Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 November 2009

SEBUAH TOPI



APA DI BAWAH TOPI INI LEBIH PENTING DARI TOPI INI





nota:

kadang kita hairan
dalam usaha kita untuk menjadi penganut agama yang baik
kita melakukan pekara yang terlarang oleh agama

kadang kadang kita terlupa bahawa 24 dari 25 nabi nabi
yang wajib penganut agama islam mengetahui nama mereka
adalah yahudi.

saya berbangga kalau saya yahudi – pemikir dan intelektual dunia dari
dahulu hingga sekarang.

hakikatnya – saya bukan yahudi – datuk nenek moyang saya orang asli –
justeru saya dari suku asal negeri sembilan – suku biduanda.

yang kita tolak bukan yahudi – yang sewajib kita tolak ialah zionisma – fahaman rasis – yang mengajukan dasar KETUANAN YAHUDI
dibumi ini tidak ada tuan dan tidak ada hamba. ini yang seharus sama-sama kita perjuangankan..

sama ada saya akan di laknat atau tidak bukan kerana permintaan atau harapan atau doa sesiapa pun.

kita seharus bercita-cita untuk menjadi mansia yang baik – mengabadikan diri kepada alam. menetang kemungkaran – menentang kezaliman dan meletakan hak kepada yang kah.

saya menentang si anu dan si anu bukan kerana namanya atau kerana agamanya atau kerana gendernya atau kerana bangsanya – saya menentang kerana dasar yang diajukan oleh si polan dan si polan itu membawa mudarat untuk orang ramai.

kemudaratan inilah yang seharusnya kita paparkan, kita fahami sebelum kita bangun melawan. inilah tanda keupayaan fikrah kita untuk befikir.
berfikir secara tersusun adalah garis pemisah awal antara seorang insan dengan sebuah topi.


Hishamuddin Rais…engkau ni MABUK TODI ke?
manusia yang TAK SEDAR DIRI dan PALING BODOH DAN BETUL2 ANJING YAHUDI!!!
Kau patut sedar diri yang engkau balik ke Malaysia semasa Tun Mahathir memerintah.Sedar sikit engkau tu dulu bila orang lain kena tangkap kau lari luar negara!!!kau ni pejuang ape???Pejuang taik kuching…aku rasa engkau ni betul-betul ANJING / BABI YAHUDI.
HOI HISHAMUDIN KAU NI BETUL2 MELAYU BODOH SOMBONG,BANGGANG,BEBAL,HAPRAK,ANJING /BABI YAHUDI .
TOLONG JANGAN BERLAGAK NAK JADI HERO KERANA ENGKAU SEBENARNYA MELAYU PALING PENGECUT DAN PEMBELOT YANG PERNAH AKU JUMPAI DAN TENGOK.
KAU JGN PUTARKAN FAKTA DAN HASUT MELAYU SUPAYA BERPECAH-BELAH.
MACAMANA BURUK SEKALI PADA PANDANGAN ENKAU PADA TUN MAHATHIR TAPI BAGI AKU:-
1/TUN TELAH MENYEDARKAN MELAYU DARI TIDUR DALAM BIDANG PERNIAGAAN DAN EKONOMI.,
2/TUN TAK AMBIL DUIT IMF(YAHUDI ENGKAU)SEMASA KRISIS EKONOMI WALAU PUN DICADANG PAKSA OLEH DSA ENGKAU.,
3/HARGA BARANG TAK MACAM SEKARANG DAH LAH TU SHORTAGE PULAK.,
4/HARGA MINYAK TAK NAIK MACAM SEKARANG.,
5/YANG PALING PENTING….NEGARA AMAN DAN MAKMUR..PERMUSUHAN KAUM TAK KETARA DAN DAPAT DIPADAMKAN DGN CEPAT.,
Yang lain-lain tak payah aku sebut dan
ENGKAU PULAK:
1/TALI BARUT YAHUDI YANG TELAH DILATIH UNTUK CUBA HURU-HARAKAN TANAH AIR(TERUTAMA ORANG2 MELAYU/ISLAM).,
2/SEORANG YANG MEMPUNYAI HATI/PERUT/PERASAAN YANG AMAT JAHAT,KOTOR BUSUK DAN JIJIK(LEBIH JIJIK DARI BABI).,
3/PENGECUT YANG CUBA BERLAGAK JADI HERO(HERO TAIK BABI).,
4/TANYA DIRI ENGKAU…APAKAH SUMBANGAN ENGKAU PADA NEGARA(KAU NI BETUL2 SIAL DAN LAKNATULLAH).




81 ulasan:

ejal berkata...

hahaha...
ala bro ni terang2 umno ni...
haha..cite kebaikan umno jea..
kahakahkah...xda pun buka sunah ngan hadis nabi...
tp sunah ngan hadis madey!!!haha..
patut la melayu bodo...
pasal org mcm ni la...

p a l e y berkata...

binatang mane yang menyalak tu bro??
bukan yang jalak jalak hari tu ker?

manan berkata...

betapa mulianya tun mahathir itu tidak memungkinkan melayu yang seperti ini hidup pada zamannya...betapa lunaknya kata2 mempertahankan tun mahathir sehingga mungkin tun mahathir sendiri malu dengan bentengnya...jika benar tun mahathir menyedarkan melayu, tidak mungkin melayu yang mempunyai kata2 sebegini muncul...lantas dari mana hadirnya manusia ini...apakah lahirnya dari lubang belakang dan hidupnya bergelumang dalam kandang...hingga amatlah dia memusuhi babi...kah kah kahhhh...

