Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 November 2009

RAJA AFRIKA DI MALAYSIA



TOMBAK RAJA AFRIKA




KDN DAN KPT BEKERJASAMA PANTAU PENGUNAAN PAS PELAJAR MASUK KE NEGARA INI

Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) akan mengadakan perbincangan mewujudkan jawatankuasa khas bagi mengkaji semula proses penyaringan dan pemantauan pengambilan pelajar asing ke negara ini.

Hishammuddin Hussein berkata ini melibatkan aspek prosedur dan syarat kemasukan meliputi penetapan kelayakan akademik minimum dan kesesuaian pencapaian akademik dengan bidang pengkhususan yang dipohon di institusi pengajian tinggi di negara ini.

Katanya kerjasama pemantauan mereka yang memasuki Malaysia menggunakan pas pelajar bertujuan mengelakkan penyalahgunaan pas itu serta mengatasi isu kebanjiran warga Afrika di sekitar Kuala Lumpur yang mengundang kerisauan dan rasa tidak selamat di kalangan penduduk tempatan.

"Sebahagian daripada mereka itu didapati masuk ke negara ini dengan menggunakan pas pelajar atau visa pelancong yang kemudiannya ditukar kepada pas pelajar, namun tujuan sebenarnya bukanlah untuk melanjutkan pelajaran," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

KAH KAH KAH..

kah kah kah… INI SATU LAGI TANDA YANG EKONOMI MEROSOT… kah kah kah..

kah kah kah… TIBA TIBA SEDAR ADA RAMAI ORANG HITAM… kah kah kah..

woit…SIAPA YANG MEMBUAT DASAR INI?... kah kah kah…

kah kah kah… TANYA MADEY… MUNKEE INI YANG GILA NAK JADI RAJA AFRIKA…kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE INI YANG GILA NAK JADI WIRA DUNIA KE TIGA… kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE INI YANG MEMBENARKAN SISTEM MASUK TANPA VISA… kah kah kah..




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cerita pasal pas pelajar dan permit pekerja ni cerita lama.
Ramai yang kenyang sebab makan duit haram kutip habuan sebab nak luluskan permit.
Ada yg dah mati pun...
NI semua kerja orang Melayu. Bermula dari PTD dan sampai ke peringkat menteri. Yang bawah2 termasuk kerani pun tumpang sekaki.
Bila ada bini dan anak dara kena main dgn mat afrika ni barulah terkejut badak. Buat2 mcm satu isu baru.
Dah lama geng UMNO ni buat kerja permit dan pas ni.
So, sekarang sama2 rasalah bahana dia.

Tanpa Nama berkata...

Percantuman genetik tu....Tak mustahil 15 tahun lagi kita akan ada pelari pecut dunia, boleh masuk world cup. Kah kah kah. Sabo lah TT, kau asyik ndak menghentamnya. Cool brader. Kah kah kah.

~tut tut~

Tanpa Nama berkata...

kalu PR perintah and anwar jadi PM, kita pakat2 humban madey apa nama pi zimbabwe...

Johan berkata...

TV3,Utusan,Hairan,Kosmo,Metro semua suka keluarkan berita salahkan mat2 Afrika "rosakkan" awek2 melayu..woit,napa mahafiraun yg buat dasar2 memudahkan dorg masuk tak disalahkan..jangan lupa "it takes two to tango"..macam lah dorg ni curik2 masuk..

ni macam kita bela ular dalam reban ayam lepas tu salahkan ular tu baham ayam2..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

WAHAI SANG KOMUNIS SOSIALIS

KALAU TAK SUKA SGT NEGARA MALAYSIA SILA PINDAH(LARI) KE CUBA KE,KOREA UTARA KE ATAU VENEZUELA!

KAT NEGARA-NEGARA TU MESTI KAU HAPPY!

Sivakumar berkata...

Apa kau ni sosialis la komunis la...

Abang Tukar Tiub seorang seniman, seorang penulis...

Jadi kalau belum kenal jangan menyalak.

Tak faham sosialisma (iaitu, berkait dengan sosial dan kemasyarakatan, yang berkait dengan rakyat) jangan menyalak.

Pegi baca baik baik dulu.

Lepas dah pandai, mari berbincang secara rasional.

Tanpa Nama berkata...

elooo 16:12,

Lu punya ayat mcm budak2 down sindrom ler...kalo dia tak suka ini negara, dia tak menyalak ler. Lu ingat, manusia semua mcm lu...Biaq pi lah dah nak terpekik, terlolong...kalo lu tak suka ini blog....lu jgn masuk. Lu mmg org gerombolan pasal lu telah dibuai mimpi indah....wake up bro, malaysia bukan tanah melayu lagi...Dah tak bleh buat apa2 lagi pasal gerombolan dah kawtim lama dah... Lu, masih bermimpi....betul2 perangai lu macam sial. Kalo anak lu selalu bangkang lu, lu halau dia keluar rumah ler. Bangang punya pemikiran!!!! Kalo kau tak nak TT selalu bangkang...kau kawtim dgn dia RM10 juta ker....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

10 budak hitam...
main tepi kolam...
datang 100 lagi budak hitam...
berlakulah kebanjiran warga afrika di kolam2 kotaraya...

kahkahkahkah

kebanjiran air di kedah, kelantan dll - kita takut harta hanyut;
kebanjiran warga afrika di kl dll
- kita takut nyawa terbang...

layari blog saya
klakka-la.blogspot
iaitu di alamat url:
http://www.klakka-la.blogspot.com/