Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Mei 2010

CHINA MENANG PIALA THOMAS




SONGKOK BELUM TINGGI LAGI




PEKASAM TUN SERI IBRAHIM ALI AKAN BERDEMO

Pemimpin Perkasam yang tidak bersongkok tinggi tekah mengeluarkan satu kenyataan akhbar pagi ini. Menurut kenyataan itu Pekasam akan mengadakan satu demo untuk membantah China yang telah memenangi Piala Thomas.

Menurut Pekasam kemenangan China ini melanggar perlembagaan rang undang undang 153 dimana seharusnya pemain bumiputera telah di beri hak keistemewaan.

Pekasam berpendapat kemenagan China ini juga tidak patriotik dan mendurhaka terhadap raja raja Melayau.

Dalam masa yang sama pejuang Islam yang unggul Zulkifly Nordin telah menyatakan ketidak puasan hatinya kerana China telah menang Piala Thomas ini.

Zulkifly Nordin telah bertanya marah kepada wartawan ‘ bagaimana orang makan babi yang haram boleh menang piala ini’ kah kah kah.

11 ulasan:

Anak Sungai Derhaka berkata...

DAP Menang di Sibu.. Brahim Ali tak mau demo ka?

sunsnake@budakbalun berkata...

Zulkifly Nordin telah bertanya marah kepada wartawan ‘ bagaimana orang makan babi yang haram boleh menang piala ini’ kah kah kah.

bto sham.. gua betul2 tak tahan baca!!
wakakakakaka!!!

siot la lu!!

satu Bukit Beruntung terkejut dengar aku gelakkkk!! agaknya!!

Non-Excremental Individual berkata...

Menurut Datuk Paduka Pejuang Pendekar Perwira Panglima Pahlawan Laksamana Ibrahim Ali lagi,pemain-pemain berbangsa Cina negara telah mengkhianati dan menjual negara kerana sengaja memberi kemenangan kepada negara asal mereka.Selain dari itu,inilah yang diucapkan oleh beliau dengan penuh bersemangat dan teramat bergaya sekali: http://www.youtube.com/watch?v=o8xxUOBS578 kah kah kah

Cendikiawan Islam tersohor dunia,Ustaz Zulkifli Nordin pula berkata pemain-pemain negara kalah disebabkan tidak dirahmati Allah kerana memakai seluar pendek tidak menutup aurat. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

wa ade sajak ,,,arr jap arrr :

malaysiaku,
waduh waduh waduh,
50 tahun ditipu tapi masih begitu,
melayu bila disuroh guna otak tidak mau,
suka pula undi dato' dato' lembu,
lagi lama la berkuasa dato' dato' lembu itu,
habes negara haru biru,
antatuya di bom begitu,
kapal selam menyelam tak mampu,
enjin jet dirembat selalu,
SPR pula perangai macam hantu,
bagi keputusan pon lambat sampai wa kematu menunggu,
main badminton pon malu malu,
kesedihan bik mama sapa yang tau,
tak dapat memelok pemain itu(huhuhu),
ade plak ahli parlimen katak puru,
bercakap di parlimen dengan tak de malu,
hape punye katak puru,
diberi kuasa dibuat plak begitu,
sungguh hantu,
ku haramkan undi itu,
pru 13 jgn harap wa undi katak katak itu,
huh babi sungguh org itu,
mati lu katak puru,
gua tido dulu,
huhuhuhuuhuhu,

nukilan,
rosemak mantobpp,
osaka,japan.

pisau belati berkata...

Dia tak sedar ke piala itu pun orang makan babi punya!

Apa? Dia ingat datuk dia punya ke?

Kalau ya, pergi demo le!

Tanpa Nama berkata...

Inilah akibatnya kalau suka sangat menipu! Bila masuk pertandingan adil, gerenti kalah punya! Nak berdemo apa kalau piala Thomas tu orang putih punya? Hahahahaha! Padan muka! Hahahahaha!

lakov berkata...

"Menurut Pekasam kemenangan China ini melanggar perlembagaan rang undang undang 153 dimana seharusnya pemain bumiputera telah di beri hak keistemewaan.

Pekasam berpendapat kemenagan China ini juga tidak patriotik dan mendurhaka terhadap raja raja Melayau."

tak paham..undang2 ni boleh diguna pakai dalam permainan yang di iktiraf antarabangsa?

kingkonglee berkata...

hai hicyam, lu ni sudah lupa gua punya wasiat. Jangan taruh gambar Berahim tongkat Ali yang terkini. Atau lu manyak hingat sama dia, waktu lu melolong dengan Berahim dlam demo Baling tahun 1974???.
Lu patut kasi tunjuk itu gambar Berahim masa dia jumpa Al-Maududi & Maryam Jameela di Pakistan pada tengah 1970-an. Gua tau lu hicyam mana tempat lu ada itu jam. Lu kasi tunjuk gambar Berahim waktu dia hulubalang Semangat 46.

Satu lagi Pemikir Agung Nusantara iaitu YB Zulkifli bin Nordin Kulim, mangkuk hayun cibai ini lu mesti promote hingga ke taraf Prof. S.Naquib Al Attas, Pak Natsir, Sokarno, Ho Chi Minh.
Kepala hotak YB Zul Kulim ini, bersimpang-siur dengan pelbagai "guidings idea" untuk menyatukan rakyat Malaysia. Kini, YB Zul Kulim sedang membuat kajian intensif dari segala sumber & akhirnya dia akan keluarkan satu "decree" tentang apa itu BABI - Bapak Babi, Anak Babi, Babi cibai lahanat, ladang Babi, produk Babi, cukai Babi, Babi utan, Yang Berhormat Babi Lompat. Dan akhirnya definisi, konsepsi & terminology, semantic Babi Negara (BN) & Barua Negara (BN). Dan lu hicyam, jangan makan babi meh.. gua kasi time pada lu hicyam - 48jam !..Cau & do it !

Tanpa Nama berkata...

Aik, aku ingat Chong Wei dapat Datuk, dia akan jadi lebih haibat.

Lepas ni Sultan2 dan Yang Dipertua Negeri kene cipta gelaran lain pulak. Kasi power sikik gelaran ini. Mansuhkan gelaran Dato' Seri atau mana2 gelaran yang melayakkan si penerima gelaran itu terus menerus merembat duit rakyat.

Aku cadangkan Gelaran DiRaja seperti berikut diberikan untuk mencantikkan rupa si perembat duit rakyat dengan jayanya:

1. Seri Kelepir
2. Bunguk/Bongok
3. SiHuduh/SiHodoh.
4. TanKontol
5. DatinBebal

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama (rosemak mantobpp,osaka,japan. 2010 Mei 17 03:43;

lu punya sajak part yang gua minat ialah kat:

"gua tido dulu,
huhuhuhuuhuhu"

patut-patut la bro, buat la "ending"nya sodap sikit. Ada ka patut rangkap-rangkap kat atas ok, tiba-tiba stop nak tidoq. Potong syahdu betul!!!

Lang berkata...

isteri najib kalau nak sangat piala yang takkan kuar dr mesia senang saja... buat la... bigmamas cup. tu boleh guna rang undang2 153....