Sivakumar berkata...

Malang sekali

Kerana

Daripada menggunakan apa yang ada di bawah topi

Ada yang lebih mudah berduduk di bawah tempurung, buta dan sepi

Dari menyebut ayat-ayat yang terfikir dan tersusun, harum namun tajam bagai jarum

Adalah lebih mudah bagi mereka melempar dari tempurung kata-kata yang memaki, beremosi, yang masaknya belum

Namun begitu tiub tetap akan ditukar

Dan roda basikal lama tetap akan berputar.

Tanpa Nama berkata...

mesti banyak makan taik Tun Kepala Taik si mamat bebal nih!TKT tu the biggest tongtaik puak ee kasi melayu supaya bangang terus!

ahmad berkata...

inilah dia salah seorang makhluk yang telah didungukan dan dibodohkan oleh gerombolan. Bagi diaorg yang lain semua jahat hanya dia dan gerombolan yang baik. Syabas.....

Tanpa Nama berkata...

TT,

Itu saja yang puak haram jadah ini mampu berhujah. Tiada satu fakta pun boleh dijadikan sandaran. Asyik dok ulang IMF, pukimak lu la...Thailand, Indonesia, Korea Selatan ambil duit IMF tak tergadai pun. Ekonomi mereka jauh lebih baik dari kita tu apa cerita. Mereka dah langsaikan hutang IMF tu.

Mamak Celaka tu memang tak ambil duit IMF rapi dia ambil duit Jepun. 7 keturunan hang pun tak tentu habis bayar.

Mamak Mahadir ini kuburnya nanti akan dikencingkan. Mamak bangsat ini yang menyusahkan warga negara sendiri. Mamak ini kalau mampus awal tak perlulah kita mewarisi hutang 300 billion pada anak/cucu kita.

Mamak Celaka inilah sepanjang hidupnya memperbodohkan orang Melayu. Apa yang Melayu tinggal semasa dia memerintah? Agama? Bangsa> Bahasa? Tanah? Saham? Biasiswa? Bila mamak tua ini mati aku akan sedekah pisang, meraikan kematian mamak celaka nie.

-kuda hitam-

Tanpa Nama berkata...

Ko ni Islam ke? seorang islam yang siuman tak kan mempunyai perkataan perkataan yang buruk sekali..ko ni tak siuman, tak beradat, biadab, macam tak berpelajaran..tapi orang kampong lebih sopan dari ko ni.
Tuhan tidak akan merestui kata kata mu yang tidak dapat diterima oleh orang kampong pun. Satu hari nanti ko akan dibalasi dengan kata kata seperti yng ko luahkan dari mulut mu yang busuk!!!!

Tanpa Nama berkata...

kesian mcm ni ka akhlak org agama islam? bangsa melayu... bangsa yg kononya mulia, beradab, penuh tatasusila ketimuran

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

JIKA PR MEMERINTAH NEGARA INI...PAK LONG MESTI JADI MENTERI DALAM NEGERI

MENTERI YANG ADA SEKARANG...KITA TUKAR JADI 'JAGA' SEKOLAH ORANG ASLI JER...kah kah kah kah

warna krayon berkata...

oh
sume perkara baik oleh tun nampknya?
perkara jahat?

Tanpa Nama berkata...

Matt Torello berkata,

Bro TT, Bukan satu cara sahaja nak menggerakkan dan massa. Dulu TT berundur keluar negeri kerana tiada saluran untuk berjuang, bukan sedikit pemahat sejarah dunia bergerak dari luar daerah tumpah darah! Lihat Rasulullah sendiri berundur ke Madinah atas penolakan Quraish Mekah, lepas tu baginda membebaskan Kota Mekah, Khomenei berpusat di Paris hingga Revolusi Islam terlaksana, Mao dgn taktik Long March, Dr Sun Yat Sen mengejer KMT sampai ke Penang. Tidak semesti mereka yng berstrategik dari luar itu menikus! itu sebahagian dari stategi perjuangan. Kini TT blh berjuang dri Jemapoh dan tidak lg dr Manchester kerana telah tersedia medium yng blh diakses oleh khalayak dgn mudah. Teruskan usaha TT mendedahkan kebobrokan warisan Lord Reid ini dan spesisnya.

Johan berkata...

sebenarnya 19 dari 25 nabi2 ialah Yahudi..Albert Einstein,Jean-Paul Sartre,Leon Trotsky,Franz Kafka,Lucien Levy-Bruhl,Sigmund Freud,Norbert Elias dan ramai lg semuanya Yahudi yg banyak sumbangan hasil pemikiran mereka..

si anu-si anu yg serang Isham ni sebenarnya tak faham apa yg mereka sendiri bebel kan tu..ape beza yahudi dan Zionisme depa tak tahu..mereka ni barangkalian besar penyookong gerombolan umno..tapi tak sedar gerombolan sendiri mengamalkan dasar2 ala zionisme..

mereka tak sedar otak mereka telah didodoikan dan dibonsaikan dengan propaganda agama dan bangsa..Tuhan tak cipta konsep bangsa..bangsa adalah sebuah konstruk sosial manusia yg mahu mengkelas dan memecahbelahkan manusia,menurut ahli2 anthropology..kalau ditanya ahli biologi pun,akan diberi jawapan bahawa bangsa atau kaum bukan konsep yg saintifik..kalau tak percaya,pergi baca pasal Human Genome..

