Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 November 2009

BOMOH KITA AKHIRNYA KENA SAMAN



TIGA KANAK KANAK DAN SEORANG AYAH MATI




KELUARGA JAMBATAN RUNTUH SAMAN 105 JUTA RINGGIT

Ibu bapa tiga orang anak sekolah yang tewas ditrajedi jambatan gantung yang runtuh di Kuala Dipang akan menyaman RM105 juta ringgit.

Yang akan disaman ialah Kementerian Pelajaran, Jabatan Pelajaran Perak, SJK ( Tamil) Mambang Diawan, SJK (Tamil) Gopeng, Majlis Daerah Kinta Selatan, Komandan Kem 1 Malaysia, kerajjan Malaysia.

Juga turut disaman ialah : GS Synergy Sdn Bhd ( penyumbang jambatan gantung) dan CWL Enterprise ( kontrektor jambatan gantung)

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BETUL... RUPA RUPA NYA…KITA BETUL.. kah kah kah..

kah kah kah... DUA BOMOH TELAH DI TEMUI... kah kah kah

kah kah kah.. SAH EKOR BOMOH INI TERLIBAT… kah kah kah…

kah kah kah… SATU PENYUMBANG…. kah kah kah…

kah kah kah… SATU KONTREKTOR… kah kah kah..

nota:
ini projek bodek.
nak bodek satu malaysia.
penyumbang ini nak bodek.
mula mula bagi duit buat jambatan chap ayam.
lepas tu minta projek bilion bilion.
kontrektor ini macam kontrektor kelas f
agak agak dari cawangan mana kah kah kah.




7 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini chuma saman makamah , tak se ekor ada ditangkap.
Sebab mereka tu bomoh Datuk Nazak.
Jawatankuasa maseh buat siat siatan.

Kalau lah mereka tu ialah dukun PR.
Dah lama sumbat dalam lokap dah ,kertas siasatan dah siap 1 bulan sebelom ada kejadian!

bumbung azlan runtoh siat siatan sampai dimana?..oi

mosabit berkata...

gerenti 5 tahun kes tak selesai......pasal tak cukup bukti..kes tutup....

kah kah kah kah kah kah....tok bomoh ni dari kerajaan langit...nak ke langit belanja besar.......
kalau gitu panggil muzapar bawa dia ke langit sekali lagi, bawa besi jambatan buat kajian........

kah kah kah kah kah kah...

نيك حافيظول berkata...

Ya ampooooooonnnn......

Kita punya bomoh sudah kena saman...

Kah Kah Kah Kah

Dengan ini kami memaklumkan bahawa syarikat kami tidak akan lagi menawarkan apa-apa jenis perkhidmatan kepada seluruh rakyat malaysia kerana kami sudahpun pening kepala memikir jalan untuk membayar saman kah kah kah kah

Puan Ainon Mohd. berkata...

Saman, jangan tak saman!

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...itu budak bukannya mati TT...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia orang sebenarnya pergi menangkap ikan tembakul...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...omak dia kempunan sbb adik dia dah kebas abih teloq dia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sedih tengok omak dia meraung2 menggelupur tak dapat makan menatang tu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...apasal pawang pula yang dia cari???...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia orang cuma menurun saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tak pa...jangan bimbang, denagn mengapplykan "konsep pukimak"..hahaha..ALLAH TAALA pun kene checkmate!...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini teman tak heran punyer...biasalah...Happy Ending...uk!uk!ak!ak!...

PutraRocker berkata...

no woman no cry..

liza berkata...

dah bole agak dah... the of the story.... ramalan ku benar belaka!
no case