Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Mei 2010

KELUARGA MAT TAIB MULA HENDAK LARI



AWAS! JANGAN BIARKAN MEREKA LARI BAWA HARTA RAKYAT!





HARI HARI AKHHIR HEGEMONI MELANAU


JAM 11.10 malam 16.05.2010 SIBU : Satu kumpulan 3,00o orang warga Sibu telah berkumpul di luar Dewan Suarah untuk merayakan kemengan calon DAP. Mereka semuanya telah melaugkan satu slogan yang memeningkan kepala isteri Bik Mama.

3000 orang melaungkan ‘ DACING TIPU’.

30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yeah.....
hahahahaaaaa...
padan muka dacing...
dacing tipu....

storm62 berkata...

Dacing dah tumbang....tahniah buat Rakyat Sibu....the Hornbills have spoken !!!!

Tanpa Nama berkata...

Sham,mana part 3 sejarah hulu sgor? dah lupa ek? he he he

Najib Razak berkata...

Suami aku sibuk plak dia gi tengok badminton...
kalau main badminton ok la sikit bleh kuruskan badan yg gedempol tu...
Sibu ni kalah sebab dia la,sibuk tgk badminton sampai lupa nak upah bomoh suruh menangkan sibu!
balik umah kang kau siap la!
aku doggie kau 17 kali sampai subuh!
sampai melecet cipap + burit hyppo mu!

merbok berkata...

bro tak gelak pun? apsal takde gelak-gelak kah kah kah?? kan PR menang jom laa gelak ...kah... kah... kah

Saiful berkata...

muchas gracias senor tt,
mlmni tidoq senyum..jgn lupa cadangan saya..tt networks..saya leh jadi reporter forfree..esokkerja mcm biasa...didirty britain..ni..negeri yg hidup dgn beer dan judi..ni..semoga msia takan jadi camni...tak panas2 lagi ni..kata nak summer..

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

dacing tipu!!!
dacing tipu!!!
dacing tipu!!!

Tanpa Nama berkata...

itu mat taik arrr wa kasi sontot pakai dildo kat bontot dia,hahahahahah

mat lendir klk berkata...

Syabas PR.
Jelaslah kaum cina menolak BN

Perkasa perlu memainkan peranan lebih keras untuk mengekalkan BN

Umco perlukan bantuan perkasa untuk mengekalkan kuasa kerana umco makin dipinggirkan

kejaan harus mendaftarkan perkasa sebagai parti politik dengan Braim Ally sebagai presiden parti yang pertama

Perti itu bolehlah dinamakan dengan Parti GST atau Parti Gerombolan Songkok Tinggi. (Songkok merujuk pada Melayu di Malaysia)

Hidup parti GST!!!
Hidup GST!

Tanpa Nama berkata...

sYUKUR ALHAMDULILLAH...ALLAH MENGGANTIKAN KEMENANGAN YG MANIS INI BAGI MENGGANTIKAN KEKALAHAN DI HULU SELANGOR!!!SEGALA YG BERLAKU ADA HIKMAH NYA!!!TAKBIR!!!!





GIBUK

C++ berkata...

Bhai TT,

Zaman sekarang nih semua orang pakai timbang digital... dacing mana ader orang pakai lagie... hahaha

kuno betul la...

Tanpa Nama berkata...

Yahoooo....DAP menang. Sepi asai nuan BN. Lama udah nipu rakyat (Bahasa Iban)/Rasakan kamu BN. Lama sudah tipu rakyat.

Tanpa Nama berkata...

datuk paduke paduki al kotaki senator ezam kate aper?
encik saifool.....dah mandi ker???
wee chee kiong..tahniah krana menang thomas cup cap dacing
haji haji haji zul...berfatwalah tentang halallan toyiba berjudi d malaya
mat sembab beh bilang aper saja,bik mama menarilah puas2...abg taib tarah lagi hutan srawak,angkut hasilnya ke KL...
tapi rakyat satu malaya hari demi hari mula menghitung waktu untuk jdkan BN korban terakhir bujang senang....

Tanpa Nama berkata...

Syabas.

Orang Sibu lebih cerdik dari orang semenanjung.

Rillink berkata...

Salam Bro

Dacing memang dah lama menipu sejak mak bapak kita mula layak mengundi dulu.PRU yang akan datang nanti akan lebih mengejutkan sehingga isteri rosmah melarikan diri ke-monggol kerana yang mengundi DACING hanyalah kakitangan kerajaan/orang kampong dan orang FELDA,orang asal pun tak pangkah dacing lagi kerana mereka merasakan mereka lebih moden dari peneroka FELDA.kah kah kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha! Ketawa X10000! Padan muka Mat Taib! Mana dia fixed deposit? Hahahaha! Lepas nie suruhlah Berahim Al-Kataki demo jangan bagi muka dekat orang Cina! Hahahaha!

Tanpa Nama berkata...

UMNO Pekan singkir 1,060 ahli

PEKAN 16 Mei - UMNO Bahagian Pekan menyingkirkan seramai 1,060 ahlinya setelah dikesan bersekongkol dengan parti pembangkang pada program pemutihan yang dijalankan sejak pilihan raya umum lalu.

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0517&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_08.htm

kuang .. kuang ... kuang ...