pasal Mahathir Mohammad yg dipuja oleh si anu tu..apelah gunanya segala apa yg "hebat" yg dibuat oleh Mahathir tapi akhirnya sekarang negara kita ni berada "not here nor there"..brain drain yg kita hadapi akibat dasar2 yg tak demokratik..kita tidak ke mana pun,ini kerana akibat pembodohan yg kritikal di zaman Mahathir.. Mahathir sendiri mencantas-cantas sesiapa yang berselisih dengannya dan kita lihat sendiri mat2 bebal yg memimpin negara ni..

dia nak kutuk Isham tak buat apa2..woit berapa ramai terutamanya anak2 muda telah bangun melawan dan mahu berfikir setelah membaca tulisan2 Isham sejak zaman kolum dotmai..apa yg berlaku pada 8-3-2008 boleh dikreditkan sikit-sebanyak pada Isham kerana anak2 muda yg paling resoundingly tolak gerombolan..

ya,Isham bukan manusia yg suci murni atau bermoral tinggi(whatever that means),lagi putih dari putih..tapi pernah ke dia membebel pasal moral atau agama?..nilai2 ni adalah subjektif,mugkin yg betul pada mata seorang ni tak betul pada mata seorang lagi..nilai2 macam ni terpulang pada pegangan individu..hanya kerana seseorang itu atheist,tidak akan akan menghancurkan negara..yg menghancurkan negara adalah penindasan,penganiayaan dan malaon2 tamak..

tapi nilai2 yg wajib kita semua pegang adalah nilai2 kemanusiaan dan alam ni..melawan ketidakadilan,untuk hak2 basic manusia..bukan pergi hina yahudi atau bantah konsert..

Tanpa Nama berkata...

bro, let show his original msg for us to identify the person. I dah lama tak buat keje jahat, tapi bile rakan kena gigit oleh seekor anjing kurap, seharusnya kita kena membantu. I rasa pendidikan si tanpa nama tu adalah setakat darjah 6, dan tidak mustahil beliau adalah seorang pengajar di Biro Tatanegara. Beliau mendapat rezeki dari tuhanya yang bernama mahathir dah bukan dari allah.
susah nak bercakap dengan beliau, kerana otak telah diimplan dengan virus mahajib. wasalam

MA

Ayam Kambing berkata...

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/11/19/nation/20091119163900&sec=nation

Tanpa Nama berkata...

TT!mtu reti ckp dlm ni je.
ajak lar dia jmpa tanya ape yg dia tak pueh ati sgt.
benci plk aku baca tulisan dia...

ct berkata...

malunya tengok pemikiran melayu macam tu! Tak tahu nak tunjuk muka kat mana. Kadang-kadang sebab itu saya tanda dekat: Lain-Lain didalam borang pendaftaran.

Tanpa Nama berkata...

hisham lari sebab demokrasi dalam malaysia dah mampus. hisham balik ke malaysia bukan ehsan mahathir atau negara mnalaysia ni bapak kau atau bapa mahathir punya.

Zombie berkata...

Tu komen dari melayu bodoh. Melayu yang tak tau kena tipu. Melayu yang mudah mahathir bohong. Kenapa lah melayu bodoh sangat.

Penanggah berkata...

bro.. jangan di layan orang mcamtu.. anggap jer mereka smuo tu pelawak atau badut sarkas.. suku biduando ko.. samo la kito..

Dinpaka berkata...

Kan aku dah cakap, cakap APA NAMA saja yang betul.. APA NAMA sudah berjaya memperbodohkan semua orang termasuk mamat tu..

Taksub kat APA NAMA tak bertempat langsung...

Jangan ingat semua APA NAMA buat tu betul.. APA NAMA pernah menghina Nabi kenapa kamu tak maki APA NAMA? takut ke? takut tak dapat projek??

ppttuuuiiiiiihhhh.....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kita di takdirkan oleh Allah untuk dilahirkan dalam bangsa apapun tanpa boleh memilih apa kaum yang kita nak.

Katakanlah si penjilat tadi di lahirkan dalam bangsa Yahudi? maka wajib ke kita bunuh dia? tak pun katakanlah dalam bangsa cina ker india ker lepas tu lahir kat malaysia pulak..isk3.. Adakah takdir si penjilat tadi di lahirkan untuk di tindas?

-WR-

MahadeyBersiong berkata...

Tu mesti Madey yang post bro..hahaha dia menyiraplaa lu asyik kutuk dia je..sekali sekala kutuk lah sammy vellu pulak..hahaha part paling kelakar sambil terberak berak : 1/TALI BARUT YAHUDI YANG TELAH DILATIH UNTUK CUBA HURU-HARAKAN TANAH AIR(TERUTAMA ORANG2 MELAYU/ISLAM)..kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

En Hishamuddin Rais, illuminati / freemason tu macam mana pulak? boleh kita abaikan tak? penyembah setan tu kan? zionis tu cover line jek...

mosabit berkata...

aku heran...ada lagi sibongok yg mempacalkan dirinya ke bawah duli yg maha madir kutiklanak tu?....

aku rasa dia ni kena sakit otak yg kronik....elok kita tolong hantar dia ke ospital bahgia...

semoga dia berbahagia bersama madir kutik kesayangannya.... yg juga sekarang sering merapu tak tentu hujung pangkal mintak perhatian macam anak kecik....

kesian....kesian...kesian... semoga mereka ni mati dlm imannnn...

kah kah kah kah kah kah......

