Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Oktober 2009

KIRA SAMPAI MENANG



PARTI TIDAK BERTANDING DILARANG PASANG POSTER
- berita hairan

PORT DICKSON: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menegaskan hanya parti yang bertanding pada pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang, dibenarkan memasang bahan kempen, termasuk poster, kain rentang serta bendera.

Timbalan Pengerusi SPR, Wan Ahmad Wan Omar, berkata hanya Barisan Nasional (BN), Pas dan jika terdapat calon Bebas yang disahkan bertanding pada hari penamaan calon, Sabtu ini dibenarkan berbuat demikian.


DAP, PKR TETAP KIBAR BENDERA , FOTO PEMIMPIN
– malaysiakini

Dua parti yang bergabung dalam Pakatan Rakyat - DAP dan PKR - tetap akan meneruskan berkempen dengan mengibarkan bendera, logo dan gambar pemimpin mereka masing-masing sepanjang kempen pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang bermula 3 Oktober ini.

Kedua-dua parti tersebut juga mencabar Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) untuk menunjukkan peruntukan undang-undang yang melarang mana-mana pemimpin atau parti politik berkempen bagi seseorang calon di sesuatu pilihanraya kecil.

Pengerusi DAP Negeri Sembilan, Anthony Loke ketika dihubungi Malaysiakini berkata, arahan terbaru itu tidak masuk akal dan melampaui tugas SPR yang sebenarnya.

"Mungkin SPR fobia dengan pemimpin Pakatan Rakyat dan logo DAP dan PKR. Mereka melampaui tugas. Mereka sepatutnya mengendalikan proses penamaan calon, proses pengundiaan dan pengiraan undi.


KAH KAH KAH…

woit… MULA MULA ADA 5000 EKOR PENGUNDI HANTU…. kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN TAK BOLEH BUAT CERAMAH…. kah kah kah..

kah kah kah...TAK BOLEH PASANG BENDERA... kah kah kah..

kah kah kah…. KEMUDIAN KIRA SAMPAI MENANG… kah kah kah…

nota:

inilah nama dia pilihanraya. padang dia punya. bola dia punya.
refri orang dia. tiang gol kita dua belas kaki. tiang gol dia dua
kaki. bila kita hendak tendang gol dia bawa lari tiang gol.
sampai kiamat tak boleh menang.

kenapa kita tak ajak dia main guli di atas jalan raya kah kah kah




9 ulasan:

NuncaCaminaras Solo berkata...

main guli atas jalan raya? Bila?

puteh berkata...

apa benda...mata,hidung...kaki dll semua bwh tayar beskal? mati katak......koh2222.

Tanpa Nama berkata...

Dia hebat camno pun dia boleh kalah, sudah terbukti 8 mac 2008 dan 8 prk yang lepas tapi kali ini dia tidak punya tiang gol, camno nak score?.....hau hau hau hau..... ingat tupai pandai lompat lompat tak?

Tanpa Nama berkata...

Ini trik lama..pondok panas tak boleh..ceramah awam tak boleh..berak tak boleh.. kencing tak boleh..bersin tak boleh..TETAPI bagi gerombolan ontot ontot boleh!!..raba raba bontot boleh!!..sogok sogok boleh!!..rasuah rakyat boleh!!..konsert Ziana Zain boleh!!.

TT saya suka hiasanmu...sampai kiamat pun ta boleh...kalau tak boleh berak dan kencing mati lorr!

Moga moga Tuhan hancurkan BEEREND!

Allahuakhbar Allahuakhbar.

alifreyes or berkata...

mcm macam tektik umno nie.. bile la nak letih nie !!!

Johan berkata...

itu tak boleh,ini tak boleh..kalau macam tu baik SPR sial ni mansuhkan je pilihanraya

Tok Uban berkata...

apalah ngok SPR ni...cuba bayangkan kalau PKR dan DAP tak boleh kibarkan bendera mereka pada penamaan calun nanti....orang BN akan cakap PR dah berpecah...Hai SPR....kau orang ni BEBAS atau BEBAL?....

main kat pd berkata...

kah kah kah tok samy tak bagi main atas jalan raya kah kah kah tapi kalau nak main juga tanya anak mat zain dia tahu kat mana nak main kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tu la pasal ISA pendek tu dia berani letak jugak.sebab tiang gol dia punya...5000 undi dah ada dlm tangan.politik wang ke apa ka ada aku kisah?duit banyak ma....duit rasuah 2 dekad x habih lagi tuu.kalau perwakilan dia boleh bagi duit inikan org bgn pinang.sap sap suih la..