Tanpa Nama berkata...

jelaslah org cine dan bangsa lain sudah tolak itu bee end dlm gaung.....
cuma org melayu mangkok yg masih nak bee end lagi.
ini menunjukan petanda cukup tak baik pada bee end iaitu hayatnya sudah tak lama.......

Tanpa Nama berkata...

Anda anak Ganu Kite?.. anda dah kahwin?.. nah gula sekilo!!!...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0517&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_07.htm

Siti Marsilla menunjukkan kad pengenalan dan sijil nikah yang terpaksa ditunjukkan untuk membeli gula di Dungun, semalam.

sejak bertukar raja gula .. mace mace dok jadi!!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha, kita tangkap mereka2 cukong2 Melayu UMNO, Cina, India, Melanau dan Sabahan yang banyak membuat kebejatan ini ke muka pengadilan selepas menang PRU akan datang. Kerabat2 mereka juga tidak ketinggalan, kita tengok macam mana kalau mereka didakwa dan dituduh mecam AI dalam kes liwat. Dakwa sampai salah dan wajib dihukum mati. Bukan hanya 2 tahun penjara. Kali ini kita buat macam US, hukum penjara 800 tahun...

Tanpa Nama berkata...

Huhuhu, ini berita sedih 10 tahun dulu, aku pernah singgah di Sibu bertanyakan surat khabar Harakah di suatu kedai, aku dihalau "Pergi sana kamu orang jahat!!!"

Kini Sibu tidak seteruk itu lagi. Syabas Sibu kerana lebih cerdik sikit dari Hulu Langat.

Syabas Cina2 di Sibu, anda pendokong PR yang amat bermutu serta lebih professional dari Melayu BN. Syabas komponen2 PR yang berusaha memenangkan wakil PR. DAP adalah parti yang jauh lebih professional dari Parti yang mengaku Islam seperti UMNO.

Jangan lupa, jangan sesekali melantik bekas2 katak UMNO, MIC, MCA jika mereka join PR sebagai calon. Hanya mereka yang berkualiti sahaja perlu ditapis.

Syabas Sibu, inilah PRK bersejarah untuk menghalau melanau dari terus berkuasa. Kita sudah hampir masanya untuk membongkar dan mendakwa Melanau itu menghabiskan duit rakyat Sarawak dengan membiarkan rakyat Sarawak mundur dan terus tersiksa ekonominya. Walhal hasil minyak dan hasil bumi cukup lumayan.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Pakatan Rakyat... Tahniah DAP... Jutaan tahniah untuk Rakyat.. Anda adalah raja...

Humbankan mereka dalam tong sejarah...

Tak sangka mereka yang jauh di Sarawak memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat...

Hidup Rakyat

Tanpa Nama berkata...

Aku malu dengan Sibu, orang2 Sibu jauh lebih berkuasa dan celik dari Melayu Islam Semenanjung yang mengaku Allah itu Tuhan Semesta Alam, pergi haji dan umrah dengan duit rakyat yang dirembat.

Walhal mereka2 di Sibu ini masih dikenang hiingga sekarang oleh orang Semenanjung masih pakai cawat lagi.

Inilah gerombolan boleh ingat yang Johor, Sabah, Sarawak sebagai bank Barisan Jahannam. Kita tunggu PRK Sabah dan Johor pulak, tengok camana.

Tak lama lagi, Anwar Ibrahim akan dituduh pula dengan tuduhan membunuh ikan karin pulak 50 tahun dulu dirumah emaknya. Pelbagai cara akan digunakan untuk memburuk2kan anwar agar tidak dapat mengalahkan gerombolan taik.

Tanpa Nama berkata...

Syabas Pakatan Rakyat !

A winner is a winner, no matter how small the gap.
A loser is a loser , no matter how difference the figure.

PR,You have done well !
PR,You make us proud !

Tanpa Nama berkata...

Org Sibu dah celik x mcm org melayu.baru dpt pampasan sikit dah sokong Bee End.Oii Org melayu..udah2 ler tu.x kan nak kena tipu sampai ke anak cucu kut...

sakariya berkata...

Syabas DAP (PR)....telah berjaya membenamkan dacing kedalam Sg Rajang.....sia-sia najis 3/4 kali berulang-alik ke Sibu tapi hampeh!!!

Tanpa Nama berkata...

Di SIBU tak ada semangat 1Malaysia ke??

eg: KAMAL + ALA + NATHAN...

BN si...buuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!

BN kojol di Sibu, tahniah PR.

jalan JPJ,panji.

Lang berkata...

inilah wabak yang ditakuti oleh bee end... mcm h1n1... mereka bimbang wabak pr ini menyerap dalam urat saraf rakyat... barah ini membawa kebaikan dengan menyucikan kekotoran yang disalurkan selama lebih dari 50 dekad dimesia ini...

sysbas dap

Tanpa Nama berkata...

tahniah dap/pakatan/anwar&geng seta penyokong2 setia pakatan!
walau berbagai2 taktik lapuk &kotor berulat yg cuba digunakan oleh UMNgOk-BoNgok &kuncu2nya, (cthnya memerap anwar di kl dalam mahkamah supaya tak dapat pergi berkempen lebih banyak di sibu) tatap tarak jalan!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

"i help you,you help me"

"i bagi you,you tipu me"