Tanpa Nama berkata...

provokasi melulu...xd point,membuatkan aku hanya membaca sahaja tanpa berfikir...sampah!!...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...aku raser semakin lawak la puak2 umno ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dah la buduh, dungu pulak tu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...yang menulis tu, dari bacaan ayat dia, aku boleh agak budak sekolah belasan tahun jer tu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...atau dah tua bangka pukimak, tapi otaknya bingai...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia sungguh tak pandai untuk berbahasa baku apatah lagi menaip dalam keadaan mabuk...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...inilah puak2 gerombolan bingai yang mengaku allah taala itu tuhan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi apabenda dia buat adalah merosakkan agama allah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dasar jenis tak tau malu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...isham, aku nampak sejak 2-3 hari ni, nko nampak macam sensitif la...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini kata2 puak gerombolan bingai ni tak perlu dilayan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...baik kita terus dengan agenda kita setiap hari...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tulisan nko adalah hiburan berilmiah terhadap masyarakat kita yang masih 90% lagi bingai macam pauk gerombolan ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jika manusia berada di dalam keadaan benar, dia tak perlu risau bilamana ada orang mencerca kita...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sebenarnya aku rasa nak tergelak sampai terkeluar taik la bila baca tulisan mamat2 gerombolan bingai ni...uk!uk!ak!ak!...

Tanpa Nama berkata...

anak sapa la yg dok maki hamun ko tu ye. madey tolong melayu apa...maju apa..nampak maju tapi harta tergadai, maruah di jual. Madey tu bukan melayu pun..dia species orang yang tak bersyukur asal keturunan dia. Hina sunnah nabi, hudud, mufti di pecat. hello bro...engkau ni melayu ke?. pasal ko kena tipu dek madey?. species melayu subsidi mcm ko ni, mmg dah tak ramai dah...nak pupus dah. so elok la ko cermin diri ko dulu. bro isham ni pun bukanlah baik sgt tapi takde la dia merembat harta negara bagi anak beranak. ko tau ke syarikat perkapalan yg hampir bangkrap yg madey dok selamatkan sapa punya....anak madey punya...ha ha ha...aku nak kutuk ko, aku bukan mcm ko...aku cuma manusia biasa yg di kurniakan akal
fikiran. bukan mcm ko, bertuhankan madey, berasulkan duit, berkiblatkan putrajaya...sian ko kan?

manan berkata...

kerana mulut badan binasa...
melalui kata2 akan nampak betapa hinanya kita...
aku pasti tak mungkin hishamudin rais akan terjejas dengan kata2 sebegini...
kalau hishamudin tun hussein mungkin terjejas, maklum sahaja dia itu 'lembut' hatinya lagi sensitif...
jadi untuk apa menunjukkan kebodohan diri...
melalui kata2 sahaja orang sudah tahu bagaimana orangnya kamu itu...
dan lebih lagi orang tahu bagaimana hasil didiknya tun mahathir itu sendiri...

Tanpa Nama berkata...

uncle isham

tak silap saya, cuma beberapa nabi selepas nabi ibrahim sahaja yang berketurunan yahudi

keturunan yahudi tidak wujud sebelum nabi ibrahaim....tak pernah pulak dengar nabi2 sebelumnya berketurunan yahudi

kalau silap tolong betulkan

jibam

p/s - saya banyak mencilok artikel uncle isham untuk di tampal ke blog saya...tq

Tanpa Nama berkata...

Itlah taktik yang selalu dlemarkan terhadap sesapa yang amat kritikal pada kerajaan ermasuk terhadap TT. Semua pejuang menentang kezaliman mesti kena lebih kurang begitu, khasnya mereka yang pernah jadi tetamu ISA di Kemunting.
TT jangan kisah sangat kerana Nabi Muhamad dulupun kena caci, maki hamun, dibaling tahi/najis oleh golongan Abu Lahab dan Jahal. Itu adalah wajar.Aden masa di u dulupun ada member sudah labelkan den ni komunis! Mereka tak tahupun apa itu perjuangan komunis, yang dpa tahu komunis itu tak percaya Tuhan! Sosialis tu anak kepada komunis!

Tanpa Nama berkata...

Barangkali mamat tu pikirannye telah dibonsaikan oleh puak2 united kot

Mengenali Musuh: Yahudi, Bani Israel atau Zionisme?

http://savepalestin.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha... ada satu nama bagi spesis kera ini... namanya "Mat Allcaps"

peace berkata...

barangkali mamat tu pikirannye dah dibonsaikan oleh puak2 united kot??

Mengenali Musuh: Yahudi, Bani Israel atau Zionisme?

http://savepalestin.blogspot.com/

Sudin berkata...

Isham..................

Ombak kedengaran,pasirnya tidak kelihatan

Orang berpuru,gatal tubuhnya,neschaya menggaru juga kerjanya.

Pecah tempayan pekasam muka terconteng arang.

Tiada hidup kerana doa tiada mati kerana sumpah.

Ubur-ubur airnya hitam.

Gagak dimandikan tujuh kali sehari pun tidak akan putih.

Sepanjang-panjang tali berpenghujung.

Rentak sedegam,langkah sepijak.

Padam nyawa tarik puntung.

Halilintar membelah bumi lagi ku berdepan,inikan pula petir bersabung.
Gunung lagi ku rapih.

Saga di atas talam.

