok bunga..kahkahkah

Tok Uban berkata...

Siapa yang bagi dokumen tu....ini nak kena OSA...ini rahsia kerajaan...siasat segera...tangkap cepat....jatuhkan hukuman kepada sesiapa yang bocurkan dokumen tu...itu kalau kat sini....kat USA macam mana pulak?....

Sukj berkata...

MULA-MULA BELIT LEPAS TU PELINGKUP...kah kah kah kah kah..kah kah

MULA2 BAGI LESEN RUMAH URUT LEPAS TU BUAT SERBUAN...kah kah kah kah kah

BAGI LESEN KEDAI MAGNUM/TOTO LEPAS TU SERBU KEDAI EKOR HARAM..

HABIS YANG ADA LESEN TU 'TAK HARAM' KA...kah kah kah kah kah kah

"1MALAYSIA LINGKUP"...kah kah kah kah kah kah

"1MALAYSIA" TU MAKSUDNYA..."1MALAYSIA" KENA TIPU...kah kah kah kah kah kah

Napi berkata...

bro isam..mintak resource berita inglish tuh.

Tanpa Nama berkata...

...TABUR PAKU UNTUK BOCORKAN TIUB – KEMUDIAN JUAL TIUB... ! Tiub bocor kena tukar. Akibatnya, selalu kena tukartiub...!

Tanpa Nama berkata...

Ini pandangan seorang budak kampong dan bukan seorang doktor. "Suntikan HPV dinegara Barat perlu kerana kebanyakan orang muda adalah didapati bebas berseks dengan kawan kawan mereka. Dalam kata lain "promiscuous society" dlm bahasa Engrand. Oleh kerana tabiat promiscuity ini maka penyakit bara rahim berlaluasa.

DiMalaysia jika ibubapa perempuan mengakui anak mereka disuntik HPV bermakna mereka menerima hakikat bahawa anak mereka adalah bebas berseks dengan tidak kira siapa itu lelaki. TETAPI jika anak anak perempuan tidak melakukan seks, secara bebas, kemungkinan mendapat bara rahim adalah jauh sekali.

Kementerian Kesihatan seharusnys membuat kajian untuk mengetahui sebab-musabab suntikan HPV di adakan di Engrand.

Kenapa tidak dikaji untuk mengadakan suntikan untuk membentras kan pertumbuhan bara payudara. Bara payudara lebih berlalusa dikalangan wanita diMalaysia. Kalaupun ibu bapa diminta beri tanggungjawap sesuai juga kerana tidak banyak anak anak permpuan bermain payudara..kalau ada lelaki main payudara nanti kena "sogit" dalam bentuk berian kerbau atau pun lain lain denda dikenakan mengikut adat resam seseornga yang kena main payudara..kah kah kah kah. (saya dariSabah bah ini).

Mungkin kegiatan mengadakan suntikan HPV untu buat projek bagi kroni. Ini lojik sekali.

Tanpa Nama berkata...

Ni kali ketiga aku poskan komen dalam blog ni utk cakap yg H1N1 ni overrated/overhyped. Orang yg mati setiap tahun sebab 'natural flu' jauh lebih ramai daripada 'swine flu'.

Apa-apapun kapitalis memang malaun.