Isham........
Berjiwa besarlah !

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa, yang tulis tu kangkung-kangkung BNlah.

jawa peranakan berkata...

bro isham..
gua malas nak baca sampai habis entry lu kali ni..

cuma pesan gua, tak payah la lu layan org macam tu.. tak berbaloi kita berkelahi dengan org sebegitu.. dia tidak berakal..

dan gua harap lu tak patah semangat hanya kerana kata2 org yang tidak berakal..

Tanpa Nama berkata...

DAH TAK DE KAH KAH KAH LG????

ALAHAI MRH PULAK SANG SOSIALIS KOMINIS KITA NI

ENTAH-ENTAH NANGIS MCM MASA GROUP ROCKS DIA KENA BELASAH KAT STDIUM KELANA JAYA THN LPAS KAH KAH KAH

ASAL TAK GELAK MCM MAT GANJA LG?GANJA HABIS?MANA BOLEH HABIS KAU KAN HIPPIES

Tanpa Nama berkata...

Jeng... Jeng... Jeng...!!

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/43944-macc-cant-quiz-witnesses-beyond-office-hours-high-court-rules

Tanpa Nama berkata...

relex bro..mamat tu cari makan sebagai pencacai umno...

AntiBeerN berkata...

Itulah dasar pecacai BeerN. Bila dah tak ada idea untuk berhujah bagi memenangkan pemimpin korup mereka, mulalah mereka menyalak tak tentu pasal. Menyumpah orang, menabur fitnah & mencarut jadi pilihan.

HAIL HISHAM RAIS THE COMMIE berkata...

HELLO KOMUNIS DALAM BANDAR KU!LONG TIME NO SEE

BERMULA PADA SAAT INI BOLG TUKAR TIUB TELAH DI-TUKARKAN KEPADA
"TIUB RANGKAIAN MERAH"

ONCE A COMMIE ALWAYS A COMMIE

REGISTRATION ARE NOW OPEN FOR NON CARD CARRYING MEMBER OF "THE RED TUBE NETWORK"

VIVA LAMOUR VIVA LA COMPANIQUE..

KAH KAH KAH HIDUP KOMUNIS!HIDUP HISAMUDDIN RAIS!

MenateBroke berkata...

haha padan muka kau tukar tiub.kena tuduh jadi anjing yahudi. jangan sekali kau sangka bahawa Mahafiraun dah tak ada penjilat jubor. ramai lagi anak muda di luar sana yang sedia menjilat jubor mahafiraun dan merasakan mereka juga kool! kerana boleh menjilat jubor Tung Mahafiraun.

Tokei Kedai Dangdut berkata...

isham kahkahkah,
kau kena serang lagi... kahkahkah
aku rasa ini mungkin adik jalak husin.

kau mmg suka kena serang sbb kau rasa kau hebat. kahkahkah.

yang seronok - kau akhirnya kotakan janji - publish komen paling celaka.
kahkahkah.

makan itek lagi sedap.

Puan Ainon Mohd. berkata...

Tentu orang UMNO yang mengharapkan projek!.....

Tanpa Nama berkata...

malaon ni pemuja & pembodek mamak mahadey... yang 20+ tahun dok autar 1malaysia terutama org2 melayu yg terusmenerus layu dan leweh dan longlai akibat terlalu kerap diautar...

gagahkan diri kita supaya tidak lagi menjadi org2 melayu yg layu lentok leweh...
bangkitlah jadi org melayu yg tangkas cergas cerdas...
banyakkan pengetahuan am
perkasakan zahir dan jiwa dengan memperbanyakkan ilmu...
sediakan ketahanan fizikal dan mental dengan menggarap sebanyak mungkin ilmu...

layari blog saya
klakka-la.blogspot
iaitu di alamat url:
http://www.klakka-la.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

makin Tukar Tiub diserang,
ini petanda Tukar Tiub masih saheh.
ini petanda Tukar Tiub masih memiliki kekuatan fikrah.
ini petanda Tukar Tiub tidak bersama musuh rakyat.
teruskan perjuangan untuk membebaskan manusia melayu dari penyakit bebal & benak..

bila nak lepak pulau ketam?
lepas makan ikan bakar,minom scotch.
Ha ha ha...

Ayiem berkata...

hahahaha dia dah tak tahan ler tuh kekekkekekekke manusia kalu dah fanatik macam tuh ler,mana tahan orang kutuk pujaan hati dia....

Sosialis Hijau berkata...

APAKAH TUAN BERSETUJU DENGAN PENDAPAT SAYA DI SINI : http://greensocialis.blogspot.com/2009/08/penyokong-umno-tak-masuk-syurga.html

Tanpa Nama berkata...

Bro,
Ko tak buat apa-apa pun orang marah gak. Jadik ko buatlah apa saja untuk cuci otak anak-anak Melayu supaya tidak dungu macam si polan tu.

Sosialis Hijau berkata...

atau tulisan ini : http://greensocialis.blogspot.com/2009/09/idiology-zionisme-di-dalam-kumpulan.html

Mohd Shahrizal berkata...

Enche TT,
Saya kagumi tulisan enche, tp beberapa fakta harus diperbetulkan :

1. Dr 25 rasul yang wajib diketahui, Muhammad SAW dan rasul2 sebelum Ishaq AS adalah bukan dari Bani Israil (Yahudi adalah agama dan bani israil adalah kaum).Bukannya 24 orang nabi adalah Yahudi.
2. Golongan yang dilaknati Allah didalam Al-Quran adalah dari golongan Bani Israil, bukan Zionis.
3. Agama yang memusuhi islam seperti tertulis dalam Quran adalah YAHUDI dan Nasrani, bukan Zionis
4. Yang mengkhianati Rasulullah dalam peperangan di Madinah adalah YAHUDI arab (bukan Yahudi Bani Israil)
5. Yang menyusahkan umat manusia sekarang adalah zionis, kapitalis dan dajjal2 kecil, bukan yahudi, kristian atau islam
6. Allah tak suruh membunuh Yahudi dan Nasrani (mereka jugak adlh ahli kitab, sembelihan mereka halal dimakan jika tiada pilihan) tetapi Allah menyuruh kita berhati-hati dengan setiap perbuatan mereka.

Mungkin ilmu saya tak setinggi ilmu enche TT, tp harap perbetulkan kat mana yang patut tulisan enche sebab ianya berkait rapat dengan soal akidah dan kefahaman sirah nabawiyyah.

Terima Kasih atas perhatian

Piprx berkata...

Ko ni biar TOL isyam..Kah...kah...kahhhh....

Tanpa Nama berkata...

extra info pasal nabi2 berketurunan yahudi

ak rase (mengikut ilmu yg x seberapa dan sumber pun x igt) kaum yahudi/bani israel start from nabi yaaqob..

nabi ibrahim ade 2 son, ismail and ishaq so jew tu descendent from ishaq (jacob's father) n continue smpi zmn jesus..

renzo berkata...

hahahaha ada lembu yg marah laaa... lembu mahadir kutty wakakaka...

Hanur berkata...

hahahahahaaha.... macam budak umur 5 tahun je.. sekolah pun x habis.. TERUSKAN PERJUANGAN RAIS! TENTANG TETAP TENTANG!

Tanpa Nama berkata...

hahaha.....
harga mainyak.......naik lani...sebab bro Hishamuddin Rais tulis blog
ekonomi jatuh sebab bro Hishamuddin Rais tulis blog
harga barang naik pasal bro Hishamuddin Rais tulis blog
negara huru-hara sebab bro Hishamuddin Rais tulis blog
kesimpulan dia apa2 yg terjadi pasni semua sebab bro Hishamuddin Rais tulis blog
kut nanti MCA berpecah sah depa kat ini angkara bro Hishamuddin Rais tulis blog
tapi...apa2 pun yg datang wa tetap sokong lu bro ini baru colllll

Sudin berkata...

Kah,kah,kah........kan dah kata....

Mahafiraun auta keling ni mesti ada di mana-mana lipas bersidang....

Matrade isham......!Matrade....
Akan jadi kota Purba...kah,kah,kah
Proje anak-bini dan kroni....
Bila lingkup...rakyat tanggung
Bail-out sana-sini...busung memecah...bau telur tembelang.....
Anak-bini makan duit haram...kerjanya asyik menipu orang melayu.....kah,kah,kah....
cakap pasal islam.....
Kejayaannya menanam sikap fanatik terhadap dirinya....apa nak heran isham..!!lanun gerombolan Umno/Bn ni kaki jubor.....bagi projek sikit habis segala jubor mamak ni di jilat.....kah,kah,kah....ahli-ahlinya menjilat jubor presiden mamak auta keling yang menukar nama dalam kad pengenalan sebagai melayu,lebih melayu dari melayu isham ooiii...!
Mamak gila pantat melayu,
Raja/sultan gila puki orang putih..kah,kah,kah......

Tak lama...tak lama...kita dapat heret tengkuk mamak ni di tengah jalanraya.....kah,kah,kah....

Ayat yang suci lagi murni oleh auta keling ni ialah syukur...kah,kah,kah.....wahai penjilat jubur mamak.. kamu kena chukur pulak telur mamak ni....

Chukur....jangan tak chukur telur dan bulu jubur mamak auta keling ni...!

Telinga terbakar muka menyala....kah,kah,kah....
mamak,mamak.....bilalah orang melayu ahli gerombolan ni nak sedar.....kah,kah,kah....

Harimau hendak menghilangkan jejaknya....kah,kah,kah.....harimau lagi ku chabut giginya inikan pula mamak mahafiraun anak-bini, cucu-cicitnya.....kah,kah,kah...

Sudahlah... dey madey...!
Gaharu dibakar kemenyan berbau...kah,kah,kah.....
Bersilat kepada si buta....kah,kah,kah.......


http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/43945-pakatan-questions-nazas-new-trade-centre

Tanpa Nama berkata...

BRO TT,
Budak ni katak bawah tempurung lutut
ubat dia ramai-ramai kasi lutut sepakan omBAK .. baru dia sedar kot...
ini la dia katakan "Thinking In-Side Box"
org lain semua dh kluar dari Out-Side dia masih didalam,,,

-SiCkSense-

wakmeli berkata...

klao xstuju xprlu la memaki camtu. yg nmpak aman damai bukan la perkara yg tersirat. pasal yahudi ni klao ikut susurgalur darpada siti sarah isteri nabi ibrahim a.s, bermula drp nabi yaakob dan seterusnya yg mewujudkan 12suku bani israil. baik zionisme,illumaniti atau freemason, lahir drp gerakan2 yahudi dgn matlamat nak wujudkan negara israel dan memerintah dunia dgn kuasa bangsa mereka.bacalah al quran surah al baqarah, byk diperingatkan tentang sikap munafik bangsa yahudi ni. dorang memang diciptakan hebat, pintar dan cekal utk hadapi apa2 jua halangan cuma dorang ni derhaka kpd nabi, rasul dan Allah swt. byk ayat2 alquran yg peringatkan kite mengenai kelicikan yahudi cuma kita mungkin mlas nak baca sebab byk sgt baca blog politik kot hehe...bacalah dgn nama Allah swt..
Firman Allah yang bermaksud: "Orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang sudah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar. Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (mengenai kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatu pun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepadamu." (Surah al-Baqarah, ayat 120)
Firman Allah bermaksud: "Dan orang Yahudi itu berkata: Tangan Allah terbelenggu (bakhil - kikir), tangan merekalah yang terbelenggu dan mereka pula dilaknat dengan sebab apa yang mereka katakan itu, bahkan kedua tangan Allah sentiasa terbuka (nikmat dan kurnia-Nya luas melimpah). Ia belanjakan (limpahkan) seperti yang Ia kehendaki; dan demi sesungguhnya, apa yang diturunkan kepadamu daripada Tuhanmu itu akan menjadikan kebanyakan daripada mereka bertambah derhaka dan kufur; dan Kami tanamkan perasaan permusuhan dan kebencian di antara mereka sehingga hari kiamat. Setiap kali mereka menyalakan api peperangan, Allah memadamkannya; dan mereka pula terus-menerus melakukan kerosakan di muka bumi, sedang Allah tidak suka kepada orang yang melakukan kerosakan." (Surah al-Maidah, ayat 64)
Firman Allah bermaksud: "Demi sesungguhnya engkau (wahai Muhammad) akan dapati manusia yang keras sekali permusuhannya kepada orang beriman ialah orang Yahudi dan musyrik. Dan demi sesungguhnya engkau akan dapati orang yang dekat sekali kasih mesranya kepada orang beriman ialah orang yang berkata: Bahawa kami ini ialah orang Nasrani yang demikian itu, disebabkan ada di antara mereka pendita dan ahli ibadat dan kerana mereka pula tidak berlaku sombong." (Surah al-Maidah, ayat 82)
Yahudi yg dijelaskan dalam alquran tu ditujukan kpd semua golongan yahudi, bukan suku2 kaum. klau kita kaji perwatakan yahudi dalam alquran yg dah lebih sekurun tu, byk persamaan dgn yahudi yg ada sekarang ni, dimana jua mereka berada....wallhualam..yg mana baik drp yahudi kita amek cthnya kerajinan, kecekalan, kepintaran dan sebagainya dan mana yg buruk sperti yg dijelaskan dalam alquran tu seperti sikap munafik, derhaka kpd Allah dan sebagainya kita tolak jauh2....insyAllah..

Tanpa Nama berkata...

Salam ///
Apa sudah jadi...kan baik berbicara dengan lebih berhemah... gunakan fakta bila kita nak membidas sesuatu isu itu... jika mengunakan emosi maka jadi begini malah boleh menjadi lebih parah... harap perkara seperti ini tidak berpanjangan... Cuba ingat lagu2 lama.. "anak kecil main api, terbakar... harapan agar fikir2kan... Tk...

Tanpa Nama berkata...

jangan ..layan ..melayu bodoh.bebal ..suka jilat bontot nie..dia tengah cari projek nie..nak buat jambatan lagii,,,tapi tak tau la kat mana..

Tanpa Nama berkata...

Tak syak lagi!! ni mesti anak Kardi penghulu Sintok punya tulisan...hahahahaha

-nan-

Tanpa Nama berkata...

kenapa manusia ni marah dengan cara yang kurang ajar?
madey benar2 membodohkan orang melayu UMNO sampai orang melayu UMNO jadi kurang ajar....nasib saya bukan orang melayu.

Tanpa Nama berkata...

kanak-kanak ibarat kain putih, yang mencorakkannya adalah ibu bapa dan masyarakat samaada menjadi yahudi atau nasrani (hadis). jadi yahudi ni adakah ianya dari hubungan keturunan, darah atau yahudi ni bermaksud seseorang berperangai seperti yahudi (zionis) menindas. kalau faktor keturunan Tuhan tu zalim sebab seseorang tu tak minta pun dilahirkan sebagai bangsa apa2 kat dalam dunia ni. kalau sebab perangai atau kelakuan, ramai hari ni yang dah jadi yahudi secra tak sedar.

Tanpa Nama berkata...

kucing kurap betullh...... x ingat mati ker..?

Tanpa Nama berkata...

Salute!!

You Never Walk Alone!
Keep On Figthing..Bro!

From:
(aku... anak muda 30an benci kezaliman)!!

Mat Dangdut berkata...

makin cetek pikiran..makin aku suke..yahoo!!!..

Johan berkata...

Mohd Shahrizal berkata...
1. Dr 25 rasul yang wajib diketahui, Muhammad SAW dan rasul2 sebelum Ishaq AS adalah bukan dari Bani Israil (Yahudi adalah agama dan bani israil adalah kaum).Bukannya 24 orang nabi adalah Yahudi.


Yahudi bukannya 'agama'..bani Israel dan yahudi adalah sama..Judaisme adalah agama..

Tanpa Nama berkata...

jangan la gelabah..bro isham tetap cool.
nie orang baru bukak mata..telinga baru mendengar...hingus pun mak lapkan...projak tak dapat ke?

seperti biasa bro isham akan kata ..baca cara terbalik..ha ha ha ha ha ...wa nak pergi jamban la...(berak)

Tanpa Nama berkata...

gua rasa dia ni nak cium tangan che det tapi x dpt-dpt....hahaha

yg lu duk menganggung2 sgt che det tu dah jd syirik weyh!

igtla kita kat dunia ni sementara je....

tanah, minyak, tol, susu, nasi ayam, lembu semua kalu yg maha esa kata nak tarik balik semua.....nauzubillah...sekelip mata je bole gone...

xpyhla nak emo-emo sgt...lgi-lgi tali barut UMANO......

gi semayng jumaat dgr khutbah pastu mkn pisang lagi bagus...hahaha

chekamala berkata...

babi pun dah reti menaip skrg ni...syik menyumpah nama keturunan sendiri je....

dasar babi...

ATANLOOO berkata...

KAH...KAH...KAH.....PENDEK AKAL PUNYA OLANG.MANYAK SUIII PUNYA OLANG...TALAK SEKOLAH

Tanpa Nama berkata...

gua tetap sapot lu Pak Isham...org mcm lu kena ada utk membuka minda n fikrah melayu...tu melayu bahlol,semak,rabak n sembab kepala otaknya berfikir....

bak kata lu Pak Isham: Islam telah WUJUD 1500 tahun dulu...gerombolan bangsat baru je 21 tahun hidup-kira baru leh mgundi...ni lah fahaman fanatik melampaui tahap ganeh genghiz khan...gerombolan=yazid muawiyyah+muawiyyah abu sufian-sanggup hina ali abu talib dlm khutbah jumaat kerana politik sempitnya....

hidirberapi berkata...

"kadang kadang kita terlupa bahawa 24 dari 25 nabi nabi
yang wajib penganut agama islam mengetahui nama mereka
adalah yahudi".
nabi adam pon org yahudi ke?

Tanpa Nama berkata...

warieh;mangkok ni marah pasal kau golak kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah goli ati den,bilo nak golak laei nanti madey pun golak kah kah kah kah kah kah kah... mampuieh

Tanpa Nama berkata...

hah hah hah.....monyet ni sesuai ni diambil main sarkas kat batang berjuntai ni...hah hah hah

Tanpa Nama berkata...

kesian dia...
sekurang2nye kita msaih diberi akal utk menentang yg zalim, tp dia?? ade akal tp buta hati.ahaha.biarkan luncai terjun dgn labu2nye...hujung2 nnt malu sndiri..kah2kah2!bollocks!

-two fingers in the air of punxrawk!!

wakmeli berkata...

Tanpa Nama berkata...
kanak-kanak ibarat kain putih, yang mencorakkannya adalah ibu bapa dan masyarakat samaada menjadi yahudi atau nasrani (hadis). jadi yahudi ni adakah ianya dari hubungan keturunan, darah atau yahudi ni bermaksud seseorang berperangai seperti yahudi (zionis) menindas. kalau faktor keturunan Tuhan tu zalim sebab seseorang tu tak minta pun dilahirkan sebagai bangsa apa2 kat dalam dunia ni. kalau sebab perangai atau kelakuan, ramai hari ni yang dah jadi yahudi secra tak sedar.

2009 November 20 10:46

mula2 aku pikir camtu gak tapi bila dfikirkan secara mendalam bukanla faktor keturunan semata tapi kecenderungan yahudi2 ni mengikut perbuatan munafik sejak dari kecil mereka diajar oleh ibubapa mereka mengikut ajaran talmud dan ada juga yahudi yg masuk islam kerana telah menemui kebenarannya dan mendapat hidayah atas usahanya. klau org2 bukan yahudi yg ada ciri2 munafik sperti yg diterangkan dalam alquran, mereka diibarat sperti perangai yahudi la zaman para nabi dan rasul dahulu...menentang syariat yg diturunkan kpada mereka..suka berdolak-dalik bila dipertintahkan oleh Allah swt...

Tanpa Nama berkata...

jangan layan bro.
tu baru lepas kena marah dgn mak dia la tu bro...
nak maki mak dia x boleh...takut kena sumpah jadi batu...tu yg dia lantun kat bro....
fakta kosong...banyak makan otak udang...

Suhaila berkata...

salam. yang nak berubah dirisendiri, xperlu libatkan pihak lain. fikirkanlah masa depan diri sendiri. dimana masa tua kita nanti.. fikirlah sendiri. jangan pentingkan diri sendiri. semua orang xperlu melalak xtentu pasal. yang penting ubah dirisendiri. dimana letak harga diri. banyak sangat mencarut dan memaki pihak lain menggambarkan harga diri sendiri. yang nak masuk syurga pun diri sendiri. nak masuk neraka pun diri sendiri. so fikirlah nak bawa dirisendiri ke mana. pejamkan mata lihatlah dirisendiri dengan mata hati, mata rohani. kemana ingin dibawa jasad dirisendiri. pilihan bukan ditangan orang lain tetapi pilihan ada pada dirisendiri. kuat atau lemah satu kaum atau bangsa sebenarnya terletak pada dirisendiri. ingin petunjuk mana yang benar juga dari dirisendiri. di mana letak diri sendiri terhadap Allah. Dia yang maha mengetahui segala galanya. mohonlah petunjuk dari Nya. sendiri mahu ingat, bagaimana ingin ubah pemerintahan yang baik.. bermula dengan dirisendiri. ingat bukan pentingkan dirisendiri.